Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@14:54:02 GMT

فروش خشکبار و آجیل ۷۰ درصد افت داشته است

تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۸۶۷۱۵

فروش خشکبار و آجیل ۷۰ درصد افت داشته است

ایسنا/لرستان رئیس اتاق اصناف مرکز لرستان گفت: فروش خشکبار و آجیل، ۷۰ درصد افت داشته است.

منوچهر اسبکوه در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: به مناسبت شب یلدا با سازمان صمت، تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف به‌صورت دو شیفت از ۲۰ آذرماه استارت کار زده شد و نظارت در بازار به صورت مطلوب انجام می گیرد.

وی در ادامه گفت: تهیه آجیل یلدا از مرسوماتی است که با توجه به شرایط حاضر خانواده‌ها می‌توانند به دور از برگزاری دورهمی‌ها آن را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسبکوه در مورد نرخ آجیل و خشکبار این روزهای بازار افزود: خشکبار و آجیل نسبت به سال گذشته ۴۰ تا ۵۰ درصد گران شده و در مقایسه به شب یلدای سال گذشته حدود ۷۰ درصد افت فروش داشته است که علت آن می‌تواند گرانی آن یا شرایط کرونایی باشد.

رئیس اتاق اصناف مرکز لرستان خاطرنشان کرد: میوه نسبت به سال گذشته ۹۰ درصد افزایش قیمت داشته است و قیمت شیرینی با توجه به اینکه قیمت مواد اولیه مانند روغن، لبنیات و ... از ابتدای سال افزایش داشته ولی قیمت شیرینی همان قیمت مصوب اوایل سال است.

اسبکوه اضافه کرد: نظارت‌ها ادامه داشته و خوشبختانه اصناف نیز همکاری خوبی دارند.

وی با تاکید بر برگزاری دورهمی‌های شب یلدا به صورت مجازی، به ضرورت حذف دورهمی های حضوری این شب، گفت: امسال شرایط متفاوت است و کوچکترین غفلت و بی توجهی می تواند موجب اوج‌گیری دوباره کرونا شود و باید همه بطور جد از برگزاری دورهمی های شب یلدا اجتناب کنند.

اسبکوه با اشاره به نارنجی بودن وضعیت کرونایی شهرستان بیان کرد: هم اکنون آمار فوتی‌ها و بستری‌های کرونایی در خرم‌آباد روند کاهشی به خود گرفته و امیدواریم با همکاری خوب مردم این روند تداوم پیدا کرده و به سمت زرد و سفید برود.

وی اظهار کرد: وضعیت کرونایی شهرستان به شدت شکننده است و با هر نوع سهل انگاری در رعایت شیوه‌نامه های بهداشتی احتمال اوج گیری دوباره کرونا و تغییر وضعیت از نارنجی به قرمز وجود دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی سازمان صمت شب یلدا ایسنا همه باهم علیه کرونا همه با همه علیه کرونا همه با هم کرونا همه علیه کرونا ايسنا شب یلدا 99 دورهمی ها شب یلدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۸۶۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حواله خودروی جانبازان هم‌قیمت خانه در نیاوران

یکی از گران‌ترین خودرو‌هایی که حواله‌های آن در بازار خرید و فروش می‌شود بنز است.

به گزارش روزگار خودرو، حواله بنز سی کلاس جانبازان هم اکنون تا قیمت ۱۲ میلیارد تومان در بازار به فروش می‌رسد. نکته جالب اینجاست که قیمت خودرو بعد از تحویل حداقل ۲۵ میلیارد تومان اعلام می‌شود. همچنین حواله خودرو برای معاوضه با آپارتمان ۱۰۰ متری در مناطق ۱ تا ۵ تهران هم گذاشته شده است.

در حال حاضر میانگین قیمت هر متر مربع واحد مسکونی در منطقه نیاوران تهران ۱۵۵ میلیون تومان است؛ بر این اساس با پول حواله خودروی مرسدس بنز c ۱۸۰ میتوان در منطقه نیاوران صاحب ملک ۷۷ متری شد.

دیگر خبرها

  • آجیل فروش متخلف در زنجان جریمه شد
  • بلیط سینما بی‌سروصدا گران شد
  • کار از جاره کارت سوخت خودرو گذشت / فروش با قیمت ۳۰ میلیون تومان!
  • قیمت عجیب حواله‌های خودرو جانبازی؛ 12 میلیارد ناقابل!
  • مورد عجیب فروش کارت سوخت با ۳۰ میلیون تومان
  • فروش نمایش «گالیله» از مرز ۷۰۰ میلیون گذشت
  • فروش «گالیله» از مرز ۷۰۰ میلیون گذشت
  • نبض قیمت مسکن شمال شهر
  • حواله خودروی جانبازان هم‌قیمت خانه در نیاوران
  • قیمت عجیب حواله‌های خودرو؛ ۱۲ میلیارد تومان ناقابل!