Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهروز مرامی یکشنبه ۳۰ آذرماه درباره وضعیت متقاضیان استفاده از تسهیلات حمایتی تحفه از صندوق کارآفرینی امید، گفت: در جلسه اخیر کارگروه استانی، تمام پرونده‌ها و طرح‌ها بررسی و بسیاری از پرونده‌ها نیز با عناوین تکراری به متقاضی بازگشت داده شد.

او با بیان اینکه متقاضیان باید به‌منظور آگاهی از آخرین وضعیت تقاضای خود به صفحه شخصی‌شان در سامانه تحفه مراجعه کنند، افزود: امکان اصلاح و تکمیل درخواست تا سه روز آینده وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس اظهار کرد: نام‌نویسی دریافت دو نوع تسهیلات حمایتی برای کسب‌وکارهای فرهنگی، هنری و رسانه‌ای در سامانه تحفه امکان‌پذیر است.

مرامی همچنین به ارائه تسهیلات بانک آینده با کارمزد ۱۶ درصد اشاره کرد و ادامه داد: ثبت تقاضای این تسهیلات بدون محدودیت زمانی و میزان درخواستی همچنان ادامه دارد.

او اظهار داشت: تسهیلات صندوق کارآفرینی امید نیز با کارمزد ۴درصد تا سقف یکصد میلیون تومان است و ۲۰ درصد از میزان کل این تسهیلات معادل ۲۰۰ میلیارد تومان، پس از بررسی در کارگروه ملی به تقاضاهای بالاتر از یکصد میلیون تومان اعطا می‌شود.

وی درباره ثبت‌نام مرحله دوم تسهیلات کرونایی با کارمزد ۱۲درصد در سامانه کارا (وزارت کار) نیز گفت: نام‌نویسی این تسهیلات از اول دی ماه ۹۹ و به محض ابلاغ دستورالعمل آغاز می‌شود و دریافت تسهیلات مرحله دوم  کارا، برای افرادی امکان‌پذیر است که از طریق پیامک و یا اطلاعیه معاونت‌های تخصصی، مشمول دریافت اعلام می‌شوند.

متقاضیان برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه به نشانی اینترنتی  https://tohfeh.farhang.gov.ir مراجعه کنند.

برچسب‌ها تسهیلات بانکی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس هنرمندان شیراز سامانه کارا فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تسهیلات بانکی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس هنرمندان شیراز سامانه کارا فارس تسهیلات بانکی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس هنرمندان شیراز سامانه کارا فارس اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۹۰۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امکان خرید بلیت نیم‌بها از سامانه‌های حمل‌ونقل ریلی و هوایی برای معلولان شدید

معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور گفت: امکان خرید بلیت نیم‌بها از سامانه‌های حمل‌ونقل ریلی و هوایی برای افراد دارای معلولیت شدید فراهم شده‌‎ است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، فاطمه عباسی گفت: ۱۳۰ هزار نفر از افراد دارای معلولیت شدید شناسایی شده‌اند که می‌توانند بلیت نیم بها از سامانه‌های حمل و نقل ریلی و هوایی به صورت افتتاح حساب بانکی و ارائه سماکارت را بخرند.

وی با بیان اینکه این اقدام در اجرای تبصره ۲ ماده ۵ قانون حمایت از حقوق معلولان انجام شده است، اظهار داشت:‌براساس این بند از قانون، استفاده افراد دارای معلولیت شدید از سامانه‌های حمل و نقل ریلی و اتوبوس‌رانی درون شهری دولتی و عمومی رایگان و استفاده این افراد از سامانه‌های برون‌شهری ریلی، هوایی و دریایی دولتی و عمومی نیم بها است. وزارت مکلف است جهت اجرای این تبصره نسبت به پیش‌بینی اعتبارات لازم در لوایح بودجه سالانه اقدام و سازمان برنامه و بودجه در لایحه سالانه بودجه منظور کند.

عباسی تصریح کرد: نیم بها شدن بلیط حمل و نقل ریلی و هوایی برای افراد دارای معلولیت شدید در اجرای تفاهم نامه چهارجانبه سازمان بهزیستی کشور، وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و بانک پارسیان طی سال گذشته عملیاتی شد.

امکان خرید بلیت نیم‌بها از سامانه‌های حمل‌ونقل ریلی و هوایی برای معلولان شدید

علی محمدقادری رئیس سازمان بهزیستی کشور پیش از این درباره این تفاهم نامه گفته بود که این تفاهم‌نامه یک ائتلاف جدی بین دستگاه‌های متولی است. وظیفه‌ای که مسوولیت دولت‌ها بود، اما سال‌ها روی زمین گذاشته شده بود امروز توسط دولت سیزدهم انجام شد تا افراد دچار معلولیت شدید بتوانند بلیت اتوبوس درون‌شهری را رایگان دریافت و دیگر بلیت‌های حمل و نقل ریلی، هوایی و دریایی بین‌شهری را به شکل نیم‌بها خریداری کنند.

همچنین با امضای تفاهم‌نامه بین وزارت تعاون، وزارت میراث فرهنگی، سازمان بهزیستی و بانک پارسیان، مبلغ ۲ میلیون تومان برای خرید بلیت‌های حمل‌ونقل هوایی، زمینی و ریلی به صورت نیم‌بها به حساب افراد دچار معلولیت شدید واریز خواهد شد. بانک پارسیان در این طرح فقط عاملیت را پذیرفته و از بستر‌های مجازی استفاده می‌کند تا این افراد نیازی به احراز هویت حضوری در شعب نداشته باشند.

دیگر خبرها

  • فرصت ۱۵ روزه مشاوران املاک برای دریافت شناسه یکتا
  • یک میلیون و۶۰۰ هزار متقاضی در صف انتظار برای دریافت وام ودیعه مسکن
  • تذکر کمیسیون اصل نود به ۴ دستگاه برای پیوستن به سامانه اعتبارسنجی
  • امکان خرید بلیت نیم‌بها از سامانه‌های حمل‌ونقل ریلی و هوایی برای معلولان شدید
  • نسخه کاغذی جایگزین نسخه نویسی الکترونیک در زمان قطعی سامانه بیمه سلامت
  • چگونگی خدمات‌دهی به بیماران در زمان قطع سامانه نسخه‌نویسی الکترونیک بیمه سلامت
  • اوسمار: دریافت ۴ گل در فوتبال اصلا خوب نیست/ تمرکزم روی لیگ است نه تمدید قرارداد
  • شهید ملک مکان، شهید شاخص بسیج هنرمندان فارس
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون آموزگاری
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور