Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فارس مازندران ـ سرویس ورزشی|بعد از درج گزارشی در خبرگزاری فارس با عنوان ( اداره کل ناتوان در برگزاری مجامع ! ) اداره کل ورزش و جوانان مازندران به این گزارش واکنش نشان داد و در کمتر از یک هفته، یکی از بزرگترین و مهم‌ترین هیأت‌های ورزشی استان مازندران تعیین تکلیف شد.

مجمع انتخاباتی هیأت والیبال مازندران برگزار شد و سرانجام بعد از مدت‌ها بلاتکلیفی، رشته والیبال متولی خودش را شناخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با حضور داورزنی رئیس و تقوی دبیرکل فدراسیون والیبال، رمضانی و بریمانی معاونان اداره کل ورزش و جوانان مازندران و اعضای مجمع، انتخابات هیأت والیبال مازندران برگزار شد و در نهایت سیدپوریا نعیمی با کسب ۱۳ رای از ۱۴ رای ماخوذه برای ۴ سال به‌عنوان رئیس هیأت والیبال استان، رای اعتماد گرفت.

این مجمع هم کم بی‌حاشیه نبود و گویا سایر کاندیدا به نشانه اعتراض مهندسی بودن انتخابات، مجمع را ترک کردند تا مجمع انتخاباتی هیأت والیبال مازندران بدون حاشیه نباشد.

داورزنی رئیس فدراسیون والیبال، در این مجمع با اشاره به ظرفیت های کم‌نظیر ورزش مازندران گفت: در یک قرن گذشته همواره این استان بعنوان قطب ورزش کشور شناخته می شود و ورزشکاران بزرگی را نیز معرفی کرد.

رئیس فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی با تاکید براینکه مازندران مرکز مهمی در والیبال محسوب می‌شود، افزود: اینجا معدن مملو از طلای ناب است که باید برای استخراج از آن برنامه داشته باشیم و امیدواریم با فراهم شدن شرایط برای همه مناطق این استان، صیدهای خوبی از این دریای خروشان به نفع والیبال استان و کشور داشته باشیم.

وی برنامه محوری و برنامه‌ی ریزی دقیق را عامل تحول در والیبال استان‌ها دانست و اظهار کرد: رئیس جدید هیأت والیبال مازندران با همکاری و همدلی اداره کل ورزش و جوانان می تواند اتفاقات خوبی را برای این ورزش رقم بزند و توسعه والیبال ملی ایران قطعا با توسعه والیبال استان‌ها و مناطق محقق خواهد شد.

داورزنی توجه به رده‌های سنی در والیبال را مورد اشاره قرار داد و گفت: زمانی می‌توان به آینده والیبال کشور امید داشت که شاهد تلاش و انگیزه هیأت‌های ورزشی استان‌ها باشیم و توقع ما این‌است هیأت والیبال مازندران که خاستگاه این رشته ورزشی است، ضمن تعامل سازنده با اداره کل ورزش و جوانان در جهت توسعه این ورزش برنامه ریزی نماید.

در پایان برگزاری این مجمع، از سید میلاد تقوی دبیر فدراسیون والیبال که سال‌ها بعنوان رئیس هیات والیبال مازندران خدمت می‌کرد تجلیل شد.

حسین بریمانی بریمانی سرپرست معاونت امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان مازندران در گفت‌وگویی کوتاه با خبرنگار خبرگزاری فارس، در واکنش به انتشار گزارش ( اداره کل ناتوان در برگزاری مجامع ! ) اظهار کرد: انتخابات هیأت والیبال را امروز برگزار کردیم و هیأت‌های تکواندو، رزمی، هندبال و فوتبال را نامه‌نگاری‌هایش را انجام داده‌ایم.

وی در خصوص حواشی تعلل هیأت فوتبال مازندران در خصوص نام‌نویسی گفت: فدراسیون فوتبال قویا اعلام کرده که بهمن ماه و در روز پایان کار بهروان، مجمع را برگزار خواهد کرد و هیأت فوتبال باید سیکل اداری نام‌نویسی را آغاز کند.

بریمانی ادامه داد: متاسفانه فدراسیون فوتبال در این موضوع و اسم نویسی و برگزاری انتخابات، مستقیما با هیأت فوتبال مکاتبه کرده است و ما را بی‌خبر گذاشته است و ما نمی‌دانیم دلیل و علت این تعلل از سوی هیأت فوتبال و فدراسیون فوتبال چیست! اما ما خواستیم که اینکار هر چه زودتر انجام شود.

این مسؤول افزود: اداره کل ورزش و جوانان مازندران به شدت پیگیر برگزاری مجامع هیأت‌های ورزشی است و قطعا مجامع انتخاباتی این هیأت‌های بزرگ به‌زودی با عبور از مراحل و سیکل اداری برگزار خواهد شد.

به گزارش فارس؛ هیات ورزش های رزمی، هیات هندبال، هیات تکواندو و هیات فوتبال جزو هیأت‌های بزرگی است که باید تا پایان سال مجمع انتخاباتی برگزار کند.

انتهای پیام/۸۶۰۵۹/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: والیبال مازندران ورزش رای اعتماد اداره کل ورزش و جوانان مازندران هیأت والیبال مازندران فدراسیون والیبال برگزاری مجامع والیبال استان هیأت فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۸۶۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسای کمیسیون‌های داخلی فدراسیون تنیس مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، در کمیسیون داوران، سامان حسنی به عنوان رییس این کمیسیون و برای یک سال انتخاب شد. همچنین وی با رای اعضای این کمیسیون به عنوان نماینده داوران عضو مجمع فدراسیون تنیس به مدت دو سال انتخاب شد. ندا کاظمی نیز به عنوان نماینده داوران عضو مجمع فدراسیون تنیس به مدت دو سال انتخاب شد.

در کمیسیون مربیان، سیدامیر برقعی به عنوان رئیس این کمیسیون به مدت یک سال انتخاب شد، همچنین وی به عنوان نماینده مربیان عضو مجمع فدراسیون تنیس انتخاب و معرفی شد. فرشید زیدی به عنوان نماینده مربیان، پونه طوافی و مونا نوریان به عنوان نماینده مربیان زن عضو مجمع فدراسیون تنیس انتخاب با رای اعضا انتخاب شدند.

در کمیسیون ورزشکاران، حمیدرضا نداف به عنوان رئیس این کمیسیون به مدت یک سال انتخاب شد. در این کمیسیون با رای اعضا، وی به عنوان نماینده ورزشکاران عضو مجمع فدراسیون تنیس به مدت دو سال انتخاب شد.

همچنین فرساد شاهی و حسام یزدی نماینده مربیان مرد، آیلین صدیق‌زاده، مشکات الزهرا صفی و الهه ربیعی به عنوان نماینده ورزشکاران زن عضو مجمع فدراسیون تنیس به مدت دو سال انتخاب شدند.

کد خبر 6092102

دیگر خبرها

  • افزایش ۳ برابری برگزاری مجامع الکترونیک با سامانه «دیما»
  • کتابداران دیلم برای جذب دانش آموزان در مدارس حضور یابند
  • رئیس اینجاست: در شهر مدعی اول میزبانی بزرگ
  • زمان برگزاری مجمع باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس
  • افزایش سه برابری برگزاری مجامع الکترونیک در بازار سرمایه
  • برگزاری همایش بزرگ ورزش پهلوانی در نصف جهان
  • تکلیف پخش سریال جدید حسن فتحی مشخص شد
  • روسای کمیسیون‌های داخلی فدراسیون تنیس مشخص شدند
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • برگزاری مسابقه فوتبال به مناسبت هفته سلامت در امور آب و فاضلاب میاندوآب