Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، هادی حق شناس پیش از ظهر یکشنبه در آیین تجلیل از پرستاران نمونه استان اظهارکرد: نگاهی که امروز به کادر درمان است، نگاه ویژه تر و عمیق تر به کادر درمان است، امروز همه می دانند که پزشکان و پرستاران همیشه و همواره چه در زمان شیوع کرونا و چه غیر از آن در خط مقدم ، حفظ سلامتی جامعه هستند

حق شناس افزود: در موضوعاتی مانند کمبود تخت بیمارستانی، تبدلی وضعیت نیروهای بهداشتی و درمانی باید بگویم که این موضوع به وزارت بهداشت و درمان مرتبط است و دانشگاه علوم پزشکی گلستان به تنهایی در این مسائل تصمیم گیرنده نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۱۴۰ هزار پرستار در کشور فعالیت می کنند یعنی به ازای هر ۵۰۰ تا ۶۰۰ نفر، یک پرستار داریم که این عدد  بسیار کم است.

حق شناس تصریح کرد: هم اکنون در استان گلستان هزار تخت بیمارستانی در دست ساخت و پیگیری است که با اضافه شدن این تخت ها، به تعداد کادر درمانی استان هم افزوده می شود.

استاندار گلستان یادآور شد: شیوع موج اول شیوع کرونا در استان هم در آمار بستر ها و هم در آمار فوتی ها بسیار زیاد بود، اما خوشبختانه با مدیریت خوب  دانشگاه علوم پزشکی گلستان و مدیران بهداشت و درمان استان، مجموعه نیروهای بسیجی سپاه و شهرداری ها  و غیره موج دوم و سوم در استان نسبت به سایر استان ها وضعیت بهتری در زمینه بستری و جان باختگان داشتیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان هم گفت: از اول اسفند ماه سال گذشته، زحمات شبانه روزی پرستاران در بیمارستان ها به خصوص برای بیماران کرونایی بسیار ارزنده بود.

عبدالرضا فاضل در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت استان گفت: کادر بهداشت و درمان استان گلستان در بحران های اخیر خدمات جهادی و ایثارگرانه به مردم شریف استان، ارائه دادند.

کد خبر 5100154

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری گلستان گرگان هادی حق شناس پرستار ویروس کرونا شب یلدا شیراز آمار کرونا شیوع کرونا شهرکرد بوشهر گرگان کرمانشاه بارش برف عکس استانها قاسم سلیمانی شهرستان کرج بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۹۰۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اضافه شدن ۲۹ نفر به کادر دادگستری فلاورجان

رییس کل دادگستری اصفهان در بازدید از حوزه قضایی شهرستان فلاورجان گفت:: تقویت این مجموعه قضایی تا رسیدن به وضعیت مطلوب ادامه خواهد داشت.

 حجت‌الاسلام والمسلمین اسدالله جعفری افزود: در بازدید سال گذشته از دادگستری فلاورجان با توجه به اهمیت این حوزه قضایی و تعداد پرونده‌های وارد شده و موجود در این محل، تصمیماتی برای تقویت نیروی انسانی این حوزه قضایی گرفته شد.

رییس کل دادگستری اصفهان گفت:: در بازدید‌های گذشته روند ارائه خدمت به مراجعان در هر بخش دادگستری این شهرستان بطور دقیق بررسی و تصمیماتی برای رفع مشکلات این حوزه قضایی اخذ شد.

او  آمار صلح و سازش در پرونده‌های شورای حل اختلاف فلاورجان را ۲۷ درصد عنوان کرد و گفت: این آمار با توجه به فرهنگ مهرورزی و نوعدوستی مردم این منطقه، رضایت‌بخش نیست.

حجت‌الاسلام والمسلمین جعفری افزود: هدف دستگاه قضایی در این بخش، رساندن این آمار به میانگین ۳۵ درصدی استان و ۴۳ درصدی کشور تا پایان سال است و این امر با برنامه‌ریزی و تقویت اعضای شورا‌های حل اختلاف از لحاظ علمی ممکن خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • تعطیلی مرکز غیرمجاز طب سنتی در قم
  • جذب بیش از ۱۰۰۰ دانشجو معلم در گیلان
  • اضافه شدن ۲۹ نفر به کادر دادگستری فلاورجان
  • سفرهای درمانی رایگان با اسنپ 
  • مکمل‌های پروبیوتیک شدت صرع را در کودکان کاهش می‌دهد
  • سفرهای درمانی رایگان با اسنپ
  • تحویل ۹۰۰۰ تخت بیمارستانی تا شهریور ماه امسال
  • واژگونی خودرو در باشت ۲ کشته برجا گذاشت
  • اردوی جهادی ۷۰ نفره دانشجویان بسیجی علوم پزشکی گلستان
  • بیمارستانی برای درمان محرومین/ اینجا خدمت حال و هوای دیگری دارد