Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از راشاتودی، استراتژیست ارشد بانک کردیت سوئیس در امور هند گفت آسیب وارده از پاندمی کرونا به شرکت‌های هندی از آنچه پیش‌بینی می‌شد کمتر بوده و این شرکت‌ها توانسته‌اند با کاهش هزینه‌های جاری تراز خود را مثبت نگاه دارند.

این در حالی است که این بانک سوئیسی در تحلیل قبلی خود اعلام کرده بود پاندمی کرونا ۲۰ تریلیون روپیه (۲۷۰ میلیارد دلار) ضرر خواهد کرد، اما ۷۵ درصد عواملی که برای این پیش‌بینی استفاده شده بود تأثیر ماندگاری نداشتند و بنابراین آسیبی که به اقتصاد وارد شد بسیار کمتر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا استراتژیست امور هند کردیت سوئیس، نیلکانس میش را، می‌گوید: آسیبی که به اقتصاد هند وارد خواهد شد به ۲۰۰ میلیارد دلار کاهش یافته که ۱۰۰ میلیارد دلار آن توسط دولت و از طریق افزایش بدهی ایجاد شده است.

البته در این گزارش اشاره شده است که چشم‌انداز نهادهای غیر شرکتی و افراد تیره و تار است و درآمد اشخاص در کل تا ۶۱ میلیارد دلار آب رفته است که این فقرا را بدتر از همه در معرض آسیب قرار داده است.

اقدامات شدید شرکت‌ها برای کاهش هزینه‌ها باعث شده است که ۳۰-۴۰ درصد کوچک‌تر شرکت‌ها و افراد بیشتر از همه تحت فشار قرار بگیرند.

کد خبر 5100009

منبع: مهر

کلیدواژه: اقتصاد هندوستان هندوستان ویروس کرونا قیمت دلار ویروس کرونا بانک مرکزی ایران لایحه بودجه ۱۴۰۰ قیمت نفت بازار سهام اقتصاد چین شاخص کل بورس تولید نفت وزارت جهاد کشاورزی اقتصاد آمریکا قیمت یورو قیمت طلا نهاده های دامی میلیارد دلار شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۸۹۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موفقیت شورا و شهرداری در کاهش آسیب‌های شهری هنگام وقوع بارندگی


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، فاطمه زارع افزود: با این حال برخی از نقاط شهر دچار مشکل و حادثه شد که نسبت به شناسایی آنها اقدام و قراراست با حفر چاه‌های متعدد و سایر راهکار‌ها رفع شود.

وی افزود: نقاط حادثه خیز شهر در بارندگی اخیر ازجمله میدان صنعت، بلوار شهید بارتکوب زاده، محله حسن آباد و برخی معابر شهر است که در صدد هستیم در اسرع وقت رفع تا در هنگام وقوع بارندگی دیگر شاهد آبگرفتگی در هیچ منطقه‌ای از شهر نباشیم.

رئیس کمیسیون محیط زیست و خدمات شورای اسلامی شهر یزد در بخش دیگر از سخنان خود مطرح کرد: همچنین در این نشست از کمیسیون با توجه به ارائه گزارش سازمان پسماند مقرر شد جهت حفظ بهداشت و محیط زیست شهری و جلوگیری از آلودگی آب و خاک، محل دفن پسماند‌های مراکز درمانی با ظرفیت دفن ۵ ساله با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال احداث شود.

دیگر خبرها

  • موفقیت شورا و شهرداری یزد در کاهش آسیب‌های شهری
  • کاهش آسیب‌های اجتماعی با بهره گیری از تولیدات علمی و پژوهشی جامعه دانشگاهی گیلان
  • قیمت بیت کوین به ۵۷ هزار دلار رسید
  • موفقیت شورا و شهرداری در کاهش آسیب‌های شهری هنگام وقوع بارندگی
  • اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون
  • پیری زودرس و سرطان؛ سیگار همه چیز را نابود می‌کند
  • نقش‌آفرینی بانوان خراسان شمالی در کاهش آسیب‌های اجتماعی محوری است
  • بانوان در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش‌آفرینی کنند
  • شهرداری به دنبال کاهش آسیب‌های اجتماعی در بهشت زهرا
  • جزئیات مهم از افزایش سرمایه سنگین نماد‌های بورسی