Web Analytics Made Easy - Statcounter

بشار رسن پیش از خروج از ایران قصد خداحافظی با هواداران پرسپولیس را داشت. اتفاقی که با تلاش پرسپولیسی ها مدیریت شد تا تیم قبل از سفر به قطر، به حاشیه کشیده نشود. اما چرا بشاری که قرار بود تا نیم فصل در ایران بماند و بعد از فینال آسیا هم برای پرسپولیس بازی کند، در سفر برگشت با کاروان پرسپولیس همراه نشد؟

پرسپولیس روز یکشنبه 23 آذر تهران را به مقصد قطر برای برگزاری فینال لیگ قهرمانان آسیا ترک کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم طرفداری آن روز برای بدرقه کاروان نماینده ایران در فینال آسیا و گفتگو با پرسپولیسی ها به هتل محل اقامت اعضای تیم رفت. در جریان تهیه گزارش اتفاقی افتاد که از چشم خبرنگار طرفداری دور نماند.

به گزارش طرفداری، تنها حاشیه اعزام کاروان پرسپولیس به دوحه، رفتار عجیب بشار رسن بود که با مدیریت خوب پرسپولیسی ها رسانه ای نشد تا تیم پیش از حساس ترین بازی یک سال اخیر خود، دچار حاشیه نشود.

خداحافظی بشار رسن و گلایه از مدیران

نماینده صدا و سیما در هتل محل اقامت پرسپولیسی ها با بشار رسن گفتگو کرد. گفتگویی که تعجب خبرنگاران حاضر را در پی داشت. بشار در گفتگوی خود قصد خداحافظی از هواداران پرسپولیس را داشت. او از مدیریت جدید گلایه کرد و می پرسید چرا مهدی رسول پناه همراه تیم نیست؟ بشار انتظار داشت مدیرعامل سابق باشگاه در بازی فینال لیگ قهرمانان کنار تیم باشد و او را ستایش می کرد. دلیل این ستایش هم مشخص بود؛ نامه جدایی بشار رسن از پرسپولیس زمان مدیریت رسول پناه امضا شد.

مسئولان پرسپولیس برای اینکه تیم پیش از بازی حساس فینال لیگ قهرمانان آسیا دچار حاشیه نشود، این اتفاق را مدیریت کردند و از نماینده صدا و سیما خواستند مصاحبه با بشار پخش نشود. همچنین زمانی که تیم طرفداری قصد گفتگو با بشار را داشتند یکی از مسئولان باشگاه درخواست کرد که با بازیکن عراقی مصاحبه نشود. البته که در این خصوص نمی توان خرده ای به مسئولان باشگاه گرفت و صلاح تیم این بود تا صحبت های حاشیه ای بشار رسن پیش از بازی فینال بازتاب نداشته باشد. از همان جا مشخص بود که بشار تصمیمش را گرفته و خرج خود را از پرسپولیس جدا کرده است.

بشار رسن نامه ای از باشگاه داشت که به او اجازه می داد پس از فینال لیگ قهرمانان آسیا، پرسپولیس را تنها به مقصد تیمی از کشور قطر ترک کند. با این حساب لزومی به مصاحبه حاشیه ای برای جدایی از پرسپولیس نبود اما بشار نگرانی داشت که بار دیگر اتفاقی رخ دهد و به او اجازه خروج ندهند. از همین روی ستاره عراقی از قبل مصاحبه و به نوعی غر زدن را شروع کرده بود که این بازی آخر من است و از پرسپولیس می روم تا خود راهی برای ادامه حضورش در پرسپولیس باقی نگذارد.

تناقض در نامه به بشار و قول به یحیی! / داستان جدایی رسن

همانطور که در گزارش 10 روز قبل طرفداری گفته شد، پیش از این مشخص بود که بشار تا نیم فصل از پرسپولیس جدا می شود. او در نامه خود اجازه جدایی از پرسپولیس به مقصد تیمی از کشور قطر را دریافت کرده بود. پیش از این گمان می شد او تا روزهای پایانی نقل و انتقالات قطر در پرسپولیس می ماند. همان زمانی که یحیی گل محمدی تهدید کرد در صورت جدایی بشار رسن، او هم پرسپولیس را ترک می کند، به او گفتند بشار تا فینال آسیا در پرسپولیس می ماند. همچنین به سرمربی پرسپولیس قول دادند بشار رسن بعد از فینال لیگ قهرمانان آسیا به ایران باز می گردد، تا حدود هفته یازدهم - دوازدهم لیگ برتر در پرسپولیس می ماند و در روزهای پایانی نقل و انتقالات قطر به این کشور می رود.

نقل و انتقالات قطر زمانی بسته می شود که هنوز لیگ برتر ایران به نیم فصل نرسیده و گویا بشار رسن از بیم همین موضوع به ایران بازنگشته است. ضمن اینکه نامه او از باشگاه پرسپولیس این اجازه را می داد تا بشار حتی بعد از فینال لیگ قهرمانان آسیا به ایران بازنگردد و فردای روز فینال با تیم دیگری قرارداد ببندد. بشار رسن خلاف قول و قرار و نامه باشگاه پرسپولیس کاری انجام نداده اما موضوع این است که کادر فنی پرسپولیس خبر از این جزئیات نامه نداشت! شبی که بشار همراه مدیر برنامه اصلی اش به دفتر باشگاه رفت، هدفش این بود که همان شب از پرسپولیس جدا شود. باشگاه اما او را متقاعد کرد تا فینال آسیا بماند. آن شب به یحیی گفته شد زمان جدایی بشار از پرسپولیس، حوالی پایان نیم فصل اول لیگ بیستم است. به یحیی گفته شد چون پنجره نقل و انتقالات قطر زودتر از پایان نیم فصل اول لیگ ایبران بسته می شود ناچاریم چند بازی قبل از پایان نیم فصل به او اجازه خروج بدهیم اما نامه ای که به بشار دادند، به او اجازه می داد بعد از فینال حتی به تهران برنگردد!

همین شد که دیشب حمید مطهری مقابل دوربین تلویزیون به نقطه جوش رسید و با عصبانیت گفت مگر می شود در این مقطع از فصل پلی میکر خود را از دست بدهیم؟

جدایی یکی از مهم ترین مهره های پرسپولیس آن هم به این شکل و در بی خبری کادر فنی از جزئیات نامه، مسلما در روزهای آتی بیشتر خبرساز خواهد شد.

 

همچنین ببینید:

نامه بشار رسن را رغبتی امضا کرده است؟ | کالبد شکافی نامه جدایی بشار

فریادهای یحیی گل محمدی به داد پرسپولیس رسید

بیشتر بخوانید:

قرارداد بشار رسن با القطر تا 24 ساعت آینده امضا می شود! / گزارش رسانه عربی

پرسپولیسی ها توسط کارکنان هتل قطری تشویق شدند

AFC خطاب به پرسپولیس: قوی‌ تر برگرد!

عادل فردوسی پور در گفتگوی اختصاصی با طرفداری: مردم سنگ تمام گذاشتند

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فینال لیگ قهرمانان آسیا نقل و انتقالات قطر پرسپولیسی ها بعد از فینال او اجازه جدایی بشار فینال آسیا بشار رسن نیم فصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۹۱۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود حسین زنجانیان و طاها قابلی به فینال دانهیل آسیا

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی آسیا کوهستان ۲۰۲۴ از امروز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه در شهر توپراجایا مالزی آغاز شد.

حسین زنجانیان و طاها قابلی نمایندگان کشورمان در ماده دانهیل امروز توانستند به مرحله فینال راه پیدا کنند. در مرحله مقدماتی ماده دانهیل حسین زنجانیان با ثبت زمان مشترک با نفر سوم در رتبه چهارم جدول قرار گرفت و طاها قابلی نیز با قرار گرفتن در رده هشتم جدول رده بندی به مرحله فینال این رقابت‌ها راه یابد.

مسابقه فینال دانهیل فردا پنجشنبه برگزار خواهد شد و امیدوار هستیم هر دو نماینده شایسته کشورمان صاحب مدال شوند.

کد خبر 6100480

دیگر خبرها

  • تیم بسکتبال شهرداری گرگان نایب قهرمان غرب آسیا شد
  • ماجرای پاسخ عجیب بیرانوند به یک سوال؛ وقتی خبرنگار از همه جا بی‌خبر بود!
  • حاضرم به خاطر پرسپولیس شلاق بخورم
  • پورعلی گنجی این فصل را از دست داد؛ جدایی از پرسپولیس قطعی شد؟
  • صعود حسین زنجانیان و طاها قابلی به فینال دانهیل آسیا
  • ستاره عراقی در لیست حریف سپاهان
  • ده بازیکن خارجی برتر پرسپولیس؛ گولسیانی فقط بشار رسن و نیلسون را بالای سر خود دارد
  • پشت پرده خروج ضمانت‌نامه ۸۰ میلیاردی از باشگاه استقلال؛ پای معاون سابق در میان است!
  • پشت پرده خروج ضمانت‌نامه ۸۰ میلیاردی از باشگاه استقلال
  • بمب پرسپولیس خنثی شد! | چراغ‌سبز اوسمار اثر خود را از دست داد؟