Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از دیجیاتو، پس از نزدیک به ۴ ساعت ماهواره‌ها که ابعادی برابر با یک ماشین ظرفشویی دارند در مدار مستقر شدند و وان‌وب با انتشار پستی در توییتر موفقیت مأموریت را اعلام کرد.

این مأموریت، سومین پرتاب وان‌وب در سال ۲۰۲۰ و در مجموع چهارمین پرتاب این شرکت با هدف استقرار ماهواره‌های اینترنتی در مدار زمین به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شرکت لندنی حالا ۱۱۰ ماهواره در مدار مستقر کرده و می‌خواهد با استقرار ماهواره‌های بیشتر دسترسی به اینترنت را «برای همه، در هر مکان و در هر زمان» امکان پذیر کند.

وان‌وب اوایل آذر ماه امسال رسما از ورشکستگی خارج شد و از انجام چهارمین مأموریت پرتاب ماهواره‌ها به مدار زمین پس از تقریباً ده ماه در اواسط ماه دسامبر خبر داد. مأموریتی که حالا با موفقیت انجام شده و این شرکت را به هدف استقرار ۶۴۸ ماهواره در مدار نزدیک‌تر کرده است.

وان‌وب حالا به طور رسمی تحت مالکیت یک کنسرسیوم شامل دولت بریتانیا و شرکت Bharti Global هند فعالیت می‌کند. وان‌وب سال ۲۰۱۲ با هدف ارائه اینترنت ماهواره‌ای تأسیس شد و اسفند ۹۷ نخستین گروه از ماهواره‌های خود را به فضا پرتاب کرد. اما اوضاع برای این شرکت به خوبی پیش نرفت و اواسط فروردین ماه امسال به خاطر شیوع ویروس کرونا اعلام ورشکستگی کرد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: ماهواره راکت روسیه پایگاه فضایی وان وب وان وب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۸۹۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوفالوی عصبانی شیر را به هوا پرتاب کرد (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: سرقت شیر نر از ۲۰ کفتار (فیلم) عملیات نجات دو بچه شیر کوهی از مخزن آب (فیلم) ترس شدید شیر نر از کروکودیل (فیلم)

دیگر خبرها

  • طرح یک شرکت آمریکایی برای نصب آینه در فضا برای تولید انرژی خورشیدی
  • ۱۳ حلقه چاه در کرج حفر و وارد مدار بهره برداری شد
  • تصویربرداری ۹۵ درصد از اراضی کل کشور توسط ماهواره پارس
  • زباله فضایی در دام دوربین ماهواره ژاپنی افتاد
  • فیلمی از برافراشته شدن بادبـان خورشیدی ناسا در فضا | علم تا کجا پیش می‌رود؟
  • ببینید| برافراشته شدن بادبان خورشیدی ناسا در فضا
  • بوفالوی عصبانی شیر را به هوا پرتاب کرد (فیلم)
  • استقرار اتاق‌های بازرگانی فناوری در پارک فناوری بین‌المللی ایران
  • شهر صدرا کمبود مدرسه دارد/ آماده استقرار ادارات مختلف هستیم
  • نگارخانۀ صفوی میزبان پوسترهای روسی