Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، مطبوعات اسپانیا در روز یک شنبه 30 آذر – 20 دسامبر از مهمترین مسائل فوتبال در این کشور صحبت کردند.

شب گذشته بارسلونا در چارچوب هفته چهاردهم لالیگا مقابل والنسیا به تساوی 2 بر 2 رسید و نمایشی ناامیدکننده را به ثبت رسانید. بارسلونا با یک بازی بیشتر از اتلتیکوی صدرنشین 8 امتیاز عقب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امشب رئال مادرید نیز میهمان ایبار است و اگر بتواند به 3 امتیاز این مسابقه دست پیدا کند، می‌تواند با 2 بازی بیشتر هم‌امتیاز صدرنشین شود. بررسی روزنامه‌های روز گذشته اسپانیا را در اینجا بخوانید.

مارکا چاپ مادرید جلد امروز خود را به نمایش ضعیف تیم کومان اختصاص داد و با تیتر «بارسلونا در گوشه رینگ» از تساوی این تیم مقابل خفاش‌ها صحبت کرد.

مارکا نوشت که کومان از قطار لالیگا جا ماند و فاصله زیادی با صدر جدول گرفت. این رسانه مادریدی از نمایش درخشان اتلتیکو نیز صحبت کرد و از گلزنی سوارس و دیگو کاستا نوشت.

آ.اس چاپ مادرید از بازی امشب رئال و ایبار حرف زد و تیتر «شبِ شجاعان» را به روی جلد برد. تیم زیدان پس از شکست سویا، اتلتیکو و بیلبائو می‌خواهد در برابر ایبار نیز به برتری دست یابد و به نمایش درخشان خود ادامه دهد.

ادن ازارد، وینیسیوس و ایسکو همچنان غایبان رئال مادرید در این جدال هستند.

موندو دپورتیوو چاپ بارسلونا از «رقابت با پله» نوشت و از رسیدن مسی به آمار اسطوره برزیلی ها حرف زد. ستاره بارسا با گلزنی مقابل والنسیا توانست 643امین گل خود را به ثمر رساند و با آمار پله در سانتوس برابر شود. او اگر یک گل دیگر به ثبت برساند می‌تواند به بیشترین گل زده در یک باشگاه دست یابد.

اسپورت چاپ بارسلونا تیتر «عقب‌گرد» را به روی جلد برد از نمایش ضعیف تیم کومان نوشت. آبی‌اناری‌ها پس از برد مقابل سوسیداد و لوانته انرژی خوبی بدست آورده بودند اما نتوانست آن را تداوم بخشند.

 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: رئال مادرید بارسلونا اسپانیا مطبوعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۹۰۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاهی متفاوت به جنگ در تئاتر/ روایتی به پنج گویش متفاوت از  سرانجام وقایع جنگ

رومینا مهدوی کارگردان این نمایش در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا گفت: در این وضعیت که دل نگرانی‌های زیادی برای جنگ وجود دارد، خواستم با اجرا خوانی این نمایشنامه از همه جوانب تاثیرات جنگ در زندگی مردم آگاه باشیم.

وی با ابراز امیدواری ازاینکه صلح در جهان برقرار شود، گفت: این اجرا به صورت محدود و در روز‌های ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت خواهد بود.

مهدوی اظهار داشت: تارا قبادی، پویا رجبی، حسین ملکی، سروشا فاضلی، غزل کوچک‌بیگ و مهیار کشاورز نقش‌خوانی می‌کنند.

عوامل این نمایش عبارت‌اند از: دستیار کارگردان: مهسا کرم وندی، روابط‌عمومی: هما اعرابی، آهنگساز: ارشیا مستوفی،‌ پوستر و تبلیغات: سهیل فلاح و عکاس: پرنیا خوشرو.

این نمایش در پردیس تئاتر شهرزاد اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خلاصه‌بازی بارسلونا و والنسیا + فیلم
  • با پیروزی مقابل والنسیا؛ حضور بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا 25-2024 قطعی شد
  • بارسلونا - والنسیا؛ ترکیب رسمی
  • هشدار فیفا به محرومیت رئال، بارسا و تیم ملی اسپانیا
  • قطعی: بارسلونا پایان فصل در کره جنوبی
  • نه به عربستان: ستاره بارسا تصمیمش را گرفت
  • نگاهی متفاوت به جنگ در تئاتر/ روایتی به پنج گویش متفاوت از  سرانجام وقایع جنگ
  • ناراحتی ستاره بارسلونا: از این تیم می‌روم!
  • ادعای ستاره سابق بارسا: مسی کاپیتان خوبی نبود
  • بارسا چاره‌ای ندارد: فروش حداقل یک ستاره