Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان مازندران از اهتمام ویژه مراجع قضایی استان در صدور آراء جایگزین حبس خبر داد.

خبرگزاری میزان - حجت الاسلام والمسلمین اکبری در ششمین جلسه کاهش جمعیت کیفری استان، ضمن مثبت ارزیابی کردن اقدامات مراجع قضایی در اجرای دستورالعمل کاهش جمعیت کیفری خاطرنشان کرد: راهبرد کنونی دستگاه قضاء بر جنبه تربیتی و اصلاح مجرمان توأم با بازدارندگی مجازات‌های صادره از سوی محاکم می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عالی‌ترین مقام قضایی استان تصریح کرد: نوآوری قانون در تصویب نهاد‌های ارفاقی و مراقبت‌های الکترونیکی و مجازات جایگزین حبس، بستر‌های لازم قانونی را در اجرای سیاست حبس زدایی که یکی از گام‌های تحولی دستگاه قضاء می‌باشد؛ فراهم کرد.

رئیس کل دادگستری مازندران در بخش دیگری از سخنان خود تناسب جرم و مجازات را ضروری ارزیابی و خاطرنشان کرد: نگاه محاکم به مجرمین با توجه به شخصیت مجرم و نوع جرم ارتکابی متفاوت بوده و تلاش خواهیم کرد مراجع قضایی با در نظر گرفتن ظرفیت‌های قانونی در این زمینه به اتقان آراء برسند.

بیشتر بخوانید: ضرورت استفاده از مجازات‌های جایگزین حبس از جمله پابند الکترونیکی و استفاده از خدمات عمومی رایگان

شایان ذکراست؛ ششمین نشست ماهانه هیات استانی نظارت وهماهنگی ساماندهی زندان‌ها وکاهش جمعیت کیفری با حضورکلیه اعضا وبه ریاست رئیس کل دادگستری استان مازندران برگزارشد وهریک ازاعضا گزارشی ازاقدامات خود ارائه کردند. در پایان جلسه نیز از دو نفر از قضات نمونه که در صدور آراء جایگزین حبس اهتمام ویژه‌ای داشتند، با اهداء لوح سپاس تقدیر شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: رئیس کل دادگستری استان مازندران مجازات جایگزین حبس

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رئیس کل دادگستری استان مازندران مجازات جایگزین حبس رئیس کل دادگستری جایگزین حبس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۹۰۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از کارگران نمونه خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، به مناسبت بزرگداشت هفته کارگر از کارگران نمونه شهرستان خرمشهر در مسجد جامع و در آیین نماز جمعه و با حضور نمازگزاران و شماری از مسئولان شهرستان خرمشهر تحقیر و قدردانی شد.
در این مراسم با ارج نهادن به مقام کارگر هدایایی به کارگران نمونه از سوی امام جمعه و فرماندار خرمشهر تقدیم شد.

دیگر خبرها

  • تقدیر از کارگران نمونه خرمشهر
  • رئیس و دادستان عمومی مجموعه قضایی شهرستان اردل معرفی شد
  • تقدیر از معلمان و مدیران نمونه در همدان
  • استفاده از همه ظرفیت‌ها برای توسعه و پیشرفت مازندران
  • اقدام ویژه دستگاه قضایی زرند در حمایت از طرح عفاف و حجاب
  • مجموعه قضایی هرمزگان پیشتاز و نمونه است+ تصویر
  • دادسرا رکن اصلی تشکیل پرونده است
  • دیدار رئیس قوه قضاییه با خانواده‌های دستگاه قضایی هرمزگان
  • آگاه‌سازی عمومی برای کاهش ورود پرونده‌ به دادگستری
  • تشکیل کارگروهی برای رفع مشکلات کارکنان قضایی و قضات هرمزگان