Web Analytics Made Easy - Statcounter

حواشی پیرامون انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا همچنان ادامه دارند و هر بار وارد مرحله جدیدی می‌شوند. خبرگزاری میزان – در حالی که رد شکایت‌های انتخاباتی «دونالد ترامپ» در دادگاه مختلف آمریکا، از پایان چالش حقوقی انتخاباتی و هموار شدن مسیر «جو بایدن» برای ورود به کاخ سفید خبر می‌داد، نگرانی‌ها در آمریکا این بار در پی طرح گمانه اعلام حکومت نظامی برای تغییر نتیجه انتخابات افزایش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  به گزارش «سی ان ان، آکسیوس و فاکس نیوز»،- ترامپ به دنبال اعلام حکومت نظامی: براساس گزارش ها، ترامپ در جلسه‌ای با دستیاران و افراد نزدیکش، به بررسی موضوع اعلام حکومت نظامی برای تغییر نتیجه انتخابات پرداخت.   - نگرانی مقام‌های دولت آمریکا از آخرین تلاش‌های ترامپ برای تغییر نتیجه انتخابات: مقام‌های آمریکایی در مورد تلاش ترامپ برای تغییر نتیجه انتخابات ابراز نگرانی کردند. تمایل ترامپ به اجرای ایده «مایکل فلین»، مشاور پیشین امنیت ملی اش در مورد اعمال حکومت نظامی سبب تشدید این نگرانی شده است.   یک منبع آگاه از مخالفت شدید و آشکار «مارک میدوز»، رییس ستاد کاخ سفید و مشاور ارشد کاخ سفید با این ایده خبر داد.   - حضور یک زن بومی در کابینه بایدن: بایدن، «دب هالاند»، سیاستمدار زن بومی ۶۰ ساله را به عنوان وزیر داخلی کابینه خود انتخاب کرد.   - ادامه روند انتصاب‌ها در کابینه جدید آمریکا: جدیدترین انتصاب‌ها از سوی بایدن عبارتند از: انتصاب «جنا مک کارتی» به عنوان هماهنگ کننده سیاست‌های بومی اقلیمی کاخ سفید و انتصاب «مایکل ریگان» به عنوان رییس آژانس حفاظت از محیط زیست آمریکا.   نکته قابل تامل در مسیر این انتصاب ها، انتصاب گسترده زنان، اقلیت‌های نژادی و افراد بومی است.   - مذاکرات تیم انتقالی بایدن با رییس جمهور مکزیک در مورد رویکرد جدید مهاجرتی دولت آمریکا بیشتر بخوانید:  تشدید تنش‌ها میان تیم انتقالی بایدن و پنتاگون  تیم حقوقی ترامپ شکایتی جدید مطرح کرد - نگرانی از ادامه انتصاب‌های بایدن از میان اعضای دموکرات مجلس نمایندگان: اکثریت شکننده دموکرات‌ها در مجلس نمایندگان – ۲۲۲ دموکرات به ۲۱۱ جمهوریخواه- و دعوت از سه نفر از میان اعضای مجلس نمایندگان برای پیوستن به کابینه بایدن، دموکرات را در مورد از دست دادن اکثریت این مجلس نگران کرده است.   - ترامپ مشاور ویژه جدیدی برای کارزار حقوقی انتخاباتی خود انتخاب می‌کند: به گزارش منابع آگاه، ترامپ قصد دارد «سیدنی پاول»، را به عنوان مشاور ویژه در زمینه رسیدگی به تقلب‌های انتخاباتی و توقیف دستگاه‌های رای گیری منصوب کند.   - بایدن تا کریسمس وزیر آموزش و پرورش کابینه خود را معرفی می‌کند.   - ترامپ گزینه توسل به حکومت نظامی را رد کرد: ترامپ دقایقی پیش با انتشار توییتی در صفحه کاربری خود در توییتر خبر استفاده از حکومت نظامی برای تغییر نتیجه انتخابات را رد کرد.   - توییت‌های انتخاباتی ترامپ: رییس جمهور آمریکا در صفحه کاربری خود در توییتر از ۲ کاندیدای انتخابات سنا در ایالت «جورجیا» حمایت و در مورد پیروزی آن‌ها ابراز امیدواری کرد.   - افزایش محبوبیت بایدن و ترامپ: براساس جدیدترین نظرسنجی ها، محبوبیت بایدن و ترامپ در روز‌های اخیر شاهد رشد یک تا ۲ درصدی بوده است.   انتهای پیام/ برچسب ها: انتخابات آمریکا جو بایدن دونالد ترامپ

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آمریکا انتخابات آمریکا جو بایدن دونالد ترامپ برای تغییر نتیجه انتخابات حکومت نظامی انتصاب ها کاخ سفید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۸۸۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات نظامی در رفح با مخالفت واشنگتن مواجه می‌شود

تارنمای آکسیوس گزارش داد که بلینکن به نتانیاهو اطلاع داده است که عملیات نظامی احتمالی در رفح در جنوب نوار غزه با مخالفت واشنگتن مواجه خواهد شد و بر روابط ایالات متحده و رژیم صهیونیستی تأثیر منفی خواهد گذاشت.

در همین رابطه آکسیوس پیش‌تر به نقل از ۲ مقام رژیم صهیونیستی خبر داده است که دولت جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا، هفته گذشته ارسال یک محموله مهمات ساخت ایالات متحده به این رژیم را به تعویق انداخته است.

مقامات رژیم صهیونیستی به آکسیوس گفته‌اند که این موضوع نگرانی‌های جدی در میان مقامات اسرائیل به وجود آورده و آنها را به تکاپو انداخته است تا از دلیل جلوگیری از ارسال این محموله مطلع شوند.

طبق این گزارش، کاخ سفید از اظهار نظر در این باره خودداری کرده است و وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون)، وزارت خارجه آمریکا و دفتر نخست وزیر رژیم اسرائیل نیز به پرسش‌ها در این باره پاسخ نداده‌اند.

این گزارش خاطرنشان می‌کند که بایدن با انتقاد شدیدی در میان آمریکایی‌هایی که مخالف حمایت وی از رژیم اسرائیل هستند، روبه‌رو است. در همین حال دولت بایدن در ماه فوریه (بهمن/اسفند) از اسرائیل خواست تا تضمین دهد که نیروهایش در غزه از تسلیحات ساخت ایالات متحده مطابق با قوانین بین‌المللی استفاده کنند. اسرائیل در ماه مارس (اسفند/فروردین) یک تضمین‌نامه را امضا و ارائه کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • مقامات آمریکایی: اسرائیل در کنترل گذرگاه رفح از خط قرمز بایدن عبور نکرد
  • ترامپ بایدن را به اداره دولت گشتاپو متهم کرد
  • واکنش کاخ سفید به «گشتاپو» خواندن دولت بایدن از سوی ترامپ
  • اعتراف روزنامه غربگرا: ایران  سه بر صفر از آمریکا جلو است
  • عملیات نظامی در رفح با مخالفت واشنگتن مواجه می‌شود
  • چالش‌های بایدن و ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴ ریاست جمهوری آمریکا
  • ترامپ دولت بایدن را به «گشتاپو» تشبیه کرد
  • منافع غرب در باقی ماندن اسرائیل است
  • ترامپ، دولت بایدن را با گشتاپو مقایسه کرد
  • حرف‌های جنجالی رابرت دنیرو درباره بازگشت ترامپ به قدرت