Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-08@22:47:16 GMT

جزییات تعطیلی شبکه شاد

تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۸۶۵۷۹

جزییات تعطیلی شبکه شاد

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، به رغم اجرای محدودیت‌های کرونایی و سخت‌گیری‌های زیاد اما همچنان کرونا می‌تازد؛ هرچند که این روزها آمار ابتلا و مرگ و میر با رعایت پروتکل‌ها کمتر شده است اما اگر حواسمان نباشد و کمی هم تعلل کنیم، دوباره کرونا جان می‌گیرد.

یکی از نگرانی های مسؤولان وزارت بهداشت در همین راستا، شب یلدا و دورهمی‌ها و شب نشینی های حاصل از آن است که اگر دستورالعمل ها رعایت نشود، موجب می شود که دوباره شاهد سیر صعودی در ابتلا به کرونا باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا، آموزش و پرورش شهر تهران تصمیم گرفته است که طرحی را اجرایی کند تا نگرانی از این بابت کمتر شود و از سوی دیگر، طرح بدون تلفن همراه، تبلت و رایانه برای همه فرهنگیان و دانش آموزان تهرانی طی دو روز اجرایی می شود.

پربیننده ترین سهام عدالت (قیمت ۱۳۹۹/۹/۲۹) نرخ ارز دلار سکه طلا یورو (۹۹/۹/۲۹) عرضه محصول جدید خودروسازی فردا آغاز شد قیمت خودروهای ایران خودرو در پایتخت +جدول عکسی از زمان زایمان نیوشا ضیغمی

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: کرونا فرهنگیان آموزش و پرورش حق التدریسی ها فرهنگیان معلمان اخبار فرهنگیان دانشگاه فرهنگیان معلمان حق التدریس اخبار استخدامی آموزش و پرورش آخرین اخبار استخدامی آموزش و پرورش اخبار معلمان خبرگزاری فرهنگیان اخبار آموزش و پرورش آخرین اخبار آموزش و پرورش حق التدریس آخرین اخبار فرهنگیان اخبار استخدام آموزش و پرورش رتبه بندی معلمان رتبه بندی فرهنگیان اخبار حقوق معلمان اخبار حقوق فرهنگیان اخبار بیمه فرهنگیان شبکه شاد اپلیکیشن شاد استخدام حق التدریسی ها سامانه شاد معلمان استثنایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۸۶۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی تمرین استقلال با تصمیم کادر فنی

طرفداری | با تصمیم کادرفنی استقلال تمرین فردای این تیم تعطیل شد.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال استقلال در هفته بیست و ششم لیگ برتر مقابل ذوب آهن در ورزشگاه آزادی به برتری رسید تا همچنان صدرنشین جدول رده بندی لیگ برتر باشد.

بازیکنان استقلال امروز به تمرین ریکاوری پرداختند و با تصمیم کادرفنی این تیم فردا را به استراحت خواهند پرداخت.

دور جدید تمرینات استقلال برای دیدار برابر فولاد از روز پنجشنبه آغاز خواهد شد.

از دست ندهید ????????????????????????

مجری آرسنالی خطاب به سرمربی منچستریونایتد: حالا آرامبخش بخور! سوپرگل شهاب زاهدی در جی لیگ چطور به ثمر رسید؟ (فیلم) اریک تن باخت؛ رکورد بیشترین شکست منچستریونایتد شکسته شد خشم اسطوره منچستریونایتد: شب بخیر!

دیگر خبرها

  • خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی در این افراد کمتر است
  • واکسن‌های آسترازنکا از سراسر جهان جمع‌آوری می‌شوند
  • کسانی که واکسن آسترازنکا تزریق کرده‌اند بخوانند | این واکسن کرونا خونمان را لخته کرده است؟
  • 4 نکته درباره تعطیلی دفتر الجزیره در اسرائیل
  • پیگیر به‌کارگیری و استخدام نیروهای فعال دوران شیوع کرونا هستیم
  • پیگیر به‌کارگیری و استخدام نیروهای فعال دوران کرونا هستیم
  • واکسن های کرونا آسترازنکا از بازار جهانی جمع شد
  • تعطیلی تمرین استقلال با تصمیم کادر فنی
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • تعطیلی شبکه الجزیره نقض آزادی بیان است