Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانلوییجی بوفون گفت بازگشت به پارما همیشه برایش حسی نوستالژی دارد و مردم این شهر برای او جایگاه ویژه ای دارند. 

جانلوئیجی بوفون ماه آینده 43 ساله می شود اما باز هم امشب یک نمایش بسیار خوب را از خود نشان داد و ضمن دفع چند توپ خطرناک، کلین شیت کرد. بوفون که مقابل تیم سابقش پارما 4-0 پیروز شده بود، پس از بازی به DAZN گفت:

باید هر طور که ممکن بود، این بازی را کنترل می کردیم زیرا قبل از بازی های بزرگِ پیشِ رو، باید با کمترین حسرت ممکن مسابقات را ترک کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فکر نمی کنم نتایج ما دقیقا نشان دهنده نمایش ما بوده باشد. مثلا مقابل لاتزیو ما شایسته پیروزی بودیم و در آخرین ثانیه گل تساوی را خوردیم. من سعی می کنم خودم را روی فرم نگه دارم و نکاتی را به دیگران منتقل کنم. این تنها راهی است که در فوتبال می دانم تا در نهایت شرمنده نباشم. 

اگر در 7-8 بازی متوالی با نمایشی مانند امشب پیروز شویم، تازه می توانیم بگوییم یوونتوسِ آندره آ پیرلو هستیم. هنوز فراز و نشیب هایی داریم اما نقاط اوج ما واقعا فوق العاده بوده است. 

به طوری باورنکردنی، وقتی فدریکو کیه زا در سال 1997 به دنیا آمد، بوفون در پارما با پدر او یعنی انریکو کیه زا هم تیمی بود:

هر وقت به پارما می آیم، نمی توانم انکار کنم، همیشه حس نوستالژی برایم زنده می شود. من 10 سال فراموش نشدنی از زندگی ام را اینجا گذراندم و مردم پارما همیشه برای من ارزش ویژه ای دارند. در ماه های اخیر، دو نفر از افراد مهم زندگی ام را در پارما از دست دادم؛ یکی از آنها مربی جوانانم بود و دیگر مربی ایتالیایی ام که واقعا به من برای شکل دادن شخصیتم کمک کردند. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۸۶۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ما اینجاییم تا قهرمان فوتسال آسیا شویم

بازیکن تیم ملی فوتسال ایران گفت: با تمام احترامی که برای تایلند قائل هستیم، ما اینجاییم تا قهرمان شویم و خوشحالیم که روبروی تماشاگران بازی می‌کنیم.

به گزارش ایسنا، سعید احمدعباسی بهترین بازیکن مسابقه ایران و ازبکستان در نشست مطبوعاتی پس از بازی نیمه نهایی جام ملت های ۲۰۲۴ فوتیال آسیا گفت: تیم ما تغییرات زیادی کرده است و بعضی بازیکنانمان برای نخستین بار در چنین تورنمنتی بازی می‌کنند، شاید همین باعث شد عملکرد مورد نظرمان را نداشته باشیم.

وی گفت: مهم این است که الان در فینالیم و آماده یک مسابقه تمام عیار. با تمام احترامی که برای تایلند قائل هستیم، ما اینجاییم تا قهرمان شویم و خوشحالیم که روبروی تماشاگران بازی می‌کنیم. 

احمدعباسی افزود: به امید خدا قهرمان می‌شویم چون هدفمان این است که مردممان را خوشحال کنیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ریه‌های محلات نفس تازه می‌کنند؟
  • شیری: می‌توانستیم کار را در ۹۰ دقیقه تمام کنیم
  • ما اینجاییم تا قهرمان فوتسال آسیا شویم
  • احمدعباسی: ما اینجاییم تا قهرمان شویم
  • خبر خوب برای نکونام؛ ستاره مصدوم استقلال «آقا وسط» بازی کرد!
  • با زور نمی‌توان دین‌داری و حجاب ترویج کرد | توئیت فضائلی جریان به ظاهر ارزشی را آشفته کرد | رئیسی مدافع گشت ارشاد است
  • شمسایی: بازی با ازبکستان جذابیت‌های خاصی خواهد داشت
  • بدون حواله هم قهرمان می‌شویم!
  • باید یک سیلی پای گوش لیائو خواباند!
  • خلاصه بازی بازی لاتزیو (۲) ۲-1 (۳) یوونتوس (کوپا ایتالیا - ۲۰۲۳/۲۴)