Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن پیکان اعتقاد دارد حق این تیم در دیدار با تراکتور باخت نبوده است.

حجت حق‌وردی، کاپیتان تیم پیکان، در خصوص شکست 3- یک تیمش مقابل تراکتور به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: می‌توانم به جرات بگویم درست است که سه گل خوردیم اما واقعا عملکرد خوبی داشتیم و یکسری مسائل مثل شرایط جوی، رفتن برق ورزشگاه و وقفه‌ای که ایجاد شد و همچنین اشتباهات فردی باعث شد نتوانیم گل‌های خورده را جبران کنیم و گرنه حق پیکان خوردن سه گل نبود و واقعاً یکسری اشتباهات فاحش رخ داد که البته ممکن است هر زمانی برای هر بازیکنی پیش بیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در همین خصوص ادامه داد: خدا را شکر پیکان ثابت کرده تیم بسیار خوبی است و ما عملکرد خوبی در هفته‌های گذشته داشتیم و تنها دو باخت آوردیم و قطعا از بازی‌های بعد دوباره به روند صعودی‌مان ادامه می‌دهیم و باخت به تراکتور را به چشم یک تجربه و تلنگر می‌بینیم که شاید لازم بود اتفاق بیفتد.

این بازیکن که ضربه پنالتی مقابل تراکتور را خراب کرد در این باره گفت: در آن صحنه دروازه‌بان تیم تراکتور قبل از زدن سوت از دروازه بیرون آمده بود و به نظر من داور باید مجدداً پنالتی را تکرار می‌کرد اما این کار را نکرد، از داوران تقاضا دارم تمرکزشان را بیشتر کنند تا تیمی از این ناحیه  آسیب نبیند.

حق‌وردی در پایان در خصوص دربی خودروها و دیدار با سایپا در هفته آینده افزود: به هر حال این هم یک مدل دربی محسوب می‌شود! علاوه بر حساسیت‌هایی که این بازی درون زمین دارد در بیرون از گود هم به خاطر حساسیت بین مدیران عامل دو کارخانه این دیدار دو چندان حساس می‌شود. سایپا تیم خوبی است و مثل ما هم جوان است ولی ما هم باید حتما این بازی را ببریم تا روند خوب‌مان ادامه دار باشد. 3

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تراکتور پیکان حجت حق وردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۸۷۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نریمان جهان به دنبال تکرار یک لحظه خاص (ویدئو)

به گزارش ورزش سه، سامان نریمان جهان بازیکن باتجربه پیکان در بازی رفت مقابل شمس‌آذر سوپرگل تماشایی با ضربه والی به ثمر رساند و یکی از زبیاترین گل‌های فصل را به نام خود ثبت کرد.

سامان نریمان جهان بعد از این مسابقه دیگر موفق به گلزنی برای پیکان نشد و 14 بازی متوالی به گلزنی نشد تا هفته‌های زیادی را برای چشیدن طعم گلزنی منتظر بماند و در بازی امروز می‌تواند مجدد گلزنی کند و ناکامی خود را پایان دهد.

نریمان جهان روی برگشت توپ ارسالی از روی نقطه کرنر با ضربه دقیق و محکم والی توپ را به زیباترین شکل وارد دروازه جعفرپور کرد و پس از آن خوشحالی جالبی انجام داد.

ویدئو: 316203

این بازیکن باتجربه امروز در کنار فرشید اسماعیلی هافبک‌های تاثیرگذار پیکان خواهند بود و باید دید مقابل بازیکنان دونده و سرعتی شمس‌آذر چه عملکردی خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • رم ۰-۲ لورکوزن: ژابی در اروپا هم نمی‌بازد
  • چلسی ۲-۰ تاتنهام: حفظ امیدها برای اروپا با بردن دربی
  • بازیکنی که نگذاشت اوضاع گل‌گهر در دربی بدتر شود
  • اوج حساسیت در دیدار‌های امروز لیگ برتر فوتبال
  • عنایتی: باخت مقابل شمس‌آذر تلنگری برای پیکان بود
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| پیکان دقیقه 90 چپ شد/شمس آذر با برد باخت به استقلال را فراموش کرد
  • نساجی انگیزه‌های خاص برای پیروزی دارد
  • نریمان جهان به دنبال تکرار یک لحظه خاص (ویدئو)
  • انتقاد تند حمید درخشان از اوسمار ویرا
  • سرمربی سابق پرسپولیس: اوسمار نباید به این بازیکن پنالتی می داد | نبردن سپاهان یعنی خداحافظی با جام