Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالحسین علی اکبری صبح یکشنبه در جلسه ستاد حمل و نقل جاده ای استان زنجان، با بیان اینکه استان زنجان پنج هزار و ۸۴۰ کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه روستایی و راه اصلی و فرعی دارد، گفت: از این میزان یک هزار و ۶۲۰ کیلومتر راه اصلی، فرعی، بزرگراه و آزادراه است.

وی اظهار کرد: همچنین چهار هزار و ۲۰۰ کیلومتر هم راه روستایی در استان احداث شده است که وظیفه نگهداری از این سرمایه ملی بر عهده سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجان، گفت: اعتبارات عمرانی و جاری امسال سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان ۱۵۲ میلیارد تومان بوده که تاکنون بیش از ۱۰۴ میلیارد تومان وصول شده است.

علی اکبری از نصب نیوجرسی در آزادراه زنجان - قزوین خبرداد و گفت: این پروژه در راستای ارتقای ایمنی مسافران و رانندگان در این مسیر انجام می‌شود که ۱۱۰ کیلومتر قرارداد نصب بلوک‌های مفصلی در این مسیر منعقد شده و از اوایل سال ۹۸ تاکنون ۵۷ کیلومتر از این مسیر تکمیل شده است.

وی تاکید کرد: نصب نیوجرسی در آزاد راه زنجان به قزوین تاکنون بیش از ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و قرار داد نصب نیوجرسی ۴۸۰ میلیارد ریال است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجان، ابراز داشت: اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان به ایمن سازی نقاط حادثه خیز  توجه جدی دارد و تا پایان سال این مهم دراستان شدت می‌گیرد.

کد خبر 5100146

منبع: مهر

کلیدواژه: راهداری زنجان جاده ویروس کرونا شب یلدا شیراز آمار کرونا شیوع کرونا شهرکرد بوشهر گرگان کرمانشاه بارش برف عکس استانها قاسم سلیمانی شهرستان کرج بارش باران راهداری و حمل و نقل جاده ای حمل و نقل جاده ای استان استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۹۰۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادراه تهران شمال بازگشایی شد

ایسنا/مازندران رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چالوس گفت: آزاد راه تهران شمال که شب گذشته بر اثر ریزش سنگ و بارندگی مسدود شده بود بازگشایی شد.

مهدی صفایی درگفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه درحال حاضر محور کندوان از ترافیکی روان برخوردار است،گفت: پیش‌بینی می‌شود با توجه به پایان تعطیلات و بازگشت مسافران به محل زندگی خود، این محور تا ساعاتی دیگر از ترافیکی پرحجم برخوردار شود.

وی با اشاره به ریزش سنگ و مسدود شدن آزاد راه تهران شمال در شب گذشته اظهار کرد: با تلاش نیروهای راهداری استان تهران، این محور بازگشایی شد و مشکلی برای تردد ندارد.

صفایی افزود: جهت کاهش بار ترافیک به احتمال زیاد این مسیر از ساعت ۱۲ امروز از سمت تهران مسدود و از سمت مرزن آباد یک طرفه خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برخورد پژو با ستون پل در جاده خدابنده ۲ فوتی داشت
  • آزادراه تهران شمال بازگشایی شد
  • تصادف زنجیره‌ای در آزادراه قزوین _ زنجان ۱۰ مصدوم به‌جا گذاشت
  • تصادف زنجیره‌ای در آزادراه زنجان- قزوین ۲۳ مصدوم برجا گذاشت
  • ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین - کرج
  • ریزش برداری از محورهای ایلام درپی بارش‌های شدید
  • آغاز بهسازی آسفالت آزادراه تبریز – زنجان
  • ترافیک سنگین در محورهای مواصلاتی/جاده چالوس مسدود شد
  • ترافیک سنگین در جاده‌های شمال؛ بارش باران در ۲۰ استان
  • بهسازی آسفالت آزادراه تبریز زنجان آغاز شد