Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمعی از جوانان انقلابی در تقدیر از جامعه پرستاری بیانیه ای صادر کردند.

به گزارش برنا، جمعی از جوانان انقلابی در بیانه‌ای ضمن تبریک میلاد اسوه صبر و مقاومت حضرت زینب کبری (س) و گرامی‌داشت روز پرستار تاکید کردند: ما به عنوان بچه‌های نسل نوی انقلاب خطاب به دولت و وزارت بهداشت تاکید می‌کنیم توجه به مطالبات حقوقی پرستاران مهمتر و واجب تر از تقدیر شعاری از آنان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن این بیانیه به شرح زیر است:                                                                    

با سلام و درود به محضر اسطوره مقاومت و ایثار، خورشید عالم تاب خاندان اهل بیت (علیهم اسلام)، بانوی بزرگ اسلام، حضرت زینب کبری (سلام الله علیها) و با تعظیم به روح آسمانی سید الشهدای مقاومت و شهدای مدافع حریم اهل بیت (علیهم السلام) که با نثار خون گران بهای خود اثبات کردند مسیر سرخ زینبی رشادت و شهادت همچنان پر رهرو است و خیل عاشقان در سراسر عالم صف به صف آماده تقدیم هستی خود برای دفاع از حقانیت و آزادگی هستند. تعظیم می کنیم و درود می فرستیم به روح بلند شهدای مدافع سلامت که با نثار جان ارزشمند خود در راه حفظ جان مردم، در دل و جان ملت انقلابی ایران حک کردند که حقاً جامعه پرستاری و پزشکی ایران اسلامی عامل به سیره زینبی و فدایی ملت انقلابی ایران است.                                                                                                                                              

در ایران اسلامی، سالروز ولادت بزرگ بانوی کربلا حضرت زینب (سلام الله علیها)، روز بزرگداشت پرستار قرار داده شده، فرشتگانی که با لباس سپید، در سخت ترین شرایط زندگی انسان ها، با صبر و آرامش، مرحمی بر جسم رنجور آن ها         می شوند و با تلاش وصف ناشدنی و جهادی خود به اذن الهی شفا را به جان های خسته بیماران هدیه می کنند. فلسفه این کار بزرگ، تطبیق عجیبی با عمل بانوی صبر و جهاد، حضرت زینب (سلام الله علیها) دارد که جان بیمار امت اسلام را شفا بخشید. در حوادث بعد از واقعه کربلا، این بانوی بزرگوار، با بردباری و شجاعت حیدری خود، دین و امت جد بزرگوارش حضرت رسول اکرم (صلوات الله علیه) را از بیماری گمراهی و بی تفاوتی نجات بخشید و وجدان های به خواب رفته و غرق دنیا شده آن روزها را از خواب غفلت بیدار کرد و علم آزادگی و عزت خواهی با یاد و نام آن حضرت برای همیشه در بین ملت ها و    امت های آزادی خواه به احتزاز درآمد.                                                                                                           

 جامعه پرستاری ایران اسلامی، همیشه در بزنگاه های سخت و طاقت فرسا با فداکاری و ایثار در کنار ملت انقلابی ایران بوده است. در سال های مبارزه ملت ایران علیه رژیم ستم شاهی، در هشت سال دفاع مقدس، در بلایا و بحران ها، در دفاع از حریم آل الله (صلوات الله علیهم اجمعین) و اکنون با جانبازی و از خود گذشتگی جان های خود را سپر بلای ملت ایران در مقابل ویروس منحوس کرونا قرار داده است. سپید جامگان ایرانی نسلی بعد از نسل همه هستی خود را برای حفظ و حراست از سلامتی ملت ایران در طبق اخلاص قرار دادند و نسل نو پرستاران، حماسه ای جهادی را رقم زد که مفتخر به دریافت لقب پر افتخار مدافعان سلامت شدند. متاسفانه، علی رغم اینکه پرستاران ایرانی مجاهدانه و صبورانه مرحم بر دردهای ملت ایران     می گذارد، خود دچار مشکلات عدیده شغلی و معیشتی هستند که از جمله آن، عدم پرداخت مطالبات این قشر خدمتگذار و فداکار است. مطالبه جدی از مسئولین محترم و مجلس انقلابی، توجه ویژه و حل فوری مشکلات جامعه پرستاری ایران اسلامی است. شایسته نیست، جامعه پرستاری که همچون رزمندگان خط مقدم در حال جهاد و ایثارهستند مورد بی توجهی و بی مهری مسئولان قرار بگیرد و در اداره زندگی و معیشت خود دچار مشکل باشد.                      

درکنار احترام و تقدیر از پرستاران به واسطه آنچه آنان در ماههای اخیر انجام داده‌اند توجه به وضع معیشتی و پرداخت مطالبات به حق آنان باید اولویت دولت باشد. ما به عنوان بچه‌های نسل نوی انقلاب خطاب به دولت و وزارت بهداشت تاکید می‌کنیم توجه به مطالبات حقوقی پرستاران مهمتر و واجب تر از تقدیر شعاری از آنان است.

سالروز ولادت اسوه صبر و ایثار حضرت زینب (سلام الله علیها) را محضر امام زمان (اروحنا لتراب مقدمه الفدا)،               رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)، خانواده های شهدای انقلاب جهانی اسلام، دفاع مقدس و مدافع حرم، خانواده های شهدای مدافع سلامت، جانبازان سرافراز و خانواده هایشان، پرستاران ایثارگر و مجاهد ایرانی و ملت انقلابی و آزاده ایران تبریک عرض  می نمایم. از درگاه خداوند متعال مسئلت داریم با حضور، مجاهدت و ایثار نسل نو، در گام دوم  انقلاب اسلامی، شاهد بالندگی و سروری جهان شمول ایران اسلامی باشیم.

وآخر دعوانا ان الحمدلله رب العالمین و صلاه و السلام علی نبیه الکریم و آله الطیبین الطاهرین.                  

امضا کنندگان این بیانیه به شرح زیر هستند:

مهدی اقراریان

مهدی صیاد شیرازی

حامد علامتی

علی حقیقت

محمد نبی آقاتقی

حامدتوحیدی

سید امید میرغضنفری

سید ابوالفضل سید محمدی

حجت الاسلام والمسلمین میثم آسوپا

علیرضا داودی

امیر خوشخو

مازیار عظیم زاده ایرانی

سید محمد جواد صدری مهر

محمدعلی ناصری

علیرضا رحمانی

علی بیانی

علی محمدشاملو

محمدرضا کاشفی

سجاد اکبری

امین اسدی

مهدی رمضانی

نوید خاصه باف

حسین محمدیان نمینی

حامد زمانی      

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سلام الله علیها جامعه پرستاری ایران اسلامی ملت انقلابی ملت ایران حضرت زینب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۸۶۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام سرلشکر سلامی به مناسبت روز بسیج سازندگی

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرا رسیدن روز بسیج سازندگی،‌ پیامی صادر کرد.

به گزارش ایسنا،‌ متن پیام سرلشکر سلامی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
کار جهادی به معنای کار برخاسته از ایمان و بکارگیرنده هرچه بیشتر از ظرفیت وجودی انسان است مقام معظم رهبری (مدظله العالی)
۱۷ اردیبهشت ماه در تقویم تاریخی میهن اسلامی مزین به نام «بسیج سازندگی» از نهادهای روییده از بطن حقیقت انقلاب اسلامی است؛ امروز بسیج سازندگی ارائه تعریف نوینی از مدیریت جهادی در عرصه‌های خدمت خالصانه و بی منّ و اذی در پرتو ولایتمداری در مسیر تابناک آرمان‌های انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.

بسیج سازندگی طی سال‌های فعالیت خود با اتکا به انگیزه و همت والای جوانان مومن و انقلابی و ورود به میدان‌های سازندگی، خدمت رسانی و محرومیت زدایی و دیگر عرصه‌های مختلف نیاز کشور به ویژه عمرانی، آبرسانی، نهضت کمک‌های مومنانه، اقتصاد مقاومتی و نهضت مسکن محرومان و شتافتن به کمک مردم در بلایای طبیعی، به شایستگی از توانمندی‌های شگفت آور و غیرقابل انکار خود برای آبادانی ایران عزیز رونمایی کرد و با ترسیم نقش موثر پویا و حیاتبخش تجربه گرانبها و الهام بخشی فراروی علاقمندان به انقلاب و نظام اسلامی فراتر از جغرافیای این سرزمین گشود.

حضور مجاهدانه و هوشمندانه در صحنه‌های پرمسئوولیت خدمت رسانی و مردم یاری با نصب العین قرار دادن منویات و رهنمودهای حکیمانه رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) از شاخصه‌های برجسته «سازمان بسیج سازندگی» است که موجبات گسترش فرهنگ و تفکر ناب جهادی بعنوان یادگار ارزشمند حضرت امام خمینی (ره ) را بین جوانان ایران اسلامی رقم زده است.

اینک در گام دوم انقلاب اسلامی که تجلی عزت مداری، اقتدار، پیشرفت و شکوه ایران عزیز در مسیر تمدن سازی و درک عصر ظهور است، باور داریم رفع محرومیت تنها با اتکال به خداوند متعال و برخورداری از تفکر و روحیه جهادی و عمل انقلابی و اعتماد به نیروی انسانی مخلص و شیفته خدمت و فداکاری امکان‌پذیر خواهد بود.

اینجانب سالروز تشکیل بسیج سازندگی را به مسئولین ارجمند و یکایک جهادگران خدوم این نهاد مقدس تبریک می‌گویم و امیدوارم حرکت متعهدانه و مخلصانه جهادگران ولایی و انقلابی تحت تعالیم اسلام ناب محمدی (ص) و آموزه‌های تاریخی انقلاب، در راستای جلب رضای پروردگار و خرسندی رهبر عزیز و جانباز انقلاب و آرامش بخشی به ملت شریف ایران، شکوهمندانه و پرفروغ تر از گذشته تداوم یابد.

سرلشکر پاسدار حسین سلامی
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رفع محرومیت تنها با روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • پیام سرلشکر سلامی به مناسبت روز بسیج سازندگی
  • «داستان راستان» نردبانی برای خیزش‌های انقلابی بود
  • ۴۰ عنوان کتاب جدید از منشورات رهبر انقلاب در نمایشگاه کتاب
  • حزب الله مسئولیت حمله موشکی به «کریات شمونه» را به عهده گرفت
  • همایش «حوزه انقلابی حوزه منتظر» به میزبانی شیراز برگزار می‌شود
  • تبیین سیره امام صادق(ع) برای جامعه نیاز است
  • ریشه‌های نارضایتی‌ها پرستاران؛ اضافه‌کار اجباری بر خلاف قانون
  • دولت برای تصویب لایحه حمایت مادی و معنوی پرستاران اقدام کند
  • تقدیر جنبش حماس از مواضع شجاعانه یمن در حمایت از فلسطین