Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، در ادامه مسابقات هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال انگلیس یکشنبه از ساعت ۲۰ تیم منچستریونایتد در ورزشگاه اولدترافورد برابر لیدزیونایتد به میدان خواهد رفت.

منچستریونایتد با ۲۳ امتیاز از ۱۲ بازی در رتبه ششم  و لیدز نیز با ۱۷ امتیاز از ۱۳ بازی در رتبه سیزدهم لیگ انگلیس قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازی که اولین مسابقه ۲ تیم در لیگ برتر پس از گذشت بیش از ۱۶ سال است، قطعا خاطرات رقابت پرتنش آن‌ها طی سال‌های گذشته را زنده خواهد و شکی نیست که این بازی یکی از مواردی است که به دلیل حضور لیدز در دسته پایین‌تر، لیگ برتر آن را کم داشت. در آخرین دیدار ۲ تیم در اولدترافورد که تقریباً به ۱۶ سال پیش بر می‌گردد، آنها به تساوی یک - یک رسیدند.

منچستریونایتد این فصل در اولدترافورد خیلی موفق نبوده و در ۶ بازی فقط ۳ گل زده که یکی از این گل‌ها در چهار بازی اخیر رقم خورده است.

نکات آماری و سوابق رویارویی ۲ تیم

منچستر یونایتد از سال ۱۹۸۱ در ۱۵ بازی خانگی خود مقابل لیدز شکست نخورده و ۹ پیروزی و ۶ تساوی داشته است. پس از تساوی ۱-۱ در اولدترافورد در فوریه ۲۰۰۴ این اولین دیدار لیگ بین این ۲ تیم است. آخرین باری که لیدز در دیدار خارج از خانه من یونایتد را شکست داده، پیروزی یک بر صفر این تیم در سال ۲۰۱۰ در جام حذفی بود. منچستریونایتد از ۱۳ بازی گذشته خود در لیگ برتر مقابل لیدز ۸ پیروزی، ۴ تساوی و فقط یک شکست داشته است. منچستر یونایتد بیشتر از هر تیم دیگری در بازی‌های خانگی برابر لیدز بدون شکست بوده است. منچستر یونایتد آخرین مسابقه لیگ خود را قبل از کریسمس فصل گذشته به واتفورد باخت و از سال ۱۹۹۵ به بعد سابقه نداشته یونایتدها ۲ فصل پیاپی بازی قبل از کریسمس را باخته باشند. منچستر یونایتد در هفت مسابقه خانگی اخیر خود در لیگ برتر بیش از یک گل نزده است. لیدز در آخرین بازی خود در لیگ برتر مقابل نیوکاسل یونایتد ۵-۲ پیروز شد. از آوریل ۲۰۰۳ و پس از پیروزی ۶-۱ مقابل چارلتون این اولین باری است که لیدز در یک مسابقه لیگ برتر ۵ گل زده است. مارچلو بیلسا، سرمربی لیدز، در دوران مربیگری خود ۲ بار منچستر یونایتد را شکست داده است. او فصل ۲۰۱۲- ۲۰۱۱ لیگ اروپا با تیم اسپانیایی اتلتیک بیلبائو در مرحله یک هشتم نهایی در بازی رفت و برگشت برابر یونایتد‌ها به پیروزی دست یافت. پل پوگبا سپتامبر سال ۲۰۱۱ اولین بازی خود در تیم بزرگسالان منچستر یونایتد را در ۱۸ سالگی در جام اتحادیه مقابل لیدز انجام داد. مهره کلیدی لیدزیونایتد پاتریک بمفورد است که در ۱۳ بازی اول خود در لیگ برتر ۹ گل به ثمر رسانده است.

مصدومان من یونایتد

وضعیت ادینسون کاوانی قبل از دیدار منچستر یونایتد و لیدز ارزیابی خواهد شد. این مهاجم ۳۳ ساله سه بازی قبلی تیمش را به دلیل مصدومیت از ناحیه کشاله ران از دست داده است.

اریک بیلی و آکسل توانزبه مدافعان مصدوم منچستریونایتد در این بازی در اختیار تیم خواهند بود.

لیدز بازیکن مصدوم یا محروم جدیدی ندارد.

بیشتر بخوانید 

رکورد عجیب ستاره پرتغالی منچستریونایتد  شهر آورد منچستر؛ بازگشت یونایتد زخم خورده به اولدترافورد/ کارلتو - لمپارد؛ رویارویی استاد و شاگرد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش منچستر یونایتد لیدزیونایتد منچستر یونایتد خود در لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۸۷۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل های بازی چلسی 5-0 وست هم (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)

دیدار چلسی و وست هم از هفته سی‌وششم لیگ برتر انگلیس با نتیجه پر گل 5-0 به سود چلسی خاتمه یافت.

دانلود (41.8MB)

دیگر خبرها

  • من گزینه مناسبی برای یونایتد هستم
  • تن‌هاخ: در حد نام منچستر یونایتد بازی نکردیم
  • ستاره یونایتد بعد از باخت: تقصیر ما بازیکنان است!
  • صدای هواداران یونایتد درآمد: این بازیکن را بفروشید!
  • اریک تن باخت؛ ثبت یک رکورد فاجعه و بی‌سابقه در تاریخ منچستریونایتد!
  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و کریستال پالاس از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • تعهد گواردیولا به منچسترسیتی؛ خبری از بازگشت به بایرن مونیخ نیست
  • کول پالمر، ستاره درخشان چلسی که منچستر سیتی از آن محروم شد
  • گل های بازی چلسی 5-0 وست هم (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • جدیدترین هالیوودی فوتبال انگلیس؛ ویل فرل سهام لیدز را می‌خرد