Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-05-07@08:20:24 GMT

حافظه داخلی و رنگ‌های گلکسی اس 21 افشا شد

تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۸۷۱۴۴

حافظه داخلی و رنگ‌های گلکسی اس 21 افشا شد

ایتنا- افشاگری‌های اخیر در رابطه با خط تولید جدید گلکسی اس 21 اطلاعات جدیدی را در رابطه با حافظه داخلی و گزینه‌های رنگی پرچم دار سری گلکسی اس که هر ساله در سه مدل جدید به بازار عرضه می‌شود، ارائه کرده اند. افشاگری‌های اخیر در رابطه با خط تولید جدید گلکسی اس 21 اطلاعات جدیدی را در رابطه با حافظه داخلی و گزینه‌های رنگی پرچم دار سری گلکسی اس که هر ساله در سه مدل جدید به بازار عرضه می‌شود، ارائه کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
به گزارش ایتنا و به نقل از  gsmarena، گزارش‌های به دست آمده حاکی از آن است که برخی از خرده فروش‌های آلمانی در حال حاضر جزئیاتی را در رابطه با پرچم دار جدید سری گلکسی اس نظیر میزان ظرفیت حافظه و نیز گزینه‌های رنگ مختلف آن دریافت کرده و آن را در اختیار منابع خبری قرار داده اند.
 
کوچکترین نسخه این سری که گلکسی اس 21 نام دارد با گزینه‌های حافظه 128 گیگابایتی و 256 گیگابایتی در رنگ‌های خاکستری اسپرت، سفید، صورتی و بنفش به بازار عرضه خواهد شد.
     
در این میان گلکسی اس 21 پلاس که اندکی بزرگ‌تر از نسخه قبلی است و قابلیت‌های بیشتری نیز دارد با گزینه‌های حافظه 128 گیگابایتی و 256 گیگابایتی در رنگ‌های نقره‌ای، سیاه، بنفش به دست مشتری نهایی‌ می‌رسد.
 
در نهایت گلکسی اس 21 الترا با سه گزینه حافظه داخلی به حجم‌های 128، 256 و 512 گیگابایت به بازار عرضه می‌شود و متاسفانه کاربران خریدار این همراه هوشمند مجبورند انتخاب‌های رنگ خود را به نسخه‌های نقره‌ای و سیاه این دستگاه محدود کنند.
 
علاوه بر این گزارش‌های به دست آمده نشان دهنده آن هستند که برترین مدل سری گلکسی اس 21 یعنی گلکسی اس 21 الترا از قلم اس انتخابی بهره مند می‌شود. البته جای این قلم مانند سری گلکسی نوت در داخل دستگاه تعبیه نشده است اما به جای آن در قاب سیلیکونی ویژه‌ای قرار خواهد گرفت.
 
تاریخ واقعی مراسم رونمایی از سری گلکسی اس 21 به احتمال بسیار زیاد در روز 14 ژانویه خواهد بود و احتمالا اولین سری فروش این همراه‌های هوشمند در ماه فوریه یا اوایل مارس اتفاق خواهد افتاد.
 

منبع: ايتنا

کلیدواژه: سامسونگ سامسونگ گلکسی اس 21 گوشی هوشمند بازار عرضه سری گلکسی اس حافظه داخلی گلکسی اس 21

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۸۷۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوشی Moto G85 5G به زودی عرضه می‌شود

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی Moto G85 5G با قیمت تقریبا 300 یورو نیمه دوم سال جاری عرضه خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، شرکت موتورولا در سال گذشته گوشی هوشمند Moto G84 5G را وارد چندین بازار کرد، اکنون نیز قصد دارد گوشی جدیدی به نام Moto G85 5G را عرضه کند؛ این محصول با ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی با قیمت تقریباً ۳۰۰ یورو در نیمه دوم سال جاری در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

هنوز اطلاعات کاملی در مورد گوشی Moto G85 5G منتشر نشده است، در حالی که مدل قبلی این گوشی، Moto G84 5G دارای یک نمایشگر ۶.۵۵ اینچی FHD+ pOLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و میزان روشنایی ۱۳۰۰ نیت است، این محصول به تراشه Snapdragon 695 مجهز شده است و با ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه است، البته کاربران می‌توانند با استفاده از کارت حافظه microSD حافظه آن را تا یک ترابایت افزایش دهند.

یک دوربین دوگانه روی پنل پشتی پوشی Moto G84 5G تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین فوق عریض هشت مگاپیکسلی می‌‏شود، یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی نیز روی نمایشگر گوشی واقع شده است؛ انرژی مورد نیاز این گوشی با استفاده از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود و از فناوری شارژ ۳۰ واتی پشتیبانی می‌کند؛ از دیگر ویژگی‌های گوشی Moto G84 5G می‌توان به حسگر اثرانگشت پایین نمایشگر، جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری، میکروفون‌های دوگانه و اسپیکرهای استریو اشاره کرد، این محصول گواهی IP54 را نیز دریافت کرده است، بنابراین در برابر آب مقاوم است.

کد خبر 750968

دیگر خبرها

  • لپ‌تاپ Infinix GT Book چه مشخصاتی دارد؟
  • امارات واردات سیمان ایران را ممنوع کرد
  • گوشی Moto G85 5G به زودی عرضه می‌شود
  • قیمت خودرو امروز ۱۷ اردیبهشت +جدول
  • شاخص کل بورس به روند صعودی باز خواهد گشت؟ + فیلم
  • اعلام آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال و واکنش به نحوه جدایی دمیر
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز یکشنبه شانزدهم اردیبهشت
  • ایران ۱۰۰ تولیدکننده موبایل دارد، کره جنوبی یک عدد؛ چرا این نگران‌کننده است‌؟
  • حاج صادق آهنگران افشا کرد: جاسوس‌ها در هیئت‌ها نفوذ کرده‌اند
  • ایمیل‌ها کدام ویژگی‌های شخصیتی را افشا می‌کنند؟