Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا علی خدری شنبه در نشستی با فرمانده انتظامی  خوزستان اظهار داشت: سرقت سیم‌های مسی برق علاوه بر خاموشی ناخواسته، نارضایتی عمومی را نیز به دنبال خواهد داشت.
وی طرح تبدیل سیم های مسی به کابل خودنگهدار را از جمله اقدامات و پیگیری‌های موثر برای مقابله و پیشگیری با پدیده سرقت انرژی و تجهیزات شبکه برق استان دانست و گفت: یکی دیگری از برنامه‌هایی که جزو اولویت‌های شرکت توزیع برق به شمار می رود حذف انشعابات غیر مجاز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان با تاکید بر افزایش همکاری میان این شرکت و فرماندهی انتظامی استان تصریح کرد: تاکنون تلاش فرماندهان و کارکنان نیروی انتظامی در پیشگیری از سرقت و کشف تجهیزات برق بسیار موثر واقع شده است .

خدری اظهار داشت: نیروی انتظامی همیشه پیگیر شناسایی سودجویان با هدف کمک به پایداری شبکه برق  و کسب رضایتمندی عمومی بوده است.

وی ادامه داد: با توجه به وسعت شبکه توزیع برق استان مراقبت فیزیکی از آن به شیوه سنتی ناممکن است از این رو تا رسیدن به نقطه دلخواه در زمینه نگهداری از آن فاصله داریم.

مدیر عامل شرکت توزیع برق خوزستان طول شبکه برق استان را ۳۴ هزار کیلومتر دانست و گفت: وجود ۴۰ هزار ترانسفورماتور و صدها هزار پایه برق متوسط و ضعیف این شرکت را به یکی از بزرگترین شرکت های توزیع رهبری کشور تبدیل کرده است. 
فرمانده  انتظامی استان خوزستان نیز در این نشست گفت: اقدامات انجام شده در تبدیل سیمهای برق به کابل خودنگهدار شبکه وسیع برق استان خوزستان بسیار کار موثر و مهمی است که باید همچنان استمرار داشته باشد.

سردار سید محمد اکبری صالحی امنیت و برق را به عنوان زیرساخت توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی برشمرد و گفت: نیروی انتظامی تلاش می کند، با همکاری و تعامل سازمان ها و شهروندان به عنوان سرمایه های بی بدیل اجتماعی در پیشبرد ماموریت ها و ارتقای کیفی خدمات رسانی حرکت کند.
در پایان این نشست مقرر شد در راستای تعامل و هم افزایی بیشتر کارگروه مشترک توزیع نیروی برق خوزستان و نیروی انتظامی جهت بررسی و پیگیری راهکارهای مقابله با سرقت تجهیزات شبکه برق تشکیل شود. 

برچسب‌ها انرژی برق سرقت خوزستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انرژی برق سرقت خوزستان انرژی برق سرقت خوزستان اخبار کنکور نیروی انتظامی برق استان شبکه برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۸۶۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردبیل در شاخص بهره وری نیروی کار پنجم کشور است

داود شایقی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: عوامل موثر در شاخص بهره وری نیروی کار آموزش و تخصص گرایی است که هم در استخدام نیروها و هم به کارگیری نیروهای جدید سعی شده تا شرایط بهتری را در استان شاهد باشیم.

وی به نرخ شهرنشینی نیز در اردبیل اشاره و خاطرنشان کرد: نرخ شهرنشینی در اردبیل ۶۸ درصد است و در نقطه مقابل نرخ روستانشینی نیز به کمتر از ۳۲ درصد رسیده است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل ضرورت توجه به عمران و آبادانی روستاها و آبادی ها را برای کاهش جابجایی و مهاجرت روستانشینان به شهرها یادآور شد و بیان کرد: در توزیع اعتبارات سعی شده تا مناق محروم و کمتر توسعه یافته در اولویت اصلی باشند.

شایقی گفت: در توزیع اعتبارات استانی فراتر از شاخص جمعیت شاخص محرومیت، جمعیت بیکار، فاصله از مرکز استان و روستاهای بالای ۲۰۰ نفر ساکن در کانون توجه قرار گرفته تا براساس این شاخصه ها ضریب توزیع اعتبارات را شاهد باشیم

وی تصریح کرد: در سال گذشته ۶۴۵ میلیارد تومان اعتبار استان براساس ۱۴ شاخص توزیع شد تا بخشی از محرومیت ها در مناطق روستایی و محروم استان رفع شود.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل ادامه داد: استان اردبیل در رشد اقتصادی نیز وضعیتی به مراتب بهتر از میانگین کشوری دارد به طوری که رشد اقتصادی کشور ۳.۳ درصد و استان اردبیل ۳.۷ درصد اعلام شده است.

شایقی افزود: نرخ بیکاری در این استان ۱۲.۹ درصد تعیین شده و در فصول مختلف سال نیز این نرخ متغیر است.

وی گفت: در برخی از فصول سال نرخ بیکاری استان تک رقمی شده و قطعا امسال با راه اندازی واحدهای تولیدی جدید و اشتغال ایجاد شده در سال جهش تولید با مشارکت مردم امیدواریم این نرخ تعدیل شود.

کد خبر 6095544

دیگر خبرها

  • طرح «نور» اقدام بزرگ و شجاعانه نیروی انتظامی است
  • اردبیل در شاخص بهره وری نیروی کار پنجم کشور است
  • کشف ۵۴ تن نهاده دامی و آرد خارج از شبکه توزیع در شهرستان پلدختر
  • آمادگی ۱۰۰ اکیپ عملیاتی و پشتیبانی آبفا در سطح استان یزد
  • رفع نیاز‌های فناورانه صنایع معدنی با کمک ۳۰۰۰ شرکت دانش‌بنیان
  • دستگیری سارقان ۳۰۰ میلیاردی در اشتهارد
  • بزرگترین نیروگاه خورشیدی انشعابی استان تهران در مارلیک افتتاح شد
  • سرعت پیشرفت صنعت با حوزه سرمایه‌گذاری متناسب نیست
  • افتتاح کنفرانس بین‌المللی توزیع نیروی برق در زنجان
  • ۱۰۰ درصد شبکه های توزیع نیروی برق خراسان شمالی ایمن شد