Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، محمود واعظی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: وقتی این شغل را انتخاب می‌کردند، می‌دانستند که دارند قدم در راه بانویی می‌گذارند که امینه‌الله و نائبه‌الزهرا است. توان و همت خود را برای رسیدگی و مراقبت نوع بشر قرار دادند و برای شرایط سخت آماده شدند تا دعای خیر بندگان خدا بدرقه راه‌شان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس دفتر رییس جمهوری با تبریک ولادت حضرت زینب (س)، گفت: میلاد مبارک حضرت زینب کبری(س) فرصت مغتنمی برای قدردانی از آنهاست. کسانی که در ماه‌های سخت شیوع بیماری کرونا، سنگ تمام گذاشتند و با رشادت و ایثارگری، در حالی شبانه‌روز بر بالین بیماران مبتلا به کرونا حاضر بوده و هستند که ده‌ها نفر از همکاران‌شان فرشته‌وار پر کشیده و در صف شهدای مدافع سلامت قرار گرفتند.

واعظی ادامه داد: پرستاران ارجمند، خدا قوت؛ وجودتان عزیز و سرتان سلامت؛ روزتان مبارک و در سایه حضرت زینب سلام‌الله‌علیها برقرار و پایدار باشید.

به گزارش ایرنا، پنجم جمادی اولی (۳۰ آذر) زادروز عقیله العرب حضرت زینب کبری(س) روز پرستار نامگذاری شده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا روز پرستار محمود واعظی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا روز پرستار محمود واعظی ویروس کرونا روز پرستار محمود واعظی اخبار کنکور حضرت زینب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۹۱۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سربازی برای امام زمان (عج)بالاترین توفیق طلاب حوزه‌های علمیه است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی مطیعی صبح آدینه در در دیدار با اساتید حوزه علمیه باقرالعلوم (ع) بسطام به میزبانی دفتر امام جمعه این شهر نمونه گردشگری، سربازی برای امام زمان (عج) را بالاترین توفیق طلاب حوزه‌های علمیه دانست.

وی افزود: اگر زیارت حضرت عبدالعظیم حسنی در روایات معادل زیارت امام حسین (ع) عنوان شده است به دلیل سِنخیّت حضرت عبدالعظیم با سیدالشهدا (ع) است.

امام جمعه سمنان با اشاره به روایتی منسوب به امام رضا (ع) گفت: امام معصوم در این روایت به حضرت عبدالعظیم حسنی می‌فرماید «سلام ما را به شیعیان ما برسان و بگو شیطان را به خود راه ندهند و آنان را به راستی در گفتار، ادای امانت و سکوت در کارهای لایَنفع امر کن» امام رضا (ع) در این روایت همچنین شیعیان را به پرهیز از جدال و ستیزه‌جویی با یکدیگر و زیارت برادران دینی امر فرموده است.

به گزارش مهر، در ابتدای این دیدار امام جمعه بسطام و نیز مدیر و اساتید حوزه علمیه باقرالعلوم (ع) این شهر به بیان دیدگاه‌ها و طرح دغدغه‌های خود پیرامون مسائل مختلف پرداختند.

کد خبر 6088948

دیگر خبرها

  • پیگیری لایحه حمایت از حقوق مادی و معنوی پرستاران
  • ضرورت توجه به سلامت روانی، اخلاقی و اجتماعی در کنار سلامت جسم
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • سلامت از ارکان اصلی خوشبختی و بهروزی/ خانواده سلامت محور «زندگی زیسته» سالمی دارد
  • سلامت روانی، اخلاقی و اجتماعی از وجوه مهم سلامت
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • انجام ۲ پرواز به مقصد مدینه منوره
  • بهره مندی افراد کم توان خوزستان از خدمات صندوق بیماران خاص
  • سربازی برای امام زمان (عج)بالاترین توفیق طلاب حوزه‌های علمیه است
  • دفاع مقدس برگرفته از تاسوعا و عاشورای حسینی است/ عملیات وعده صادق نتیجه خون شهداست