Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از ارسال لایحه «طرح جامع مدیریت پسماند» به شورای شهر تهران در اوایل دی ماه خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ صدرالدین علیپور با اعلام این خبر گفت: یکی از مسائلی که در این دوره از مدیریت شهری به جد پیگیری شد، موضوع  طرح جامع پسماند بود که در آذرماه سال 97 بعد از انتشار فراخوان از سوی مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران، فاز مطالعاتی آن آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه آخرین بار در سال 72 طرح جامع مدیریت پسماند تهران تهیه شده بود و با توجه به تغییر شرایط پایتخت، این کلانشهر به شدت نیاز به تدوین طرح جدید داشت، ادامه داد: با نظارت مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران برای انجام آنالیز این طرح هم 12 هزار و 776 نمونه مسکونی، هزار و 81 نمونه غیرمسکونی، 220 نمونه از خودروهای مکانیزه و 47 نمونه از خودروهای ورودی به آرادکوه برای اولین بار مورد بررسی قرار گرفتند.

به گفته علیپور، طرح جامع مدیریت پسماند که توسط مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران تهیه شده است، چشم اندازی 20 ساله به مدیران شهری ارائه و در نهایت راهبرد عملیاتی سیزده گانه‌ای را پیشنهاد می‌دهد.

وی تصریح کرد: در این طرح تأکید شده تا حدود 60 درصد سطل‌ها به داخل ساختمان‌ها هدایت شوند و 40 درصد باقی مانده به سطل هوشمند تبدیل شوند. همان نگرشی که این روزها در قالب طرح کاپ در پایتخت اجرا می‌شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران در پایان از ارائه لایحه طرح جامع مدیریت پسماند در ابتدای دی ماه خبر داد و گفت: امیدواریم تا پس از انجام بررسی‌های لازم توسط شورا، تا نیمه دی ماه شاهد تصویب لایحه باشیم.

حناچی: بدهی دولت به شهرداری را هنوز محاسبه نکرده‌ایم!/ دولت یک ریال هم بابت کرونا به شهرداری تهران پرداخت نکرد + فیلمتلاش برای تأمین 2 درصد از انرژی مصرفی سالانه شهرداری تهران از طریق انرژی‌های تجدیدپذیرمدیریت شهری برای حل مشکل بدهی های دولت به شهرداری پیشنهاد ارائه کند

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: معاونت خدمات شهری شهرداری تهران معاونت خدمات شهری شهرداری تهران طرح جامع مدیریت پسماند شهرداری تهران شهر تهران دی ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۸۹۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت نام معتادان بهبود یافته برای شغل پاکبانی /جزییات این طرح چیست؟

احمد احمدی صدر در این باره گفت: در طرح مشارکتی بین سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی و سازمان پسماند شهرداری تهران مقرر شده معتادان متجاهر بهبود یافته و افراد آسیب دیده با هدف خروج از چرخه آسیب و بازگشت به خانواده و جامعه در حوزه پاکبانی فعالیت کنند که در این راستا بخشی از این افراد جامعه پذیر مشغول به کار شدند و بخش دیگر در حال ثبت نام و ارزیابی قرار دارند.

او افزود: عوامل این سازمان و سازمان پسماند به شکل دوره‌ای در تمامی ۲۰ مددسرا حضور پیدا می‌کنند و پس از تمایل این افراد و نام نویسی مورد پایش قرار می‌گیرند و در یک بازه زمانی کوتاه مشغول به کار می‌شوند.

احمدی صدر ادامه داد: حقوق و مزایای این افراد مطابق با قانون وزارت کار است که از سوی پیمانکاران سازمان پسماند با نظارت مدیریت شهری پرداخت می‌شود.

منبع: خبرگزاری شهر

tags # شهرداری تهران سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت نام معتادان بهبود یافته برای شغل پاکبانی /جزییات این طرح چیست؟
  • طرح جامع شهری در شهرهای کوچک بلاتکلیف مانده است
  • پروژه شهرک بازیافت در مرحله واگذاری به پیمانکار قرار دارد
  • ثبت بیش از ۱۰۰۰ فرم شناسایی مشترکان سازمان پسماند اصفهان در سامانه سنا
  • ثبت بیش از ۱۰۰۰ فرم شناسایی مشترکین سازمان پسماند اصفهان در سامانه سنا
  • سهم ۱۲ درصدی نایلون‌ها در پسماندهای شهر قم
  • لزوم کاهش مصرف کیسه‌ها و ظروف یکبار مصرف پلاستیکی
  • معضل جدی مدیریت پسماند در گناباد
  • ساماندهی لندفیل سراوان ۸۴ درصد پیشرفت دارد/ضرورت مدیریت زباله تر خانگی
  • رفع تهدیدهای خطرناک زیست‌محیطی؛ اولویت شهرداری کرمان در مدیریت پسماند