Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران به نقل از روابط عمومی شرکت پرداخت الکترونیک سداد، اثربخشی پایانه‌های فروش این شرکت در 5 استان کشور به بالای صد در صد رسیده و شاخص کل اثربخشی پایانه های فروش نیز نسبت به ماه گذشته (مهرماه) که 90 درصد بود ، 2 درصد رشد داشته و به 1/92 رسیده است.   شناسایی و هدف‌گذاری جمع‌آوری کارتخوان‌های ناکارآمد از جمله عوامل مهم افزایش اثربخشی پایانه‌های فروش شرکت پرداخت الکترونیک سداد به شمار می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
اثربخشی پایانه های فروش مجموع هزینه و فایده هایی را دربرمی‌گیرد که شامل خرید دستگاه‌های کارتخوان، پشتیبانی و نیروی انسانی است و در حال حاضر، پایانه‌های فروشگاهی، 90درصد هزینه و درآمدهای شرکت‌های پرداخت الکترونیک را شامل می‌شوند.
شیوع و گسترش ویروس کرونا هرچند با رشد قابل توجه درگاه‌های پرداخت اینترنتی (IPG) روبرو بوده است اما توجه به توصیه های فراگیر به منظور عدم حمل پول نقد جهت خریدها و استفاده از دستگاه‌های کارتخوان ، رشد پایانه‌های فروشگاهی را به دنبال داشته است.  به‌گونه‌ای که 90 درصد بازار همچنان در اختیار پایانه‌های فروشگاهی قرار دارد. پ/

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: سداد پایانه های فروش ایوا شرکت پرداخت الکترونیک سداد پرداخت الکترونیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۸۸۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۷۰ درصدی کشور در تجارت الکترونیک طی سال گذشته

كلاهدوزان، رئیس مركز توسعه تجارت الكترونیك وزارت صمت گفت: سال گذشته رشد چشمگیری در تجارت الكترونیك داشتیم در سال ۱۴۰۱ رشد ۵۰درصدی و سال ۱۴۰۲ رشد ۷۰درصدی را تجربه كردیم كه حاكی از عزم دولتمردان برای حمایت از این حوزه بود.

كلاهدوزان افزود: سال گذشته نزدیك به ۳ هزار همت حجم مبادلات تجارت الكترونیك كشور بوده كه ۲۳ درصد از كل مبادلات كشور را در بر داشت، اما با آنچه باید باشیم هنوز فاصله داریم كه اگر یكسری از موانع قانونی و مقررات زایی های سال های گذشته را رفع كنیم این رقم چندبرابر خواهد شد.

وی بیان داشت: در این سالها تعدد دستگاه های تصمیم گیری و اعمال كننده مقررات نسبت به كسب و كارهای الكترونیك مساله ساز بوده است. فضای تجارت الكترونیك متصل به فضای اقتصادی است كه قانونگذار با قانون نظام صنفی به تشكل های مردمی فرصت داده تا در تنظیم گری و نظارت دخالت كنند كه اگر مسولان بپذیرند كه تشكلهای مردمی و حاكمیت به این حوزه رشد می دهد موانع برداشته خواهد شد.

كلاهدوزان خاطر نشان كرد: در حوزه های مختلف باید به تغییر نگاه مسئولین دولت از رگلاتوری متمركز به رگلاتوری مردمی سوق پیدا كند.

رئیس مركز توسعه تجارت الكترونیك وزارت صمت گفت: تا با مداخلات كمتر به سمت همگرایی پیش رویم تا اثرات تكامل و هم فهمی در رشد تجارت الكترونیك بیشتر شود

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • تحقق ۹۰ درصدی بودجه بیمه معلم در رشته باربری
  • رشد ۸ درصدی توسعه متوازن رشته‌ای/ شرکت ۲۷ هزار نفر در امتحانات نهایی خرداد ماه
  • پروژه شهرداری الکترونیک به صورت ۱۰۰ درصدی در سنندج انجام شده است
  • گزارش بورس امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • برات الکترونیک چیست؟ | روش جدید برای تامین مالی فعالان اقتصادی
  • رشد ۷۰ درصدی کشور در تجارت الکترونیک طی سال گذشته
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها در یزد
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها
  • گره گشایی از روند احداث زیرساخت‌های کشاورزی و صادراتی در خوزستان
  • داروی ایرانی بهتر است یا داروی خارجی؟