Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «نماینده»
2024-04-30@15:16:42 GMT

اتم، مشارکت اجتماعی مردم را بالا می برد

تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۹۰۳۰۶

اتم، مشارکت اجتماعی مردم را بالا می برد

به گزارش«نماینده»امیرحسین اسدی، مدیر عامل بنیاد ملی توسعه فناوری فرهنگی در حاشیه بازدید از برنامه تلویزیونی «اتم» که به دعوت این مجموعه صورت گرفته بود، بیان داشت: اگر در اتم به دنبال الگوسازی و نشان دادن الگوها هستید، این اهداف باید مبتنی بر یکسری شاخص ها دنبال شوند تا این شاخص ها سه دسته بندی کارآفرینی، کارآفرینی اجتماعی و خیریه را ایجاد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این مطلب که الگوسازی چیزیست که کشور به آن نیاز دارد، افزود: البته این الگوها باید الگوهایی درست و سالم باشند. گاهی در جوامع شاهد هستیم که افرادی تبدیل به الگو یا سلیبریتی می شوند که قابلیت الگو شدن را ندارند و این هم به فرد و هم به جامعه لطمه وارد می کند.

این استاد دانشگاه پس از شنیدن توضیحات عوامل برنامه در خصوص نحوه اجرای مسابقه اتم، گفت: چالش حضور اتم ها در کمپ، ایده مفید و جذابی است. در حوزه کسب و کار هم افراد در جمع ها و گعده ها آموزش واقعی می بینند. تجربه در موضوع کسب و کار نشان داده که این گعده های چندین ساعته صمیمانه با حضور افراد باتجربه و مسئولین دولتی بسیار نتیجه بخش بوده است.

اسدی، مدیر عامل بنیاد ملی توسعه فناوری فرهنگی در پایان خاطرنشان کرد: این برنامه با محتوای اجتماعی می تواند مردم را حساس کند که مشارکت اجتماعی بیشتری در جامعه داشته باشند. همچنین به مردم حس بدهید که در مسائل مختلف اجتماعی، در مشکلات دخالت و حل مسئله کنند.

گفتنی است برنامه تلویزیونی اتم با حمایت بنیاد نوآوری‌های اجتماعی و همکاری معاونت استان‌های صداوسیما و با هدف شناسایی و معرفی الگوها و تجربه‌های موفق مردمی درحال تهیه است. از مهم‌ترین ویژگی های این برنامه می توان به حل یک مسئله یا مشکل با محوریت خلاقیت و مشارکت مردم اشاره کرد.‌ این فعالیت ها نیز در هر زمینه ای، از جمله: سبک زندگی، محیط‌زیست، سلامت، اشتغال یا هر حوزه دیگری می تواند باشد.

این مسابقه تلویزیونی در دو سطح استانی و ملی طراحی شده که در مرحله اول، ۱۰ اتم برتر هر استان به رقابت می‌پردازند و بطور همزمان از تمامی شبکه‌های استانی پخش خواهد شد. در مرحله ملی نیز که از شبکه دوم سیما پخش می شود، ۳۱ اتم برگزیده (اتم برتر هر استان که با آرای مردم انتخاب شده اند) شرکت کنندگان این رقابت خواهند بود تا سه اتم برتر این مسابقه شناخته شوند.

منبع: نماینده

کلیدواژه: برنامه اتم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۹۰۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت اجتماعی در حفظ محیط زیست

 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری زاهدان گفت: این برنامه با هدف فرهنگ سازی و هدف گذاری برای نسل آینده شهر زاهدان انجاج شد.
نارویی افزود: به منظور آگاهی بیشتر دانش آموزان با محیط زیست و راهکار‌های حفاظت از آن کارگاه‌های آموزشی در سطح مدارس زاهدان برگزار شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آغاز طرح ملی مشاركت اجتماعی مردم در فضای مجازی از تابستان
  • جا پای قربانی در روسیه سفت شد(عکس)
  • دستگاه‌های فرهنگی برنامه‌های شاخص خود را برای سال جاری تعیین کنند
  • فرصت انتقام برای گل‎گهر در حذفی مهیا شد
  • پویش «مشهد مهربان»، عامل یکپارچه‌سازی اجتماعی مشهد مقدس
  • طارمی با گل و پاس گل بیرون رفت!
  • تاتنهام - آرسنال؛ ترکیب رسمی
  • دولت بسترساز جهش تولید است
  • پیش بازی تاتنهام - آرسنال؛ یکی به فکر ویرانی، دیگری به فکر ساختن
  • مشارکت اجتماعی در حفظ محیط زیست