Web Analytics Made Easy - Statcounter

هادی زبده شیرکوهی رسما از هیات مدیره باشگاه استقلال جدا شد

استعفای هادی زبده شیرکوهی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال پذیرفته و به وی ابلاغ شد.

به گزارش طرفداری، دقایقی پیش برخی رسانه ها از پذیرش استعفای عضو هیات مدیره باشگاه استقلال خبر دادند. هادی زبده شیرکوهی که هفته گذشته با استعفایش مخالفت شده بود، از امروز دیگر عضو هیات مدیره استقلال نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هادی زبده شیرکوهی عضو هیات مدیره استقلال چندی پیش استعفای خود را به وزیر ورزش ارائه کرد و البته این استعفا مورد موافقت نگرفت.

شیرکوهی در آخرین نشست هیات مدیره هم شرکت نکرد و در نهایت امروز با استعفای وی موافقت شد و رسما از جمع اعضای هیات مدیره خارج شد.

جدایی و پذیرفتن استعفای این عضو هیات مدیره استقلال امروز صبح به وی ابلاغ شد تا به این ترتیب اسماعیل‌ خلیل ‌زاده، مهدی عبدیان، حجت نظری و حمیدرضا آصفی اعضای هیات مدیره فعلی باشگاه باشند.

گفته می شود دلیل اصلی پذیرش استعفای شیرکوهی از سوی سلطانی فر، اصرار این عضو هیات مدیره به جدایی از مجموعه آبی بود. زبده شیرکوهی مدعی بود نه فرصت شرکت در جلسه ها را دارد و نه در این مقطع می تواند کاری برای استقلال انجام بدهد.

انتخاب جانشین زبده بر عهده سلطانی فر، رییس مجمع باشگاه استقلال است. عده ای تصور می کنند با کنار گذاشته شدن زبده شیرکوهی، فضا برای حضور مددی در هیات مدیره مساعد می شود و گروهی هم نامداری، طلبکار 30 و چند میلیاردی استقلال را گزینه نشستن روی صندلی پنجم هیات مدیره می نامند اما به گفته منابع آگاه، اگر انتخاب گزینه ای قطعی شده بود سلطانی فر همین امروز همراه با ابلاغ پذیرش استعفای زبده شیرکوهی، حکم عضو جدید را هم ابلاغ می کرد. پروسه انتخاب و معرفی عضو پنجم هیات مدیره حدود یک ماه به طول می انجامد و احتمالا اواخر دی ماه یا اوایل بهمن ماه، عضو جدید معرفی خواهد شد.

یکی از مدیران ارشد وزارت ورزش به طرفداری گفت هنوز مجمع فردی را برای عضویت در هیات مدیره معرفی نکرده است و تمام نام هایی که شنیده می شود، نظیر مددی، نامداری و ... فقط گمانه زنی است.

 

همچنین بخوانید:

برای احمد مددی رقیب پیدا شد؛ هیات مدیره برای مدیرعاملی گزینه جدید دارد

عضو هیات مدیره استقلال: استعفایم پذیرفته شد

احمد مددی برای مدیرعامل شدن یک رای کم دارد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: عضو هیات مدیره استقلال هادی زبده شیرکوهی باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۹۱۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی: خطیر در استقلال ماندنی شد

به گزارش "ورزش سه"، واگذاری 85 درصدی سهام باشگاه استقلال به شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس و انتخاب نماینده ویژه توسط این شرکت برای حضور در هیئت مدیره آبی‌ها این احتمال را به وجود آورد که شاید علی خطیر هم از مدیرعاملی این باشگاه برود، اما این اتفاق رخ نخواهد داد.

علی خطیر که در ابتدای فصل مدیریت باشگاه استقلال را در دست گرفته، امسال با چالش‌های زیادی مواجه بوده، اما کارش را ادامه داده و در حال حاضر نیز در راس مدیریت صدرنشین لیگ برتر است.

علی عسگری، مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس، امروز در نخستین جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال پس از واگذاری سهام، تاکید کرد که علی خطیر به کارش در مدیرعاملی این باشگاه ادامه خواهد داد و حداقل تا یک ماه و نیم آینده (پایان فصل) تغییری اتفاق نمی‌افتد.

تغییرات در هیئت مدیره باشگاه استقلال پس از واگذاری سهام آبی‌ها نیز به این زودی اتفاق نمی‌افتد و شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس در نظر دارد تا پس از پایان فصل چنین کاری را انجام بدهد.

دیگر خبرها

  • مدت مسئولیت اعضای هیات مدیره اتحادیه ها مغایر قانون نیست
  • اعضای هیات مدیره پدیده مشخص شدند
  • زمان برگزاری مجمع باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس
  • اقلام مورد نیاز معلولان خانواده یاسوجی تامین شد
  • معارفه مدیرعامل جدید پتروشیمی فن آوران
  • خطیر در استقلال ماندنی شد
  • رسمی: خطیر در استقلال ماندنی شد
  • تیم دوم استقلال زنده می‌شود
  • استقلالی‌ها پولدار می‌شوند
  • اولین جلسه هیات مدیره استقلال با مالکان جدید