Web Analytics Made Easy - Statcounter

کتابچه «مجلس تراز انقلاب اسلامی در کلام مقام معظم رهبری» منتشر شد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم، کتابی تحت عنوان «مجلس تراز انقلاب اسلامی در کلام مقام معظم رهبری» با همت دبیرخانه جشنواره شهید مدرس، دفتر اعزام دانشگاه امام جعفر صادق (ع) و مرکز مطالعات و پژوهش‌های بسیج قوه مقننه منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

بابک نگاهداری مشاور و رئیس حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی مقدمه این کتاب را بدین شرح به نگارش درآورده است:

به منظور نیل به تمدن نوین اسلامی و تحقق قله‌های بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، لازم است پس از نظام‌سازی اسلامی به دولت یا حاکمیت اسلامی دست یابیم که مصداق آن در مجلس، عبارت است از: «مجلس تراز انقلاب اسلامی»

مجلس یازدهم مزین به مجلس انقلابی از سوی مقام معظم رهبری، نیازمند طراحی و تدوین شاخص‌های مجلس تراز انقلاب اسلامی است.

کتابچه حاضر گردآوری از مولفه‌ها، ابعاد و شاخصه‌هایی است که بر اساس رهنمود‌های امامین انقلاب، امام خمینی (ره) و امام خامنه‌ای (حفظه الله)، تبیین شده است و به دنبال آن هستیم که شاخصه‌های مجلس تراز انقلاب اسلامی در سه گستره نماینده تراز انقلاب اسلامی، کمیسیون تراز انقلاب اسلامی و مجلس تراز انقلاب اسلامی.

امید است در سایه الطاف الهی، و ظل توجهات حضرت، ولی عصر (عج) بتوانیم برای تحقق اولویت‌های چهارگانه تحولی مجلس یازدهم شامل هوشمندسازی، کارآمدسازی، مردمی‌سازی و شفاف‌سازی بتوانیم گامی موثر برای تحقق گفتمان و اهداف مجلس تراز انقلاب اسلامی برداریم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس مجلس تراز انقلاب اسلامی مقام معظم رهبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۸۸۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیداری در دانشگاه های جهانی حاصل دوراندیشی مقام معظم رهبری است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید قاسم میرصادقی در خطبه‌های نماز جمعه خمین گفت: اعتقاد استکبار جهانی به خروج رژیم اشغالگر قدس از غزه، استعفای سران نظامی رژیم صهیونیستی و باور به شکست در غزه و مجازات این رژیم نسل کش در دیوان بین المللی دادگستری از دستاوردهای بزرگ مقاومت در غزه است.

خطیب جمعه خمین افزود: جنگ در غزه پس از گذشت هفت ماه دستاوردی جز آوارگی هزاران صهیونیست برای این رژیم نداشته است.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی در کشور اظهار کرد: امروز در یک جنگ ترکیبی هستیم و اقتصاد نیز بخشی از این جنگ است.

امام جمعه خمین گفت: بیداری دانشجویان در دانشگاه‌های غرب و آمریکا نتیجه دوراندیشی مقام معظم رهبری است که سال‌ها قبل برای جوانان اروپایی و آمریکایی نامه نوشت.

وی عنوان کرد: همانگونه که در بخش نظامی و دفاعی با عملیات وعده صادق به اقتدار رسیدیم در جنگ اقتصادی نیز به چنین عملیاتی نیاز داریم.

حجت الاسلام میرصادقی گفت: بخشی از مشکلات اقتصادی کشور به دلیل مفسدان و سوداگران این بخش است.

کد خبر 6095668

دیگر خبرها

  • نشست گفتمان سازی بیانات مقام معظم رهبری
  • دفاع دانشجویان غیر مسلمان از مردم مظلوم فلسطین بازتاب نامه‌‌های مقام معظم رهبری است
  • عملیات وعده صادق نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است
  • دفاع دانشجویان غیر مسلمان از مردم مظلوم فلسطین و غزه بازتاب نامه‌های مقام معظم رهبری است
  • معلمان الگوی خوبی برای دانش آموزان باشند
  • بیداری در دانشگاه های جهانی حاصل دوراندیشی مقام معظم رهبری است
  • معلمان شاگردانی در تراز انقلاب اسلامی تربیت کنند
  • آموزش و پرورش محوری‌ترین دستگاه در شکل‌گیری هویت نسلی است
  • بیانات رهبری در جمع معلمان شور امید آفرین و انگیزه بخش بود
  • برنامه‌های بزرگداشت سالروز سفر مقام‌ معظم رهبری به کردستان