Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، در خصوص آخرین اخبار کرونایی استان، اظهار داشت: ورودی و خروجی استان طی ۲۴ ساعت گذشته روندی آرام داشته به گونه‌ای که در این بازده زمانی، ۵۷ بیمار جدید با علائم بیماری کرونا بستری و ۶۷ نفر از بیماران پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

وی تعداد موارد پی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سی.آر مثبت از ابتدای شروع اپیدمی کرونا در استان تاکنون را ۴۰ هزار و ۸۵ مورد عنوان کرد و افزود: در این بازده زمانی تاکنون، ۲۴ هزار و ۶۲۵ بیمار کرونایی در مراکز درمانی استان بستری شده‌اند.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تعداد موارد فوت با ابتلای قطعی در شبانه‌روز گذشته را پنج نفر اعلام کرد و گفت: مجموعه جان‌باختگان استان از ابتدای اپیدمی کرونا تاکنون به یک‌هزار و 404 نفر رسیده است.

وی در پایان با تبریک روز پرستار، خاطرنشان کرد: اگر هم‌استانی‌ها می‌خواهند برای یک سال خدمات طاق‌فرسا پرستاران بخش مراقبت از بیماران کرونایی هدیه بدهند حتما دورهمی‌های یلدایی را دور از هم برگزار کنند تا کار آن‌ها در روزهای آتی با افزایش تعداد مبتلایان بیشتر نشود.

انهتای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: مهدی محمدی کرمانشاه دانشگاه علوم پزشکی مدیریت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۹۰۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار به برگزار کنندگان لایوهای غیر اخلاقی در اینستاگرام | پلیس: ۱۷۶۵ پیج مجرمانه شناسایی شد

به گزارش همشهری آنلاین، سردار وحید مجید رئیس پلیس فتا فراجا گفت: با اجرای طرح عملیاتی پیش‌دستانه علیه جرایم اخلاقی و مغایر با شئونات اسلامی، اجتماعی و فرهنگی شامل لایوهای مستهجن، تولید محتوای مبتذل و مدلینگ گردانندگان، مدیران و اعضای ۱۰ نشانگاه سایبری فعال شناسایی شده و مورد اقدام عملیاتی و قضائی قرار گرفتند.

وی ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد ۹۸۳۵ تارنما نیز مورد رصد عام قرار گرفتند که با بررسی اطلاعاتی سایبری بر روی ۳۸۴۲ فقره تارنمای مشکوک تعداد ۱۷۶۵ مورد مجرمانه مشاهده شد که از این تعداد ۷۶۵ مورد با تذکر تلفنی و با همکاری هموطنان تمامی محتوای نامناسب مسدود شد و مابقی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

رئیس پلیس فتا فراجا افزود: با بررسی‌های صورت گرفته، شبکه اجتماعی اینستاگرام با بیش از ۹۱ درصد کماکان بیش‌ترین حجم آلودگی جرائم غیراخلاقی را به خود اختصاص داده است.

وی با اشاره به مطالبات گسترده و عمومی هموطنان از پلیس فتا برای پاکسازی و امن‌سازی فضای سایبر از محتواهای نامناسب و مغایر با شعائر دینی و هنجارهای عام جامعه و خانواده گفت: بخش اعظم گزارش‌های این حوزه توسط کاربران فهیم و آگاه فضای مجازی به این پلیس گزارش شده است.

مجید تصریح کرد: اجرای طرح‌های عملیاتی و پیش‌دستانه در خصوص این گونه جرائم که باعث نگرانی خانواده‌های ولایتمدار ایرانی شده، قطعا در اولویت پلیس فتاست.

رئیس پلیس فتای فراجا از هموطنان خواست که همچون گذشته در صورت مشاهده موارد مشکوک و مجرمانه موضوع را پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 849278 منبع: ایسنا برچسب‌ها خبر مهم پلیس فتا اینترنت - اینستاگرام جرایم سایبر فضاى مجازى

دیگر خبرها

  • هشدار به برگزار کنندگان لایوهای غیر اخلاقی در اینستاگرام | پلیس: ۱۷۶۵ پیج مجرمانه شناسایی شد
  • جوانان راگبی استان قم بر سکوی سوم ایستادند
  • دسته روی کرمانشاهی‌ها در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) + فیلم
  • کرمانشاه آماده برگزاری مراسم سالروز عملیات بازی‌دراز
  • همایش بزرگ زائران حج تمتع منطقه کاشان برگزار شد
  • همکلاسی‌های سابق بعد از ۳۹ سال دوباره پشت نیمکت مدرسه نشستند
  • نوزدهمین آزمون اعطای مدرک به حفاظ قرآن در بوشهر برگزار شد
  • تشییع پیکر شهید «فرزین بلیان» در کرمانشاه + تصاویر
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی قرآن در کرمانشاه
  • شهادت ۱۰ هزار زن فلسطینی در جنگ غزه