Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)،  دانشگاه تربیت مدرس در اطلاعیه ای شرایط ثبت نام وام دستیاری دانشجویان دانشکده پزشکی این دانشگاه را اعلام کرد.

بر اساس این گزارش، در این اطلاعیه آمده است، کلیه دانشجویان رشته‌های علوم پزشکی در مقطع دکتری در تمامی دوره‌ها (روزانه، شبانه، شهریه پرداز، پردیس) که در ترم جاری انتخاب واحد کردند، در صورتی که متقاضی دریافت وام ۱۵۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال می‌باشند، می‌توانند تا 12 دی ماه به سیستم صندوق رفاه به آدرس www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

portal.srd.ir مراجعه و نسبت به ثبت درخواست وام اقدام کنید.

۱- مرحله سوم مربوط به دانشجویان مجرد و متاهل، ورودی ۹۸ و قبل از آن است. دانشجویان بعد از ثبت نام در سیستم پرتال، پیامکی از صندوق رفاه مبنی بر اینکه در اولویت دریافت وام می‌باشند و برای انجام مراحل بعدی به بانک مهر مراجعه نمایند، دریافت می‌کنند.

۲- مراحل ثبت نام:

الف) مراجعه به سیستم پرتال صندوق رفاه
ب) ثبت شماره دانشجویی به عنوان نام کاربری و کد ملی به عنوان رمز عبور
ج) در قسمت نام دانشگاه، دانشگاه محل تحصیل خود را انتخاب کنید.
د) از قسمت منو گزینه درخواست وام را انتخاب کنید.
ه) در قسمت نوع وام گزینه «دستیاری» را انتخاب و در پایان برای نهایی کردن ثبت نام بر روی دکمه ثبت درخواست کلیک کنید.


تذکر: چنانچه متأهل بوده، ولی هنگام ثبت نام پیامکی مبنی بر مجرد بودن به شما نمایش داده می‌شود، جهت رفع مشکل با شماره داخلی ۸۲۸۸۴۰۳۲ تماس بگیرید.

۳- نیازی به سند تعهد محضری نیست.

۴- دانشجویان باید دارای حساب بانکی در بانک قرض الحسنه مهر باشند.

۵- دانشجویان باید از یکی از روش‌های زیر نسبت به افتتاح حساب اقدام کنید.

از طریق موبایل بانک: دانشجویان می‌توانند پس از نصب موبابل بانک (بر روی سیستم عامل اندروید) با درج کد ملی و شماره تلفن همراه نسبت به افتتاح حساب اقدام کنید. در این روش شماره تلفن همراه باید به نام متقاضی بوده و پس از انجام کامل مراحل، کارت صادر شده به آدرس متقاضی ارسال خواهد شد.

مراجعه حضوری به شعب بانک مهر
از طریق اینترنت بانک
۶- جهت تشکیل پرونده: وام گیرنده (دانشجو) باید نسبت به معرفی یک ضامن کارمند یا کاسب به بانک اقدام کنید. وام گیرنده (دانشجو) و ضامن می‌توانند همزمان یا به صورت مجزا به شعب بانک مهر مراجعه کنند. البته هر دوی آن‌ها باید فاقد بدهی غیر جاری (سر رسید گذشته، معوقه، مشکوک الوصول) و یا چک برگشتی به سیستم بانکی یا صندوق باشند. در صورت حضور همزمان وام گیرنده و ضامن امکان مراجعه به کلیه شعب بانک امکان‌پذیر بوده و در صورت عدم حضور همزمان امکان مراجعه ضامن به کلیه شعب بانک مهر ایران در سراسر کشور و مراجعه دانشجو صرفاً به شعب بانک مرکزی هر استان امکان‌پذیر خواهد بود.

۷- مبلغ وام ۱۵۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال با سود ۴ درصد می‌باشد که ۸ ماه بعد از دریافت وام در اقساط ۳۴ ماهه باید پرداخت شود.

۸- تسهیلات از طریق بانک قرض الحسنه مهر ایران توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/

مریم شمسایی نیا کد خبر: 1084654 برچسب‌ها دانشگاه تربیت مدرس وام دانشجویی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه تربیت مدرس وام دانشجویی اقدام کنید شعب بانک بانک مهر ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۸۸۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان آزادی‌خواه حامی غزه را با شرایط ویژه پذیرش می‌کنیم

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، امید رضایی فر در نشست هماهنگی عملیاتی کردن پذیرش اساتید و دانشجویان آزادی خواه حامی فلسطین گفت: سازمان امور دانشجویان طبق روال گذشته این دانشجویان را که متقاضی تحصیل در ایران هستند می‌تواند بورسیه کند و پشتیبانی‌های لازم مانند امور کنسولی و رفاهی از آنان مانند سایر دانشجویان انجام می‌شود.

وی تاکید کرد: این اقدام وزارت علوم در راستای حمایت از آزادی و صلح در مقابله با ظلم و ستم بوده و یک اقدام در پشتیبانی از آزادی‌های مرسوم دانشگاهی است.

رضایی‌فر افزود: این پیشنهاد ایران مبتنی بر تجربه موجود در ایران در پذیرش و تحصیل دانشجویان بین المللی از ۹۴ کشور جهان صورت گرفته است و دانشگاه‌های ما در کیفیت بالایی از علم و فناوری بر اساس شاخص‌های رتبه بندی جهانی هستند.

رئیس مرکز همکاری‌های علمی بین المللی وزارت علوم گفت: این شکل از مقابله با دانشجویان در کشور‌های آمریکایی و اروپایی برای اولین بار در تاریخ این کشور‌های مدعی آزادی بیان صورت می‌گیرد.

رضایی فر گفت: اگر چه دولت‌های غربی و امریکا می‌کوشند با تاکید بر فرا روایت‌های جعلی تاریخی و ضد یهودی خواندن تظاهرات دانشجویی از اعتبار آن بکاهند و افکار عمومی را منحرف کنند، ولی تاریخ نشان داده است اینگونه برچسب زدن‌ها خیلی زود رنگ می‌بازد و اصالت و حقیقت راه خود را به نیکی طی خواهد کرد.

گفتتی است؛ در نشست هماهنگی حمایت از دانشجویان حامی مردم غزه، روسای دانشگاه‌های برتر کشور و مدیرکل دانشجویان بین المللی سازمان امور دانشجویان حضور داشتند و ضمن محکومیت اقدامات رژیم صهیونیستی خصوصا در فجایع غزه و نیز اقدامات تروریستی این رژیم و همچنین محکومیت برخورد با اساتید و دانشجویان در محیط دانشگاهی، و با حمایت از اقدامات مقابله جویانه و بازدارنده در برابر این رژیم کودک کش، تصمیماتی در نحوه پذیرش و همکاری با دانشجویان و اساتید آزادی خواه اتخاذ شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رویداد صدرا دانشجویان را با فرصت‌های شغلی جدید آشنا می‌کند
  • آمادگی دانشگاه تربیت مدرس برای پذیرش دانشگاهیان آمریکایی
  • دانشجویان بین الملل دانشگاه های علوم پزشکی تجمع می کنند
  • متفاوت ترین حمایت دانشجویان آمریکایی از فلسطین | ویدئو
  • آمادگی دانشگاه تربیت مدرس برای پذیرش اساتید و دانشجویان اخراجی آمریکایی
  • اعلام آمادگی دانشگاه تربیت مدرس برای پذیرش اساتید و دانشجویان اخراجی آمریکایی و اروپایی حامی فلسطین
  • در دیدار مهم امروز فرمانده کل ارتش با دانشجویان چه گذشت؟
  • دانشجویان آزادی‌خواه حامی غزه را با شرایط ویژه پذیرش می‌کنیم
  • دانشگاه تربیت مدرس در میان برترین دانشگاه های ایران قرار گرفت
  • پیگیری وضعیت وام ازدواج با کد ملی