Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@01:47:03 GMT

کرمانشاهیان به پویش « نذر رهایی » دعوت شدند

تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۸۹۹۶۲

کرمانشاهیان به پویش « نذر رهایی » دعوت شدند

مدیر سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت:  از همه خیرین و افراد نیکوکار استدعا داریم با شرکت در پویش « نذر رهایی» در این امر خداپسندانه ما را یاری کنند و در صورت تمایل به مشارکت در این پویش با شماره تلفن ۳۸۳۵۰۵۰۰ سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه واقع در میدان سپاه، بلوار زن، روبروی پالایشگاه تماس بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«رسول بهرامی‌پور» ادامه داد: به لطف الهی و در لبیک به فرامین مقام معظم رهبری مرحله سوم نهضت کمک مؤمنانه سازمان بسیج حقوقدانان در قالب آزادسازی زندانیان با اولویت جرائم غیرعمد و کمک به زندانیان و خانواده‌های آنان از اول آذر ماه آغاز شده و نوبت اول این آزاد سازی در چهارم آذرماه و همزمان با هفته مبارک بسیج در استان کرمانشاه اجرا شد.

به گفته او ۴۱ نفر از زندانیان با محکومیت‌های مالی با همت خیرین استان و رده‌های مقاومت بسیج سپاه حضرت نبی اکرم (ص) در سراسر استان آزاد شدند و این ۴۱ نفر به آغوش گرم خانواده‌هایشان برگشتند.

وی همچنین از ارائه خدمات مشاوره حقوقی رایگان به تعداد ۱۳۳ نفر از زندانیان و همچنین وکالت رایگان ۱۶ نفر از زندانیان در نوبت اول این طرح با حضور گروه‌های جهادی حقوق‌دانان بسیجی اشاره کرد و اظهار داشت: توزیع تعداد ۲۰۰ بسته معیشتی نیز بین خانواده زندانیان در نوبت اول طرح انجام گرفته و در مجموع خدماتی معادل ۶ میلیارد ریال به زندانیان در نوبت اول ارائه شده است.

بهرامی‌پور در ادامه گفت: کمیته آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد در سازمان بسیج حقوق‌دانان استان کرمانشاه راه‌اندازی شده و به دنبال استمرار نهضت کمک مؤمنانه این کمیته با هدف شناسایی و آزادسازی زندانیان با اولویت جرائم غیرعمد شکل گرفته است.

وی اظهار داشت: از آنجایی که یکی از برنامه‌های خدمات‌رسانی حقوق‌دانان بسیجی ارائه خدمات مشاوره حقوقی، وکالت و سایر معاضدت‌های حقوقی به زندانیان معسر، نیازمند و آزادسازی زندانیان با اولویت مرتکبین جرائم غیر عمد است لذا  در همین راستا تفاهمات خوبی با اداره کل زندان‌ها و دادگستری استان انجام شده و به لطف الهی و با مشارکت حقوق‌دانان بسیجی استان از این به بعد شاهد حضور گروه‌های جهادی حقوق‌دانان بسیجی در زندان‌های استان برای ارائه خدمات معاضدتی به زندانیان و کمک به رفع مشکلات حقوقی آنان و تامین وکیل رایگان و بعضا کارشناسی‌های معاضدتی برای زندانیان معسر و نیازمند خواهیم بود.

مدیر سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه اظهار داشت: این برنامه نهضت کمک مؤمنانه بارویکرد آزادسازی زندانیان با اولویت جرائم غیر عمد استمرار خواهد داشت و نوبت دوم این برنامه در ۱۳ دی ماه سالروز شهادت سیدالشهدای جبهه مقاومت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی به نام این شهید والامقام اجرا خواهد شد.

برچسب‌ها انجمن حمایت از خانواده زندانیان سازمان بسیج حقوقدانان کشور کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انجمن حمایت از خانواده زندانیان سازمان بسیج حقوقدانان کشور کرمانشاه انجمن حمایت از خانواده زندانیان سازمان بسیج حقوقدانان کشور کرمانشاه اخبار کنکور سازمان بسیج حقوقدانان دانان استان کرمانشاه سازمان بسیج حقوق حقوق دانان بسیجی نوبت اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۸۹۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرلشکر سلامی: سپاه و بسیج همواره مدافع حقوق کارگران خواهند بود

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا،  سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران به مناسبت هفته کار و کارگر و روز بسیج کارگران و کارخانجات  پیامی صادر کرد.

 متن این پیام به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

ملت بزرگ ایران در دهه‌های پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی؛ آفرینش گر حماسه‌هایی جاودان در صحنه دفاع از استقلال و هویت اسلامی و اعتبار و منزلت تمدنی خود بوده‌اند.

آنها در مقابل جنگ، تحریم، فتنه، تکفیر و ترور، شرافتمندانه ایستاده‌اند. پاکترین و شریفترین بخشی از جامعه که در تمام این حوادث و رویداد‌های عظیم درخشید و در مسیر ساختن ایران قوی و عبور از تحریم‌ها نقش قاطعی آفرید، قشر نجیب و پر تلاش کارگر بود.

تقدیم ۱۴ هزار شهید یک صفحه نورانی و پرافتخار از این قشر الهی است که محبوب پیامبر اعظم (صلوات الله علیه و اله) است بازوی کارگر بوسه گاه نبی مکرم اسلام است.

در نگاه امام بزرگوار (ره) و در منطق رهبر عزیزمان، کارگران جایگاهی رفیع و منزلتی عظیم دارند.

 حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) و حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) همواره حامی و پشتیبانی کارگران عزیزمان بوده‌اند و رضایت ایشان از این جامعه پاک و بی ادعا؛ بیانگر تأثیر آنان در اعتلاء حال خوب جامعه است که در بیانات نورانی اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله العالی) جلوه‌ای درخشان داشت.

 ۹ اردیبهشت سالروز تشییع نمادین «شهید عزیز عبدالحسین برونسی»  است که نشانگر و مظهر فضائل جامعه کارگری است، به عنوان روز بسیج کارگری نامگذاری شده و ۱۲ اردیبهشت روز جهانی کارگر است تا همگان بتوانند بخش کوچکی از دین خود را با تقدیر از این عزیزان ادا نمایند.

 سپاه پاسداران و بسیج مستضعفان همواره در کنار شما و مدافع حقوق و مطالبات به حق شما خواهند بود.

 اینجانب، این ایام را به همۀ کارگران شریف و خانواده‌های صبور و شکیبای آنان صمیمانه تبریک عرض نموده و دست بوس شما عزیزان هستم.

 همه ما اراده‌ها و قلب‌های خود را به یکدیگر پیوند میزنیم و اوامر رهبر عظیم الشأنمان را که در مراسم ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ در جمع کارگران ابلاغ فرمودند را به صورت جدی اجرا می‌نمائیم.

عزت و سربلندی همه شما عزیزان را از خداوند بزرگ مسئلت دارم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اکران طرح فرهنگی《همه مدیون شما هستیم》 در پایتخت
  • بهره مندی بیش از ۹۰ روستا در مناطق شرقی کرمانشاه از آب شرب خانگی
  • سرلشکر سلامی: سپاه و بسیج همواره مدافع حقوق کارگران خواهند بود
  • خدمت ۱۳ میلیارد تومانی بسیج جامعه پزشکی به مناطق کم‌برخوردار کرمانشاه
  • سپاه و بسیج همواره مدافع حقوق کارگران خواهند بود
  • ۱۳ میلیارد تومان خدمات ارائه شده توسط سازمان بسیج جامعه پزشکی
  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج
  • اسامی نفرات دعوت شده اردوی هفتم تیم کشتی آزاد جوانان
  • آزادی ۱۸ زندانی سبزواری در پویش ملی «نذر هشتم»
  • «طرح نفس» جان ۱۴ نوزاد کرمانشاهی را نجات داد