Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی گفت: سازمان دانشجویان شعبه خراسان جنوبی اجرای بخش تولیدات هنری همایش علمی- دانشجویی، شامل طراحی، نقاشی و عکاسی است را برعهده دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «حمید مرادی» امروز (۳۰ آذر) در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه سازمان دانشجویان معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی یکی از مهم‎ترین وظایف خود را بزرگداشت مفاخر ملی و دینی ایران می‌داند، گفت: در راستای عمل به این رسالت اقدام به برگزاری رویداد ملی دانشجویی بزرگداشت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان یکی از مفاخر ماندگار و سرداران ملی در تاریخ ایران کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی افزود: در این سازمان، برنامه‌هایی به منظور تبیین و یادآوری جایگاه این سردار بزرگ برنامه‌ریزی شده است که در این زمینه می‌توان به همایش علمی- دانشجویی، همایش علمی- پژوهشی و فراخوان آثار هنری، ادبی و چندرسانه‌ای اشاره کرد.

 

مرادی با اشاره به اینکه نقش آفرینی بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران، جایگاه شهید سلیمانی در تحولات منطقه و پیامدهای شهادت سردار سلیمانی از جمله محورهای همایش علمی- دانشجویی است، ادامه داد: فراخوان آثار ادبی و هنری، این همایش با همکاری چهار واحد جهاددانشگاهی در استان‌های زنجان، خراسان جنوبی، فارس و واحد دانشگاه شهید بهشتی خواهد بود.

 

وی تصریح کرد: سازمان دانشجویان این استان اجرای بخش تولیدات هنری این همایش که شامل طراحی، نقاشی و عکاسی است برعهده دارد.

 

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه آثار دانشجویان در زمینه‌های گوناگون ادبی و هنری و چندرسانه‌ای جمع‌آوری و به برترین آثار هدایایی اهدا خواهد شد، افزود: دانشجویان علاقه‌مند می‎توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ارسال آثار خود، به سایت سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی به نشانی isojd.ac.ir  یا سامانه رویدادهای معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی به نشانی roytab.ir مراجعه کنند و آثار خود را تا 6 دی ماه به دبیرخانه ارسال کنند.

پایان پیام/375

منبع: شبستان

کلیدواژه: بزرگداشت شهید سلیمانی تولیدات هنری جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی دانشجویی فرهنگی جهاددانشگاهی سازمان دانشجویان خراسان جنوبی همایش علمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۹۱۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید بر انجام اقدامات جهش زا توسط اعضای شوراها

قناعت استاندار خراسان جنوبی در همایش استانی شورا‌ها با تاکید بر این که اعضای شورا‌های اسلامی شهر و روستا اقدامات جهش زا انجام دهند؛ گفت: اعضای شورا‌ها می‌توانند با شناسایی سرمایه گذاران و بهره گیری از ظرفیت آنان در منطقه جهش اقتصادی ایجاد کنند و عمران و آبادانی منطقه را به بار بیاورند.

وی بر تسلط هر چه بیشتر اعضای شورا‌ها بر قوانین و مقررات تاکید کرد و افزود: اعضای شورا‌ها وحدت و انسجام شان را حفظ کنند و منافع عمومی مردم را در نظر گیرند.

عباس زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار هم گفت: از ظرفیت شورا‌ها باید به نحو مطلوب استفاده کرد و با توجه به شعار سال از توانمندی آنان در امور اقتصادی بهره برد.

همچنین اعضا شورا‌های اسلامی شهرستان‌ها به نمایندگی مشکلات شهرستان‌ها و روستا‌ها را بیان کردند.

قدردانی از شورا‌های برتر استان هم از دیگر برنامه‌های این همایش بود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • مراسم دهه کرامت در لرستان با محوریت مردم برگزار می‌شود
  • لزوم ترویج و بهره مندی از آثار استاد مطهری در مراکز علمی و فرهنگی
  • اختتامیه جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی برگزار می شود
  • ۱۴ محله اردبیل میزبان رویداد «یک صدا ایران» خواهد بود
  • تشکیل قرارگاه شهید آوینی فرصتی برای حمایت از تولیدات هنری است
  • اجرای طرح تدریس با جهت‌گیری الهی برای هدایت دانشجویان
  • برگزاری همایش حکمت مطهر در مراغه
  • ۶ محله در حاشیه مشهد میزبان رویداد یکصدا ایران شدند
  • تاکید بر انجام اقدامات جهش زا توسط اعضای شوراها
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)