Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، نیویورک تایمز به نقل از منابع خود نوشت که دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا خواستار انتخاب سیدنی پاول معروف به " نظریه پرداز توطئه" به عنوان مشاور ویژه برای تحقیقات در مورد تقلب در انتخابات بوده است.

براساس این گزارش، بعد از مطرح کردن این موضوع که توسط ترامپ در نشست روز جمعه صورت گرفت، بیشتر مشاوران ریاست جمهوری از جمله رودی جولیانی وکیل شخصی وی در حمایت از این طرح عقب نشینی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیویورک تایمز در ادامه می نویسد، ترامپ همچنین در این نشست از دستیاران درباره پیشنهاد مایکل فلین مشاور امنیت ملی سابق کاخ سفید برای استقرار نیروهای ارتش ایالات متحده در ایالت های مهم نظر می خواهد.

به نوشته تایمز، این درخواست ترامپ نیز مجدد توسط مشاوران مورد مخالفت قرار می گیرد.

ترامپ در ماه گذشته فلین که به دروغ گفتن به پلیس اف بی آی در زمان انجام تحقیقات در مورد روسیه اعتراف کرده بود را مورد عفو قرار داد.

رئیس جمهوری آمریکا بعد از عدم کسب موفقیت در ارائه دعاوی حقوقی برای تغییر نتایج انتخابات و نپذیرفته شدن طرح های تئوری خود در ایالت های مهم، روز گذشته در شبکه اجتماعی توئیتر از طرفداران خود خواست ۱۷ دی در واشنگتن تظاهرات کنند.

ترامپ در یک پیام توئیتری نوشت: از لحاظ آماری این غیر ممکن است که نتیجه انتخابات ۲۰۲۰ را ببازم، ششم ژانویه (۱۷ دی ماه) در واشنگتن دی.سی اعتراضات بزرگی (برپا کنید)، آنجا باشید و «تند» باشید.

بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران مسائل داخلی آمریکا عدم پذیرش شکست از سوی ترامپ در پنجاه و نهمین انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را از منظر امنیت ملی تهدید آمیز و خطری برای این کشور  دانسته اند.

ترامپ که تمامی راه های حقوقی برای اثبات ادعای تقلب در انتخابات برای تغییر در نتیجه آرا را  بسته دید، حال با اتکا به برخی از گروه های نژاد پرست و تندرو  که طی ۴ سال گذشته تلویحاً در وقایع مختلف از آنها حمایت کرده بود، تلاش دارد تا وضع را تا پیش از اول بهمن ماه زمان برگزاری مراسم تحلیف ریاست جمهوری، هرچه بیشتر بحرانی کند.

برچسب‌ها نیویورک تایمز انتخابات ۲۰۲۰ جو بایدن ترامپ

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نیویورک تایمز انتخابات ۲۰۲۰ جو بایدن ترامپ نیویورک تایمز انتخابات ۲۰۲۰ جو بایدن ترامپ اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۸۷۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص جدید اعتبارات سفر ریاست جمهوری به خراسان شمالی

معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی، گفت: ۷۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات سفر ریاست جمهوری به استان تخصیص یافت. - اخبار استانها -

مهدی رشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بجنورد، از تخصیص 700 میلیارد تومان اعتبارات سفر رئیس جمهوری به استان خبر داد و اظهار داشت: با پیگیری‌های انجام شده و در دیدار با رئیس امور طرح‌های کلان سازمان برنامه و بودجه کشور که مدیریت اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان‌ها را بر عهده دارد، 700 میلیارد تومان از اعتبارات سفر رئیس جمهور به خراسان شمالی تخصیص یافت. 

وی افزود: از این میزان 450 میلیارد تومان اعتبارات سفر است که به صورت نقدی به خراسان شمالی تخصیص داده شد و 250 میلیار  تومان نیز از اعتبارات استانی تملک دارایی‌های سرمایه‌ای است. 

معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی ادامه داد: 120 میلیارد تومان از اعتبارات تخصیصی، ویژه تکمیل پروژه محور بجنورد به جنگل گلستان است.

وی در تشریح جزئیات بخشی از این اعتبارات اعلام کرد: علاوه بر اعتباری که برای محور بجنورد گلستان منظور شده است، برای محور بجنورد_سنخواست، محور جاجرم میامی، محور بجنورد اسفراین، سد گلمندره، تاسیسات فاضلاب بجنورد و دانشگاه علوم پزشکی (دانشکده داروسازی)  از این اعتبارات بهره‌مند خواهند شد.

به گزارش تسنیم٬ ارمغان سفر رئیس جمهوری به خراسان شمالی در دوم تیرماه سال گذشته، افزون بر 120 هزار میلیارد ریال در حوزه عمران بود که این میزان 12 برابر بودجه یک سال استان است.

انتهای پیام/311/

دیگر خبرها

  • احمد مسجدجامعی: در اوایل انقلاب، بسیاری از مهم‌ترین مشاغل از جمله ریاست‌جمهوری، نخست‌وزیری و نمایندگی مجلس و استانداری بحق در اختیار معلمان بود/ از اقدامات نابخشودنی سال‌های اخیر، تغییر نام دانشگاه تربیت معلم است
  • ادعاهای تازه دونالد ترامپ درباره ایران و احتمال جنگ با اسرائیل
  • درخواست ترامپ برای تغییر نتانیاهو
  • واکنش ترامپ به اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا
  • تخصیص جدید اعتبارات سفر ریاست جمهوری به خراسان شمالی
  • پیش‌بینی نتیجه انتخابات آمریکا توسط پیش‌گوی معروف
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • چرا کارتر با تشکیل کشور فلسطین مخالف بود؟!
  • رای‌دهندگان آمریکایی به ترامپ نگاه مثبت‌تری دارند
  • کنایه بایدن به ترامپ: با یک بچه ۶ ساله رقابت می‌کنم