Web Analytics Made Easy - Statcounter

بخشی از اجرای طرح «نان مهربانی» با اعتبار ۴۴۱ میلیون ریال در شهرستان جهرم خبر داد و گفت: این مهم به همت خیران و دفتر آستان قدس رضوی انجام شده است.

«هادی بخشی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با اشاره به شرایط و محدودیت‌های اقتصادی و معیشتی ناشی از شیوع ویروس کرونا، گفت: به‌منظور فراهم کردن بستر‌های موردنیاز برای رفع مشکلات و نیاز‌های خانواده‌ها و مشاغل آسیب‌دیده از تبعات اقتصادی ناشی از شیوع این بیماری اقدامات و برنامه‌های ویژه‌ای انجام‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول دفتر هماهنگی کانون‌های رضوی شهرستان جهرم افزود: با همین رویکرد و به‌منظور بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی در حوزه خدمت‌رسانی به مددجویان تحت حمایت و اقشار آسیب‌پذیر در شرایط موجود طرح نان مهربانی باهدف عرضه نان رایگان اجرا شده است.

 

وی به روش های مشارکت در این طرح اشاره کرد و ادامه داد: در روش اول نیکوکاران می توانند با مراجعه به مراکز نیکوکاری با اهدا کمک های نقدی و در  روش دوم با خرید کارت مهربانی از  نانوایی ها می توانند به هر میزان نسبت به کمک به خرید نان برای نیازمندان همکاری کنند.

 

بخشی با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای اجرای طرح «نان مهربانی» در جهرم بیان کرد: به همت کانون «خدمت رضوی شهید سلیمانی» شهرستان جهرم وابسته به آستان قدس رضوی به عنوان مجری طرح سفره نان مهربانی اعتباری افزون بر ۴۴۱ میلیون ریال به این طرح اختصاص پیدا کرده است.

 

وی خاطرنشان کرد: با مشارکت کانون خدمت رضوی و جمعی از خیرین شهرستان جهرم، کارت نان متبرک  آستان قدس رضوی را برای هر خانواده به میزان ۴۵۰ هزار تومان تهیه کرده و بین خانواده های کم بضاعت توزیع کردیم.

 

مسئول دفتر هماهنگی کانون‌های رضوی شهرستان جهرم ادامه داد: مبلغ ۲۲۵ هزار تومان از اعتبار این کارت توسط دفتر آستان قدس رضوی و ما بقی نیز سهم مشارکت خیرین بوده که به خانواده های نیازمند و کم درآمد اهدا شده است.

 

بخشی عنوان کرد: خانواده های دارای این کارت می توانند با این کارت روزانه حداکثر به مبلغ پنج هزار تومان نان مورد نیاز خود را از نانوایی های سطح شهرستان جهرم تهیه کنند.

 

وی با اشاره به فعالیت های دفتر هماهنگی کانون های رضوی شهرستان جهرم گفت: این کانون با همکاری مرکز خیریه رزمندگان اسلام در کنار شناسایی نیازمندان، کمک های مؤمنانه به کمک خادمیاران در عرصه های مختلف، مشاوره، وکالت، خانواده، مشاوره املاک، تأمین جهیزیه، اردوهای جهادی و... فعالیت می کند.

 

بخشی در پایان اظهار کرد: بسته کمک‌های مؤمنانه از طریق آستان قدس رضوی و مرکز خیریه رزمندگان اسلام در اختیار نیازمندان جهرمی قرار گرفت.

پایان پیام/691

منبع: شبستان

کلیدواژه: پویش نان مهربانی طرح نان مهربانی نان مهربانی جهرم آستان قدس رضوی شهرستان جهرم نان مهربانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۸۸۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۰ عنوان برنامه دهه کرامت در اردبیل برگزار می‌شود

علی حسن زاده گفت: در آستانه دهه کرامت قرار داریم و از سالروز میلاد حضرت معصومه (س) تا ولادت امام رضا (ع) برنامه های متنوع با محوریت توسعه خدمات و فرهنگ رضوی برگزار می شود.

دبیر خادم یاران خدمت رضوی استان اردبیل افزود: قبل از شروع دهه کرامت و همزمان با هفته معلم به همت کانون تعلیم و تربیت آستان قدس رضوی در استان اردبیل تجلیلی را از معلمان خادم یار رضوی شاهد بودیم و سعی کردیم به تلاشگران سنگر تعلیم و تربیت ادای احترام کنیم.

به گفته او، با حضور در آموزش و پرورش ناحیه یک و دو و منزل تعدادی از فرهنگیان فعال کانون سعی کردیم تا با تقدیم تحفه رضوی به آنها قدردان تلاش های یک سال گذشته معلمان در ترویج فرهنگ رضوی باشیم.

حسن زاده با اشاره به راه اندازی کانون های خدمت مدرسه محور در اردبیل بیان کرد: با تاکید مقام معظم رهبری امروز حرم امام رضا (ع) تنها در مشهد محدود نشده بلکه کل کشور حرم رضوی محسوب می شود و مردم در طیف ها و سلایق مختلف عشق خدمت رسانی به امام رضا (ع) را به نمایش می گذارند.

او افزود: در حال حاضر ۱۹ کانون تخصصی در سطح استان فعالیت می کنند و در کنار آن ۴۰ کانون معین محلات نیز به عنوان کانون های خدمت رضوی در سطح استان ماموریت توسعه و ترویج فرهنگ رضوی را برعهده دارند.

دبیر خادم یاران خدمت رضوی استان اردبیل تصریح کرد: تلاش ما بر این است تا در همه مناطق استان کانون های خدمت رضوی را توسعه داده و از وضعیت رابط آنها را به کانون های فعال با حضور جوانان علاقمند و فرهیختگان جامعه تبدیل کنیم.

حسن زاده با اشاره به فعالیت های ارزشمند کانون تعلیم و تربیت خدمت رضوی در استان اردبیل گفت: با هدف ترویج فرهنگ خدمت رسانی و همچنین فرهنگ رضوی کانون های خدمت در مدارس راه اندازی و ما همراهی جامعه فرهنگیان و دانش آموزان را در این راستا شاهدیم.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • برگزاری ۴۰ عنوان برنامه هم‌زمان با دهه مبارک کرامت در استان مرکزی
  • ۲۰۰ میلیارد ریال از حقوق دولتی معادن برای عمران خواف تخصیص یافت
  • ۱۰ روستای گلوگاه با مجتمع شهدای هزارجریب آبرسانی می شود
  • معلمان خادم‌یار رضوی در اردبیل تجلیل شدند
  • ۲۵۰۰ نفر از پروژه آبرسانی روستایی مجتمع شهدای هزار جریب گلوگاه بهره‌مند می‌شوند
  • ۶۰ عنوان برنامه دهه کرامت در اردبیل برگزار می‌شود
  • خانه معلم، مدرسه کودکان کار
  • سمنان دهه کرامت میزبان خادمان رضوی با اجرای ۱۰۰ عنوان برنامه است
  • کمک ۳۴۰ میلیارد ریالی خیرین البرزی در طرح پنجره‌های امید
  • اجرای طرح بهسازی معابر ۱۰ روستای دامغان