Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@05:46:03 GMT

کارگر افغانستانی عامل قتل عام خانواده تویسرکانی

تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۸۷۸۹۵

کارگر افغانستانی عامل قتل عام خانواده تویسرکانی

به گزارش «تابناک» به نقل از روزنامه ایران، ماجرای ناپدید شدن اعضای این خانواده روز چهارشنبه در تماس با پلیس فاش شد. پسر بزرگ خانواده که متأهل بوده و به شیراز سفر کرده بود، صبح 25 آذر با خواهرش فرزانه صحبت کرد و وی گفت که همراه پدر و مادر و دو برادرش به گاوداری‌شان که در حوالی روستای مرادآباد تویسرکان بود، رفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما ساعتی بعد وقتی محمد دوباره با خواهرش تماس گرفت او دیگر جواب نداد. این تماس‌های بی‌پاسخ با اعضای خانواده تا غروب ادامه پیدا کرد و وی که نگران خانواده‌اش شده بود این بار با پسرعموی پدرش و خاله خود تماس گرفت و از آنها خواست تا به گاوداری بروند و از خانواده‌اش خبری بگیرند.

رد خون در گاوداری

حوالی غروب بود که پسرخاله‌اش با وی تماس گرفت و ماجرای هولناکی را برایش افشا کرد. ماجرای یک قتل عام فجیع و خانوادگی.

مرد جوان که برای بررسی ماجرا به گاوداری رفته بود با مشاهده خودروی این خانواده مطمئن شد که آنها آنجا بوده‌اند اما هرچه آنها را صدا کرد جوابی نشنید تا اینکه با ورود به گاوداری و مشاهده آثار خون روی زمین و در و دیوار وحشت زده با پلیس تماس گرفت. دقایقی بعد مأموران پلیس در جست و جوی مزرعه و گاوداری نخست با جسد خونین فرزانه 30 ساله در چند متری مزرعه روبه‌رو شدند و دقایقی بعد نیز جسد علیرضا، پدر خانواده کشف شد. این در حالی بود که از مادر و دو پسرش خبری نبود.

با حضور تیم جنایی در محل حادثه و جست و جوی نقطه به نقطه محل، مأموران به چاهی عمیق و متروکه رسیدند که احتمال می‌رفت اجساد سه عضو دیگر خانواده در آن باشد. بدین ترتیب با حضور امدادگران آتش‌نشانی، اورژانس و هلال احمر عملیات برای بررسی این موضوع آغاز شد و سرانجام دو روز پس از کشف اجساد پدر و دختر، مأموران موفق شدند اجساد مادر خانواده و دو پسرش را نیز از عمق چاه 70 متری بیرون بکشند.

فرار کارگران گاوداری

در حالی که خبر این قتل عام خانوادگی به بازپرس جنایی اعلام شده بود دستور تحقیق از همسایه‌های گاوداری صادر شد. در ادامه تحقیقات مشخص شد دو کارگر افغانستانی برای این خانواده کار می‌کردند اما با توجه به اینکه ردی از آنها به دست نیامد، این فرضیه مطرح شد که جنایت از سوی آنها رخ داده باشد. بنابراین دستور شناسایی و دستگیری این دو کارگر صادر شد.

دستگیری قاتل

در حالی که شناسایی آنها به دلیل نداشتن مدارک هویتی و مجوز اقامت در کشور کار سختی بود اما کارآگاهان پلیس آگاهی استان همدان سرانجام موفق شدند شامگاه جمعه یکی از این افراد را در یکی از استان‌های کشور دستگیر کنند. وی بلافاصله پس از دستگیری به قتل اعضای خانواده محمد ظاهری با همدستی هم ولایتی‌اش اعتراف کرد.
بدین‌ترتیب تلاش برای دستگیری همدست وی ادامه داشته و متهم اصلی نیز برای کشف انگیزه‌اش از این جنایت به پلیس تویسرکان تحویل داده شد.

اظهارات تنها بازمانده خانواده

محمد پسر بزرگ خانواده که از شنیدن خبر قتل عام خانواده‌اش به دست کارگر افغانستانی شوکه شده بود، گفت: نمی‌دانم انگیزه وی از این جنایت چه بوده است. پدر و مادر من همیشه با او رفتار خوبی داشتند. پدرم معلم بازنشسته بود و بیشتر وقتش را به باغداری و گاوداری اختصاص داده بود. هنوز اعترافات متهم را نشنیده‌ام اما خیلی دلم می‌خواهد بدانم چرا دست به این جنایت زده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: هفته پژوهش اولسان هیوندای عادل فردوسی پور فینال لیگ قهرمانان آسیا 2020 روز پرستار همدان تویسرکان قتل عام گاوداری کارگر افغان جنایت هفته پژوهش اولسان هیوندای عادل فردوسی پور فینال لیگ قهرمانان آسیا 2020 روز پرستار تماس گرفت قتل عام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۸۷۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگيري عامل کلاهبرداري 200 ميلياردي در گرگان

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان سردار "سعيد دادگر" اظهار داشت: بدنبال شکايت تعدادي از شهروندان مبني بر کلاهبرداري از آنان توسط فردي در گرگان، رسيدگي به موضوع در دستور کار ماموران پليس آگاهي استان قرار گرفت.
وي افزود: در بررسي هاي اوليه مشخص شد متهم با وعده پرداخت سود بالا و پس از جلب اعتماد مالباختگان، مقادير هنگفتي پول از آنان دريافت کرده اما بجاي پرداخت سود، به مکاني نا معلوم متواري شده است.
فرمانده انتظامي استان گلستان گفت: با توجه به اهميت موضوع، اقدامات تخصصي پليس آغاز و ماموران با اشراف اطلاعاتي موفق به شناسايي محل تردد متهم شدند.
سردار دادگر تصريح کرد: پس از هماهنگي با مرجع قضائي، در عملياتي غافلگيرانه متهم در مخفيگاهش دستگير و به مقر پليس آگاهي منتقل شد.
اين مقام ارشد انتظامي خاطرنشان کرد: متهم در تحقيقات اوليه به کلاهبرداري 200 ميليارد ريالي از شهروندان اقرار و پس از تشکيل پرونده به مراجع قضائي معرفي شد.

دیگر خبرها

  • مهمترین عامل سقط جنین در کشور عوامل فرهنگی است
  • مشارکت پنج هزار خانواده اصفهانی در طرح تبدیل زباله میوه و سبزی به خشکاله
  • آمریکا عامل همه جنگ‌ها در دنیا است
  • دستگیری عامل کلاهبرداری سرمایه گذاری اکسیر فارابی در یزد
  • دستگیری عامل کلاهبرداری سرمایه گذاری اکسیر فارابی
  • عامل قدرت نمایی با سلاح شکاری در دارخوین شادگان دستگیر شد
  • عامل ۱۷ فقره سرقت در فریدن دستگیر شد
  • دستگیری عامل کلاهبرداری ۲۰۰ میلیاردی در گرگان
  • جمعیت سالم عامل اقتدار هر کشور است
  • دستگيري عامل کلاهبرداري 200 ميلياردي در گرگان