Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت یوبیسافت طی مدت زمان اخیر سعی داشته با ارائه بروزرسانی‌های جدید برای عنوان Watch Dogs: Legion ایرادات نرم افزاری و باگ‌‌ها را از میان بردارد و همچنین قابلیت‌های جدیدی را در اختیار کاربران خود قرار دهد.

اکنون که تقریبا هیچ ایراد نرم افزاری در بازی باقی نمانده است به نظر می‌آید که شرکت یوبیسافت سعی دارد بروزرسانی بزرگ و شگفت‌انگیزی را به خریداران این عنوان ارائه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس اطلاعات منتشر شده، عنوان Watch Dogs: Legion اوایل سال ۲۰۲۱ از حالت جدید آنلاین چند نفره فوق‌العاده‌ای برخوردار خواهد شد.

بیشتر بخوانید

امکان اجرای بازی Assassin's Creed Syndicate روی PS5 فراهم شد

قابلیت‌های موجود در بخش آنلاین بازی Watch Dogs: Legion

شرکت یوبیسافت طی اظهارات اخیر خود اعلام کرده که از این پس بروزرسانی‌ها ایرادات باقیمانده را برطرف خواهند کرد و همچنین شامل محتوای جدیدی خواهند بود. این مجموعه سعی دارد پیش از ورود به بخش جدید عنوان خود تمامی ایرادات ریز و درشت Watch Dogs: Legion را حذف کند تا کاربران با آغوشی باز به استقبال قابلیت‌های جدید بروند.

این اولین باری است که شرکت یوبیسافت پس از مدت‌ها اطلاعاتی را در رابطه با قابلیت حالت آنلاین در اختیار طرفداران خود می‌گذارد. این حالت پس از عرضه به کاربران اجازه می‌دهد که به گروه‌های چهار نفره تقسیم شوند و در شهر لندن ماموریت‌های مختلف را انتخاب کنند. حالت آنلاین نسخه جدید واچ داگز همچنین بخش‌های رقابتی را در اختیار کاربران می‌گذارد تا گیمرها در مقابل هم قرار گیرند و یکدیگر را شکست دهند.

شرکت یوبیسافت طی بیانیه اخیر خود همچنین به کاربران و طرفداران وعده داد قابلیت‌های بازی Watch Dogs: Legion به این موارد محدود نخواهند شد و حالت‌های متفاوت‌تری نیز در دست توسعه قرار دارند. گفتنی است؛ بازی Watch Dogs: Legion برای کنسول پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس به صورت یک بروزرسانی رایگان عرضه شده و دارندگان این عنوان بر روی کنسول‌های نسل قبل می‌توانند بدون پرداخت هزینه اضافی به تجربه Watch Dogs: Legion بپردازند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بازی Watch Dogs Legion شرکت یوبیسافت شرکت یوبیسافت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۸۷۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استارت روئینگ‌سواران برای حضور در المپیک

دور جدید تمرینات تیم ملی روئینگ پس از کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس از فردا (دوشنبه) در دریاچه آزادی آغاز می‌شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط‌عمومی فدراسیون قایقرانی؛ ملی‌پوشان روئینگ ایران دو هفته قبل 2 سهمیه ارزشمند المپیک پاریس را در مواد دو نفره سبک‌وزن بانوان و تک‌نفره سنگین‌وزن بانوان به دست آوردند.

فرزام: باید شرایط آمادگی استاندارد را در روئینگ داشته باشیم

این تیم دور جدید اردوی آمادگی خود را از فردا 17 اردیبهشت با هدف حضور در المپیک پاریس در دریاچه آزادی آغاز می‌کند.

فاطمه مجلل از آذربایجان‌غربی، مهسا جاور و زینب نوروزی از زنجان و کیمیا زارعی از همدان ملی‌پوشان حاضر در این مرحله از اردو هستند.

افشین فرزام سرمربی روئینگ بانوان و هما خاتمی مربی اعضای کادر فنی این تیم هستند.

این اردو تا 6 خرداد ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وداع تیلور از تشک کشتی؟ حریف یزدانی مربی می‌شود
  • خداحافظی تیلور از تشک کشتی؟ جادوگر مربی می‌شود
  • استارت روئینگ‌سواران برای حضور در المپیک
  • خودروی جدید نیسان؛ کوچک، مانورپذیر و ساکت!
  • قابلیت‌های جدید و جذاب استوری اینستاگرام
  • این شبکه اجتماعی برای کاربرانش بازی راه‌اندازی کرده است!
  • (ویدئو) حمید معصومی‌نژاد خبرگزاری تک نفره؛ رُم نیستم، تهران!
  • رسمی: لیست تیم‌های یورو 26 نفره شد
  • یکی از قابلیت‌های اسپاتیفای بی‌سروصدا پولی شد
  • ایموجی صوتی؛ عجیب‌ترین قابلیت گوگل که به تماس‌های صوتی اضافه شد