Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، پیمان نامدار روز یکشنبه در مراسم تجلیل از پرستاران استان قزوین اظهار داشت: پرستاری یکی از راه های رسیدن به قرب الهی و دستیابی به کمال انسانی است و برای دسترسی به این مسیر به عشق نیاز است چرا که با امیال و انگیزه های مادی به آن نمی توان رسید.

وی با اشاره به اینکه باید با صبر و علاقه در این مسیر قدم برداشت،گفت: پرستاران از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان قزوین با مشقت های زیادی رو به رو شده اند و مجاهدت های بی شماری را انجام دادند که تمامی این اقدامات تنها با عشق و علاقه میسر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسوول افزود: در ۱۰ ماهه گذشته بسیاری از پرستاران به این ویروس مبتلا شده و علاوه بر مراقبت از بیماران باید از خود و خانواده هم مراقبت می کردند و آمار شهدای مدافع سلامت بیانگر مجاهدت ها و تلاش های آنان است.

نامدار اضافه کرد: ۸۴۱ نفر از خانواده کادر پرستاری به ویروس کرونا مبتلا شده اند و چند نفر از پرستاران را هم در این مسیر به شهادت رسیده اند که نشان از مظلومیت و رشادت های این قشر زحمت کش است.

وی اظهار داشت: یکی از پیشرفت های زیادی که در حوزه دانش، پژوهش و شرکت های دانش بنیان در سال های گذشته و به ویژه در زمینه کرونا اتفاق افتاده توسط این قشر شریف رقم خورده است، چراکه پرستاران از نزدیک در مواجهه با کرونا قرار دارند و می توانند مشاوره زیادی را به دانشمندان و محققان ارائه دهند.

نامدار افزود: نزدیک به سه هزار کادر درمانی در استان قزوین فعالیت می کنند که از این تعداد در بیمارستان های دولتی و خصوصی و دانشگاهی مشغول هستند.

وی اضافه کرد: یکی از چالش های مهم پرستاران و کادر درمانی در استان کمبود تخت های بیمارستان و فرسودگی آنها است که از میانگین کشوری پایین تر است و باید برای آن تدابیر ویژه ای اتخاذ کرد.

این مسوول اظهار داشت: یکی از شاخص های مهم حوزه پرستاری نسبت تخت به پرستار است که در استان قزوین در این زمینه هم مشکل وجود دارد و باید نسبت به آن اهتمام ویژه ای داشت.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: کمبود تجهیزات، کمبود نیروی انسانی و وضعیت تبدیل نیروهای شرکتی به قراردادی و رسمی از دیگر چالش های پرستاران در استان قزوین است که امیدواریم نسبت به آن توجه ویژه ای شود.

برچسب‌ها ویروس کرونا استان قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا استان قزوین ویروس کرونا استان قزوین اخبار کنکور استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۹۱۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درمان کسانی که زود از کوره در می‌روند

با دمنوش آرامبخش فوری برای آن‌هایی که زود عصبانی می‌شوند یا استرسی هستند، آشنا شوید.

افراد زیادی هستند که فوری عصبانی می‌شوند و به اصطلاح زود از کوره در می‌روند، استرسی هستند و به راحتی نمی‌توانند بر اعصاب خود مسلط باشندشما با این دمنوش آرام خواهید شد.
به گزارش فارس، برای آرام شدن این افراد دمنوشی را معرفی می‌کنیم که اثر فوری برای این حالت به همراه دارد. یک قاشق غذاخوری گل گاوزبان، یک قاشق چایخوری سنبل‌الطیب، یک عدد لیمو عمانی و مقداری نبات را با هم دم کرده و میل کنید.

اثر ترکیب این دارو‌های گیاهی همانند خوردن دو عدد قرص آرامبخش است و فوری آرام خواهید شد و استرس از بدن شما دور می‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: با این نوشیدنی‌ها قند و شکر را کنار می‌گذارید خواص ریواس و فواید آب ریواس برای جوانسازی و لاغری + عوارض خواص دارویی گیاه "چوچاق" و عوارض آن

دیگر خبرها

  • فواید و خواص آب سیب‌زمینی
  • ادامه موج گسترده مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس / در عمان حقوق یک پرستار ۶ برابر ایران است
  • موج بالای مهاجرت پرستاران؛ عمانی‌ها ۶ برابر ایران حقوق می‌دهند | مقاومت عجیب با وجود کمبود پرستار!
  • موج مهاجرت پرستاران؛ عمان ۶ برابر ایران حقوق می‌دهد
  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • درمان کسانی که زود از کوره در می‌روند
  • تدوین لایحه حمایت از حقوق پرستاران با هدف بهبود معیشت
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران
  • پیگیری روند تکمیل جاده دیباج به گلوگاه