Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام محمود عیسوی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی ایران طی پیامی میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار را تبریک گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

پرستار فرشته رحمت برای بیمار است و امیدی برای تسکین آلام جسمی و روحی او.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عظمت نقش پرستار در بحبوحه تلاطمات بحران کرونا بیش از پیش نمایان گردید و مجموعه ای از ارزش‌های اخلاقی و فضائل انسانی از دلسوزی و غمگساری تا صبر و بردباری را در برابر بی‌تابی‌ها و کج‌خلقی‌ها و ناملایمت ها در کنار سایر ارکان نظام سلامت،در برابر چشم همگان به نمایش گذاشت و البته ماندگار و جاودانه و تحسین برانگیز نمود.

همه ما از مردم و جامعه و مسئولان، موظفیم از این عنصر فداکار و پر عاطفه قدردانی کنیم که با ترکیب دانش و مهارت با عواطف انسانی و احساس مسئولیت، بیمار را از مسیر طولانی و دشوار بیماری عبور می‌دهد و به او امید و نشاط و سلامتی هدیه می کند.

تناسبت و تلاقی روز پرستار با میلاد اسوه صبر و پایداری، حضرت زینب کبری سلام الله علیها برای درک عظمت زن و آمیختن حجب و حیای زنانه با عزت مجاهدانه و مؤمنانه است. او که با یک عظمت خیره کننده و درخشنده در عرصه جامعه ظاهر می شود و حماسه می آفریند و برای زنان و مردان الگو می شود.

ضمن تبریک این میلاد فرخنده و روز پرستار، از مجاهدت‌ها و تلاش‌ها و زحمات گرانسنگ پرستاران عزیز بویژه در این ایام دوران پر تلاطم کرونا تشکر و قدردانی می نمایم و اجر و ثواب و برکات الهی را برای همه مجاهدان این عرصه که افتخاری دیگر برای نظام اسلامی رقم زدند مسئلت دارم.

اِن الله لا یُضیعُ اَجرَ المُحسنین

انتهای پیام/   

منبع: فارس

کلیدواژه: پرستار مقام معظم رهبری دانشگاه علوم پزشکی حضرت زینب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۹۱۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت قاچاقچی الکل صنعتی

میثم روحی رئیس شعبه ششم تعزیرات حکومتی ساری گفت: پرونده قاچاق سه بشکه ۲۲۰ لیتری الکل صنعتی به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال در شعبه ششم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان ساری رسیدگی شد.

او افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده و استعلام از دانشگاه علوم پزشکی اتهام انتسابی را محرز و متهم راعلاوه بر ضبط کالا به پرداخت یک میلیارد ریال جزای نقدی معادل دو برابر ارزش کالا محکوم کرد.

روحی گفت: ماموران نیروی انتظامی در بازرسی از یک خودرو الکل قاچاق را کشف و گزارش این تخلف را برای رسیدگی و اعمال قانون به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • ریکاوری سروش کنار فرشته نجاتش! (عکس)
  • تماس منافقین برای تخلیه اطلاعاتی پرستار بیمارستان محل حضور شهید سلیمانی‌ | بشنوید
  • محکومیت قاچاقچی الکل صنعتی
  • آتش در خانواده نیکا شاکرمی
  • دسترسی به بافت تاریخی و حرم‌های مطهر با پروژه تقاطع غیرهمسطح قائم-رحمت-احمدی
  • افزایش ارتفاع تأسیسات شهری در پروژه قائم-رحمت-احمدی
  • رکوردشکنی عجیب و غریب سریال گناه فرشته!
  • یادواره شهدا یاد اقتدار و عزت و عظمت است
  • در حمله غیرمنتظره قسام 10 نظامی اسرائیلی زخمی شدند؛ امیدی به زنده ماندن4نفر نیست
  • غوغای «فرشته‌های کابلی» در «قصر دارالامان»