Web Analytics Made Easy - Statcounter

پلیس آگاهی شهرستان فردیس با انتشار تصویر سارقی که از طریق سایت های فروش لوازم دست دوم اقدام به سرقت می کرد، از شهروندان خواست چنانچه مورد سرقت قرار گرفته اند، به پلیس آگاهی این شهرستان مراجعه کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، سرهنگ بیژن جنتی فرمانده انتظامی شهرستان فردیس با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی دریافت گزارش هایی مبنی بر سرقت از تعدادی از شهروندان به شیوه خرید و فروش لوازم دست دوم از طریق راه اندازی سایت های خرید و فروش کالای دست دوم، بررسی پرونده در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان فردیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در تحقیقات مقدماتی از مال باختگان محرز شد که متهم با راه اندازی سایت خرید  فروش کالاهای دست دوم و تبلیغات گسترده در این خصوص سوژه های خود را به محل قرار کشانده و اجناسی مانند گوشی تلفن همراه و یا خودرو را به بهانه این که می خواهد از سالم بودن آن ها اطمینان حاصل کند در یک  فرصت مناسب سرقت کرده و بلافاصله متواری می شد .

سرهنگ جنتی با بیان این که در این رابطه تیم ویژه ای از کارآگاهان تشکیل و طی چندین روز فعالیت شبانه روزی در نهایت متهم را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند گفت: نامبرده که دارای سوابق متعدد کیفری است به جرم خود مبنی بر سرقت به این شیوه اعتراف کرد .

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس افزود: با توجه به احتمال سرقت های متعدد توسط این فرد، دادیار شعبه 2 دادیاری دادسرای عمومی و انقلاب این شهرستان دستور چاپ تصاویر بدون پوشش این فرد را در رسانه های جمعی صادر کرده است، بنابراین از شهروندانی که به این شیوه و یا توسط این فرد مورد سرقت قرار گرفته اند درخواست می شود تا برای پیگیری شکایت خود به پلیس آگاهی فردیس مراجعه کنند .

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پلیس آگاهی سرقت البرز فردیس لوازم یدکی خودرو شهرستان فردیس پلیس آگاهی دست دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۸۸۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باند سارقان سابقه‌دار در تالش زمین‌گیر شدند

فرمانده انتظامی تالش از دستگیری اعضای باند ۳ نفره سارقان سابقه‌دار در این شهرستان و کشف ۶ فقره پرونده سرقت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، محمد رستمی اظهار کرد: در پی گزارش‌های دریافتی در خصوص وقوع سرقت‌های مختلف در سطح شهرستان تالش، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با توجه اظهارت شکات و تحقیقات میدانی انجام شده، اعضای باند سه نفره سارقان این پرونده‌ها شناسایی و با هماهنگی قضائی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان تالش از اعتراف این افراد به پنج فقره سرقت کابل برق و یک فقره سرقت از اماکن خصوصی خبر داد و خاطرنشان کرد: سارقان ۳۰، ۳۲ و ۴۵ ساله پس از تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

رستمی با تاکید بر به توجه و رعایت مردم به هشدارها و توصیه‌های پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت تصریح کرد: پلیس برای تامین امنیت و ارتقاء احساس آن در جامعه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

کد خبر 749207

دیگر خبرها

  • باند سارقان اسپیلت در زابل منهدم شد
  • باند سارقان سابقه‌دار در تالش زمین‌گیر شدند
  • برخورد پلیس با عوامل خرید و فروش سلاح گرم و اراذل و اوباش در فضای مجازی و دستگیری ۳۰۰۰ نفر
  • دستگیری ۲۲ سارق مغازه طی ۳ روز در گیلان
  • کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • سرقت از مردم در پوشش کمک برای خرید بلیت مترو
  • ذبح ۱۰۶ راس گاو مسروقه در نور
  • طرح پایش هوشمند سارقان سابقه‌دار با پابند الکترونیکی در گفت و گو با رئیس پلیس آگاهی پایتخت | ماجرای سرقت دو سارق با پابند الکترونیکی چه بود