Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-28@08:28:20 GMT

7بار حبس ابد برای 7 قتل

تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۸۹۸۰۴

7بار حبس ابد برای 7 قتل

پرستار 46 ساله ای که 7 بیمار را با تزریق بالای انسولین به قتل رسانده بود دستگیر و به 7 بار حبس ابد محکوم شد.

به گزارش ایران آنلاین به نقل از کرای، متهم " ریتا مایز"46 ساله بین سالهای 2017 تا 2018 میلادی 7 کهنه سرباز بستری در بیمارستان  ویرجینای غربی را با تزریق بالای انسولین به قتل رسانده و هنگام اقدام به قتل هشتمین قربانی خود ماموران پلیس ایالتی وی را بازداشت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بنا بر گزارش های پلیس مرگهای مشکوک کهنه سربازان جنگی آمریکا در این بیمارستان که همگی به یک روش جان خود را از دست داده بودند توجه کارآگاهان اف بی آی را برانگیخت و با انجام تحقیقات روشن شد که این پرستار از عمد سربازان را با تزریق انسولین به قتل رسانده است.متهم پس ازدستگیری سخنی از انگیزه خود درارتباط با قتل بی رحمانه قربانیانش نگفته است.
این در حالی است که وکلای مدافع متهم خواستار به تعویق افتادن رسیدگی به پرونده موکلشان شده اند اما دادستان این تعویق را بی اساس و بیهوده عنوان کرد و اعلام نمود که عدالت باید هر چه سریعتر برای اعضای خانواده قربانیان اجرا شود.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۸۹۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد

فرمانده انتظامی خراسان رضوی از کشف ۲۴۷ کیلوگرم حشیش در مشهد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی و به نقل از روابط عمومی پلیس، سردار سرتیپ پاسدار محمدکاظم تقوی اظهار کرد: تیم‌های مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در اقدامی اطلاعاتی، یک محموله مواد مخدر را ردزنی و پس از کنترل و مراقبت‌های پوششی در اقدامی غافلگیرانه خودرو پژو ۴۰۵ حامل مواد افیونی را در یکی از خیابان‌های شهر مشهد متوقف کردند.

وی افزود: در این عملیات مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در بازرسی از خودرو موردنظر ۵۰ کیلوگرم حشیش کشف و یک متهم زن و یک متهم مرد تبعه خارجی را نیز دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه با اشاره به بازرسی از مخفیگاه متهمان در بلوار توس، ۱۹۷ کیلوگرم حشیش را کشف کردند، تصریح کرد: در مجموع در این عملیات مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ۲۴۷ کیلو گرم حشیش را کشف و دو متهم دستگیرشده به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 748535

دیگر خبرها

  • عامل تیراندازی در کوار دستگیر شد
  • بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان
  • بازداشت عامل تیراندازی در گتوند
  • کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد
  • دو متهم به قتل وکیل بابلی دستگیر شدند
  • ۲۷ متهم متواری در اصفهان دستگیر شدند
  • دستگیری ۲ متهم به قتل در آمل
  • دو متهم به قتل، در آمل دستگیر و به زندان معرفی شدند
  • متهمان به قتل در آمل دستگیر شدند
  • دستگیری دو متهم به قتل در آمل