Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- استاندار قزوین از تشکیل کمیته‌ای برای تسریع در پروژه خط انتقال آب از سد طالقان به شهر آبیک خبر داد و گفت: تمام سعی و تلاش بنده این است که در اردیبهشت ماه سال آینده این پروژه به اتمام رسیده و آب سد طالقان به آبیک برسد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری آریا،  دکتر هدایت‌الله جمالی‌پور در حاشیه بازدید از پروژه خط انتقال آب سد طالقان به شهرستان آبیک در جمع خبرنگاران قزوین و آبیک با اشاره به اقدامات صورت گرفته بسیار مطلوب در اجرای بخش عظیمی از این پروژه اظهار کرد: امیدوار هستیم تا اردیبهشت ماه سال آینده اجرای پروژه به اتمام برسد؛ با یک تصمیم مدیریتی پروژه خط انتقال آبیک را از طرح آبرسانی به استان قزوین جدا کدریم و به عنوان مهم‌ترین پروژه استانی به دولت معرفی کردیم و تا پایان عمر این دولت یعنی پایان خرداد ماه باید به بهره‌برداری برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه تمام تلاش و سعی بنده این است که قولی که به مردم شهر آبیک داده‌ام اجرایی شود و زودتر آب سد طالقان به این شهر برسد، افزود: در حال حاضر اعتبارات و لوله برای لوله‌گذاری تامین شده؛ البته قبلا هم قول داده بودم تا تابستان آب به آبیک می‌رسد اما به دلیل شرایط خاص کشور، مشکلات الی دولت و تحریم تمام ارکان اقتصادی نظام توسط دشمن، این مهم تحقق نیافت و به تاخیر افتاد چرا که گاها برای دریافت مواد اولیه کشور با مشکلات جدی مواجه است و این روند برای اجرای پروژه خط انتقال به آبیک تاثیر گذاشته است.
استاندار قزوین ادامه داد: با توجه به پیگیری نمایندگان مجلس و پیشنهاد تشکیل کمیته‌ای متشکل از معاون عمرانی استانداری، مدیران کل آب و فاضلاب و شرکت اب منطقه‌ای استان قزوین و فرماندار شهرستان آبیک برای تسریع در روند اجرا ی خط انتقال آب به آبیک موضوع با جدیت و سرعت پیگیری می‌شود تا مسائل انتقال آب جداگانه بررسی و با گزارش به بنده موانع رفع و پروژه به اتمام برسد.
جمالی‌پور بیان کرد: با تسریع در اجرای پروژه خط انتقال از سد طالقان مردم شهر آبیک که از سال‌ها از آب گوارا و مطلوب رنج می‌برند از آب باکیفیت و گوارا بهره‌مند خواهند شد.
وی افزود: تصفیه‌خانه طرح آبرسانی از سد طالقان به 14 شهر و 194 روستای استان قزوین به شیوه بیوتی و یا سرمایه‌گذاری خصوصی است و روند کار با سرعت در حال انجام است و پروژه خط انتقال آبیک با سرعت بیشتر و کمترین زمان به اتمام خواهد رسید و کام مردم آبیک از آب باطعم و مزه گوارا شیرین می‌شود.
بنابراین گزارش، استاندار قزوین همچنین در بازدید از تصفیه‌خانه فاضلاب طرح ابرسانی از سد طالقان به استان قزوین واقع در روستای خوزنان شهرستان آبیک اذعان کرد: با تشکیل کمیته بررسی وضعیت پروژه خط انتقال آب آبیک ایرادها و مشکلات استخراج می‌شود و آنچه مربوط به ستاد استانی است، پیگیری  و تصمیم‌گیری می‌شود و آنچه مربوط به اعتبار باشد باید توسط مسئولان از دولت و وزارت نیرو و سازمان برنامه و بودجه پیگیری شود و هر هفته گزارش این پروژه به دستم برسد.
جمالی‌پور افزود: هر هفته باید گزارش روند پروژه خط انتقال آب آبیک اعلام شود تا از پیشرفت پروژه آگاه شویم؛ گرچه به مردم قول داده‌ایم تا اردیبهشت ماه این پروژه به اتمام می‌رسد اما تا آخر اسفند ماه این پروژه باید تمام شده باشد و مشکلی نداشته باشد و هیچ کوتاهی را از مسئولین مربوطه نمی‌پذیرم مگر اینکه اشکال از بنده باشد که باید پاسخگو باشم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: قزوین آبیک پروژه خط انتقال آب پروژه به اتمام سد طالقان سد طالقان آب سد طالقان تشکیل کمیته استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۹۱۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار دادستان بجنورد در خصوص تکمیل پل ورودی کنارگذر شمالی

دادستان بجنورد در خصوص روند تاخیر نامتعارف در تکمیل و بهره‌برداری از پل کنارگذر شمالی به مسئولان هشدار داد و گفت: در صورت عملیاتی نشدن وعده‌ها پرونده قضایی تشکیل خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، سید جواد ایلالی امروز _ یک شنبه نهم اردیبهشت_ در نشست شورای حفظ حقوق بیت‌المال اظهار کرد: ادامه مصادیق تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی زراعی و باغات استان نگران کننده است.

و با اشاره به مبانی قانونی و وصف مجرمانه این نوع اقدامات، افزود: عملکرد دستگاه‌های مسئول در خصوص اجرای مقررات به منظور جلوگیری از ایجاد و تکمیل مستحدثات غیرقانونی در مراحل اولیه کار جای انتقاد دارد.

دادستان بجنورد خاطرنشان کرد: قلع و قمع مستحدثات غیرقانونی باید بلافاصله و قبل از تکمیل و استقرار کامل ابنیه در دستور کار نهادهای مسئول باشد تا از توسعه فرایند اقدامات مجرمانه و اتلاف وقت و تحمیل هزینه‌های گزاف بعدی پیشگیری شود.

ایلالی اضافه کرد: اجرای دقیق مقررات «قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغات» از سوی جهاد کشاورزی به ویژه پیشگیری از ساز و کار آغازین در ابتدای عملیات مجرمانه می‌تواند کم هزینه تر از تشکیل پرونده و رسیدگی‌های قضائی باشد.

وی با اشاره به بروز تأخیر نامتعارف چندین ساله در خصوص بهره‌برداری از پل واقع در ورودی کنارگذر شمالی به مسئولان اجرایی و مدیران دستگاه‌های نظارتی ذی ربط و دیگر اشخاص حقیقی و حقوقی مرتبط با ماجرا از حیث قصور، تقصیر، تساهل و تسامح و هر گونه فعل و ترک فعل مجرمانه هشدار داد.

دادستان بجنورد با اشاره به آخرین وعده‌ای که در این راستا مطرح شده است، گفت: این اطاله وقت، بعضی امکانات، تجهیزات و منصوبات مستقر در بخش‌های مختلف این پل، مورد سرقت و دستبرد سارقان واقع و از این منظر به بیت‌المال خسارت‌هایی وارد شده است.

ایلالی افزود: چنانچه مسئولان ذی ربط همچنان به وعده‌های خود عمل نکنند، مدعی العموم در مقام پیگیری مطالبات مردمی در این حوزه ورود کند و پس از اعلام جرم و تشکیل پرونده قضائی، بدون اغماض و مماشات با فرد یا افراد خاطی برخورد خواهد کرد.

کد خبر 748787

دیگر خبرها

  • یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین 
  • تسریع روند راه‌اندازی سامانه راهبردی ناوگان آتش‌نشانی تبریز
  • ضرورت تسریع در ساماندهی میدان «شهید حسن‌پور» قزوین
  • تلف شدن ۵۷ گوسفند در برخورد قطار با گله در قزوین
  • روند اجرای نهضت ملی مسکن شهر بوشهر تسریع شود
  • تلف شدن ۵۷ راس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در قزوین
  • هشدار دادستان بجنورد در خصوص تکمیل پل ورودی کنارگذر شمالی
  • تسریع در روند رسیدگی به شکایات اتباع و مهاجرین خارجی از طریق کمیته حل اختلاف
  • تصاویری از تشکیل چندین دریاچه‌ شیرابه در تهران؛ وعده مسئولان دروغ شد! | فیلم