Web Analytics Made Easy - Statcounter

میرشاهی از کاهش ۱۲ درصدی حمل و نقل عمومی استان گلستان در ۸ ماهه امسال خبر داد و گفت: در این مدت، یک میلیون و ۸۹۳ هزار و ۹۷۱ نفر از ناوگان عمومی استفاده کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «ایوب میرشاهی» امروز (یکشنبه 30 آذر) در جمع خبرنگاران گفت: 79 شرکت حمل و نقل با 12 هزار و 418 راننده و 10 هزار و 612 دستگاه باربری در بخش کالا در استان فعالیت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان افزود: از این تعداد 7 هزار و 719 دستگاه کامیون و دو هزار و 943 دستگاه وانت هستند.

 

وی، متوسط عمر کامیون ها را 17.5 سال و وانت بارها را 9.5 سال برشمرد.

 

میرشاهی ادامه داد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و افزایش قیمت ها در بخش روغن، بنزین، لاستیک و غیره، در هشت ماهه امسال 4 میلیون و 931 هزار و 595 تن بار با 446 هزار و 333 سرویس جابجا شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل، 8 درصد افزایش داشته است.

 

وی با اشاره به فعالیت بخش ناوگان مسافربری نیز، اظهارداشت: 75 شرکت مسافربری با 5 پایانه و سه هزار و 40 راننده در بخش مسافربری فعال هستند.

 

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و کم شدن سفرها، در بخش حمل و نقل مسافربری برون شهری 15 درصد کاهش یافته است.

 

وی از کاهش 29 درصدی حمل و نقل مسافر از طریق مینی بوس خبر داد و گفت: حمل و نقس سواری در این مدت 49 درصد افزایش داشته است.

 

میرشاهی از کاهش 12 درصدی حمل و نقل عمومی استان در 8 ماهه امسال خبر داد و خاطرنشان کرد: در این مدت، یک میلیون و 893 هزار و 971 نفر از ناوگان عمومی استفاده کردند.

 

وی با اشاره به میانگین سن ناوگان عمومی استان، گفت: یک هزار و 826 دستگاه ناوگان عمومی در استان فعالیت دارند که میانگین سنی مینی بوس 28 سال، اتوبوس 10 سال و سواری 9.5 سال است.

 

میرشاهی با اشاره به راه اندازی سامانه نرم افزاری سپهتن در بخش اتوبوسرانی، افزود: این سامانه، سامانه پیمایش هوشمند تردد ناوگان عمومی است.

 

 

پایان پیام/83

منبع: شبستان

کلیدواژه: جابجایی مسافر ناوگان عمومی درصدی حمل و نقل ماهه امسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۹۰۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده‌های عملی نشده شهرداری و دولت درباره خودروهای برقی در حمل و نقل عمومی/ برقی شدن ناوگان به این زودی شدنی است؟ (فیلم)

عصر ایران ــ‌ بعد از بارها رونمایی از خودروهای برقی، هنوز این خودروها وارد ناوگان حمل و نقل پایتخت نشده‌اند. شهرداری تهران آذر، دی و اسفند گذشته از خودروها و تاکسی‌های برقی رونمایی کرد.

گزارش را این‌جا ببینید

شهردار تهران گفته بود با ورود این خودروها یک شروع جدید را جشن می‌گیریم. شهرداری 2500 دستگاه اتوبوس، ۱۰ هزار ون و ۲۷ هزار و ۵۰۰ دستگاه تاکسی برقی از چین خریده است. با وجود وعده‌های متعدد معلوم نیست کی این خودروها به ناوگان می‌رسند؟ این گزارش را در این باره ببینید. 

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: شهرداری : ورود اتوبوس و تاکسی برقی به تهران تا ۱۴۰۳ زاکانی: چهره ترافیکی شهر تهران سال آینده تغییر می کند

دیگر خبرها

  • کاهش ۵ درصدی سرانه مصرف آب از اولویت‌های آبفای کشور است
  • جابجایی بیش از ۵ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل
  • کاهش ۵۰ درصدی تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در ابتدای امسال
  • افزایش و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی احترام به شهروندان است
  • وعده‌های عملی نشده شهرداری و دولت درباره خودروهای برقی در حمل و نقل عمومی/ برقی شدن ناوگان به این زودی شدنی است؟ (فیلم)
  • تشدید گشت کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی استان همدان
  • حمل محصولات کشاورزی گلستان، برنامه ریزی های لازم را می خواهد
  • نزول رشد اقتصادی دور از انتظار اولین اقتصاد جهان
  • افزایش ۱۰ درصدی تعداد تشکل های کارگری و کار فرمایی در گلستان
  • افزایش ۴۶ درصدی ارزش دلاری صادارت غیرنفتی از گمرکات استان گلستان