Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در نشست با مخترعین و نخبگان بسیجی گفت: برای جبران عقب افتادگی‌های گذشته و رسیدن اردبیل به جایگاه شایسته خود در کشور باید به کار‌ها و فعالیت‌های پژوهشی شتاب بیشتری داد.

او وضعیت این استان در زمینه پیشرفت‌های علمی را مطلوب توصیف کرد و افزود: باوجود تنگنا و مشکلات، استان اردبیل طی چند سال اخیر در ارتباط با دستیابی به انواع پیشرفت‌های علمی و فناورانه حرکت رو به جلو داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار اردبیل دانشمندان و نخبگان را متحول کننده جامعه در زمینه‌های مختلف دانست و افزود: به همین علت نظام سلطه‌گر و بدخواهان این مرز و بوم برای ضربه زدن به ایران بطور مرتب این افراد را در تیررس اهداف نامیمون خود قرار می‌دهند.

بهنام جو گفت: ترویج هرچه بیشتر فرهنگ بسیج در حوزه پژوهش به رفع بسیاری از مشکلات جامعه در این مقطع بسیار حساس بطور موثر کمک می‌کند.

او بیان کرد: در این شرایط که سراسر کشور درگیر جنگ اقتصادی و ازسوی دیگر جنگ سلامت است باید از ظرفیت پژوهشی بسیج در حوزه‌های کار، تولید و مدیریت بیش از پیش بهره برد.

استاندار اردبیل با بیان اینکه همراهی و تعامل مطلوبی در استان اردبیل بین مراکز دانشگاهی و علمی با بسیج و سپاه این استان وجود دارد، اظهار کرد: فعالیت‌های مفیدی در این ارتباط انجام شده که اجرای طرح سردار شهید سلیمانی به منظور مقابله با همه‌گیری ویروس کرونا ازجمله آنهاست.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل نیز در این نشست گفت: همه توان و ظرفیت موثر بسیج در زمینه مقابله با جنگ نرم استکبار جهانی به خدمت گرفته شده است.

جلیل بابازاده قانع افزود: دشمنان و بدخواهان این مرز و بوم با تمام توان و با توسل به شیوه‌های مختلف برای رسیدن به اهداف پلیدشان در عرصه جنگ نرم علیه کشورمان حرکات گسترده‌ای را آغاز کرده و قصد دارند جامعه ایران را بی آبرو کرده و از درون متلاشی کنند.

او با بیان اینکه هر گامی که جوانان ایرانی در مسیر پیشرفت‌های علمی بر می‌دارند باعث مایوسی دشمنان و خنثی شدن توطئه‌ها می‌شود، افزود: بسیج برای کمک به نهاد‌های دولتی استان اردبیل به عنوان یک بازوی کمکی گام به پیش گذاشته است.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: سازمان بسیج علمی، فن آوری و پژوهش اردبیل با تمام توان خود در کنار سایر ارگان‌ها و مراکز علمی و دانشگاهی این استان برای دستیابی بیش از پیش جوانان منطقه به موفقیت‌های علمی فعالیت می‌کند.

بابازاده جوانان اردبیل را بسیار با استعداد دانست و ادامه داد: بعضی از این عزیزان دارای ایده‌ها، طرح‌ها، اختراع‌ها و کار‌های ابتکاری جالب و موثر برای از میان برداشتن بخشی از مشکلات جامعه است که با تاسف گاهی به دلیل عدم استقبال از کار‌های ابتکاری آنها، از ادامه راه دلسرد و نامید می‌شوند.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پژوهشگران نخبگان دانشگاهی ویروس کرونا مراکز علمی استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۸۸۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌ریزی برای پژوهش در محور‌های سوخت پاک و هوش مصنوعی

حسن زمانیان رئیس سازمان پژوهشگاه علمی و صنعتی ایران در مراسم سی و یکمین آیین نکوداشت اعضای هیئت علمی کشور گفت: تعداد استادان برگزیده کشور نسبت به سال گذشته افزایش خوبی داشته است و اکنون  حدود ۷۰ استاد نمونه افزایش داشته است. 

وی بیان کرد: آینده پژوهشی را تا سال ۲۰۵۰ تدوین و ارسال کردیم و سازمان پژوهشی بر روی محورهایی مانند هوش مصنوعی، سوخت پاک جهت پژوهش برنامه ریزی خوبی کرده‌ایم. 

زمانیان تاکید کرد: امسال سازمان پژوهش‌ها برای گرنت‌ها جایزه یک میلیارد تومانی در نظر گرفته است. ماهواره مصباح و آیات در این پژوهشگاه تولید شده است.

وی افزود: عملیات وعده صادق یک پیروزی بزرگ برای مسلمانان و مردم کشور محسوب می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی دانشگاه و كنكور

دیگر خبرها

  • برنامه‌ریزی برای پژوهش در محور‌های سوخت پاک و هوش مصنوعی
  • تکمیل زیرساخت‌های شهرک دارویی بیضا شتاب می‌گیرد
  • فراخوان مقالات دوفصلنامه «فقه و فقاهت» منتشر شد
  • ضرورت تعامل صنعتگران با رسانه ها برای جهش تولید
  • کنفرانس فیزیک بنیادی ایران ۱۲ اردیبهشت در قم برگزار می‌شود
  • فراخوان مقالات دوفصلنامه فقه و فقاهت منتشر شد
  • ۱۰ عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی به مرتبه استادی ارتقا یافتند
  • فعالیت بیش از ۷۰ مرکز خدمات مشاوره‌ای در استان اردبیل
  • گردهمایی بزرگ تاریخ علم
  • توسعه صدرا با هم افزایی مدیران شتاب می‌گیرد