Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار سردشت آذربایجان غربی گفت: وقوع انفجار در منزل مسکونی شهرستان سردشت موضوع امنیتی نیست و این انفجار براثر بمب دست ساز به وقوع پیوسته و دلایل این اقدام در دست بررسی است.

اقصی نخشی پور در گفت وگو با فارس در ارومیه با اشاره به وقوع انفجار در یکی از منازل مسکونی شهرستان سردشت، اظهار داشت: با حضور بر سر صحنه وقوع حادثه، جوانب مختلف موضوع مورد بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تکذیب هرگونه مشکل امنیتی در این زمینه، تصریح کرد: انفجار بمب دست ساز در داخل یکی از منازل مسکونی این شهر، سبب شده تا شیشه ۲منزل مسکونی شکسته و خسارت جزئی به این منازل وارد شود.

فرماندار سردشت با بیان اینکه انگیزه ساخت و یا انفجار این بمب دست ساز که عموما در ایام پایانی سال توسط نوجوانان نیز به عنوان ترقه استفاده می شود، توسط نیروی انتظامی سردشت در دست بررسی است.

نخشی پور اعلام کرد: این حادثه خسارت جانی در پی نداشت.

لینک کوتاه: asriran.com/003C5R

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: بمب دست ساز بمب دست ساز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۸۶۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مسائل و مشکلات روستا‌های پیرانشهر با حضور مدیر کل بنیاد مسکن استان آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،جلسه بررسی مسائل و مشکلات حوزه روستا‌های شهرستان با حضور فرماندار پیرانشهر، "علیرضا مقدم"مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، بخشداران مرکزی و لاجان و کارشناسان و مسؤلان مربوطه در محل فرمانداری برگزارشد.   در این جلسه مسائل متعدد حوزه روستایی از جمله: تشویق مردم به استفاده از تسهیلات مسکن روستایی و آسان کاری در این خصوص، افزایش سهمیه قیر رایگان جهت آسفالت معابر روستاها، صدور سند ساختمان مسکونی روستایی و توجه ویژه به این حوزه، احداث دیوار حفاظتی و ساحلی در روستا‌های دارای شرایط حاد، مشکلات تجهیز و احداث ساختمان بنیاد مسکن شهرستان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصمیماتی هم در این خصوص اتخاذ گردید.

دیگر خبرها

  • بررسی مسائل و مشکلات روستا‌های پیرانشهر با حضور مدیر کل بنیاد مسکن استان آذربایجان غربی
  • بازداشت ۵ نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت به اتهام رشوه
  • جزئیات دستگیری ۵ نفر از اعضای شورای شهر سردشت
  • ۵ نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت دستگیر شدند
  • دستگیری 5 نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت
  • بررسی توسعه همکاری‌ها و مبادلات تجاری مرز پلدشت و نخجوان
  • دستگیری یکی عضو شورا و رییس اداره دولتی این شهر
  • دستگیری یکی از اعضای شورای شهر سردشت
  • حریق در پشت بام یک منزل مسکونی در مشهد اطفا شد
  • گردباد در نبراسکای آمریکا منازل مسکونی را ویران کرد