Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر جواد آقازاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این موج که از ۲۷ شهریور  آغاز شده و در ۱۷ آذر پایان یافت و ۸۲ روز به طول انجامید، روزانه به طور متوسط ۲۱۴ نفر بستری شدند.

وی اضافه کرد: میانگین سنی افراد بستری مثبت طی این موج در آذربایجان غربی، ۵۷ سال و میانگین سنی افراد فوت شده مثبت، ۶۷ سال بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی درباره موج اول بیماری در استان نیز اظهار کرد: این موج، از هشتم فروردین آغاز شد، در ۲۵ اردیبهشت پایان یافت و ۴۹ روز طول کشید.

وی ادامه داد: در این مدت میانگین بیمار بستری در روز ۶۹ بیمار بود و به طور متوسط سه بیمار در روز فوت شد.

دکتر آقازاده درخصوص موج دوم بیماری کووید ۱۹ هم بیان کرد: این موج که بین روزهای ۱۸ خرداد تا ۲۲ مرداد بود و ۶۷ روز طول کشید، میانگین بیمار بستری در روز ۱۲۰ بیمار و متوسط فوتی روزانه، هشت نفر بود.

وی گفت: مدت پایداری موج سوم شیوع کرونا در آذربایجان غربی ۶۷ درصد بیشتر از موج اول و ۲۲ درصد بیشتر از موج دوم بود که انرژی بیشتری از کادر درمان گرفت.

وی افزود: تعداد بیماران و فوتی ها نیز در موج سوم شیوع کرونا در آذربایجان غربی نسبت به موج اول به ترتیب ۳.۱ و ۸.۷ برابر بود.

به گزارش ایرنا، موج سوم کرونا طی روزهای پایانی آذر امسال با اجرای محدودیت های کرونایی ۲ هفته ای در ابتدای این ماه و همچنین همراهی مردم، فروکش کرد ولی کارشناسان هرلحظه از احتمال آغاز موج چهارم شیوع کرونا در صورت سهل انگاری مردم خبر می دهند.

برچسب‌ها کرونا ویروس کرونا آذربایجان غربی پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا ویروس کرونا آذربایجان غربی کرونا ویروس کرونا آذربایجان غربی اخبار کنکور آذربایجان غربی موج سوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۸۷۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای موفق طرح عفاف و حجاب در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سردار جهانبخش در نشست با تشکل‌ها و فعالان حوزه عفاف و حجاب با اشاره به اجرای موفق طرح نور در استان گفت: طرح عفاف وحجاب و برخورد قانونی با ناهنجاری‌های اجتماعی از ۲۵ فروردین آغاز شده و بطور مستمر ادامه خواهد داشت.   فرمانده انتظامی استان وی با بیان اینکه قاطبه مردم به ویژه بانوان استان متدین و مقید به رعایت ارزش‌های اسلامی هستند افزود: از همراهی مردم، دختران و بانوان که در اجرای این طرح با پلیس همکاری و همراهی می‌کنند، قدردانی میکنیم.    حجت الاسلام مومن دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان نیز در این جلسه بر تداوم اجرای این طرح تاکید کرد و افزود: اجرای این طرح براساس قانون و وظایف محوله و در راستای پاسخگویی به مطالبه به حق مردم اجرا میشود.

دیگر خبرها

  • شهرداری ارومیه از اعتبارات ملی محروم مانده است
  • نشست هم اندیشی تشکل‌های کارگری استان
  • اجرای موفق طرح عفاف و حجاب در آذربایجان غربی
  • گزارش روزانه بورس ۸ اردیبهشت؛ رشد ۶۵۲ واحدی در پایان معاملات
  • کشف ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرزهای استان آذربایجان غربی
  • کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های استان آذربایجان غربی 
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • التیام سریع زخم پای دیابتی با استفاده روزانه از یک محصول فناورانه ایرانی در منزل
  • پربازدید‌های خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در ۷ اردیبهشت
  • افزایش تدریجی دمادر آذربایجان غربی