Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-06@13:17:14 GMT

سردار ابوحمزه به همرزمان شهیدش پیوست

تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۹۱۷۱۷

سردار ابوحمزه به همرزمان شهیدش پیوست

سردار غلامعلی ابوحمزه مشاور رئیس سازمان بسیج مستضعفین و فرمانده سابق سپاه ثارالله استان کرمان به همرزمان شهیدش پیوست

به گزارش مشرق، سردار غلامعلی ابوحمزه، مشاور رئیس سازمان بسیج مستضعفین و فرمانده سابق سپاه ثارالله استان کرمان پس از سال‌ها تحمل درد و رنج ناشی از جانبازی دوران دفاع مقدس به همرزمان شهیدش پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ محمدعلی نظری جانشین سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به در گذشت سردار غلامعلی ابوحمزه مشاور رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: وی سال‌ها فرماندهی سپاه ثارالله استان کرمان را به عهده داشت که شامگاه گذشته ۲۹ آذرماه در تهران دارفانی را وداع گفت و به همرزمان شهیدش پیوست.

سردار غلامعلی ابوحمزه که بیست و هشتم تیرماه ۹۶ به عنوان فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان جانشین سردار نوری فرمانده اسبق سپاه ثارالله استان کرمان شد پیش از این فرماندهی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان، فرماندهی سپاه روح‌الله استان مرکزی و فرماندهی بسیج استان کرمان را در کارنامه خود دارد.

سردار غلامعلی ابوحمزه ۱۵ اسفند ۹۸ با انتصاب سردار حسین معروفی به فرماندهی سپاه ثارالله استان کرمان به عنوان مشاور رئیس سازمان بسیج مستضعفین انتخاب شد.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا شهید سلیمانی سازمان بسیج سازمان بسیج مستضعفین دفاع مقدس سردار حسین معروفی سردار ابوحمزه شهید سپاه ثارالله استان کرمان همرزمان شهیدش پیوست فرماندهی سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۹۱۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) گفت‌و‌گوی سردار سپاه با سی‌ان‌ان به زبان انگلیسی درباره حمله به اسرائیل

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سپاه حضرت ولیعصر به وجود افراد فعال و جهادی نیازمند است
  • درگذشت یک فرمانده ارشد نظامی/ قالیباف پیام داد
  • مسئول دبیرخانه کنگره سرداران شهید درگذشت
  • (ویدیو) گفت‌و‌گوی سردار سپاه با سی‌ان‌ان به زبان انگلیسی درباره حمله به اسرائیل
  • رئیس مجلس عروج سردار سید مجید ایافت را تسلیت گفت
  • پیام قالیباف برای درگذشت «مسئول دبیرخانه کنگره سرداران شهید»
  • قالیباف عروج سردار «سیدمجید ایافت» را تسلیت گفت
  • شهدا برکت مجموعه انتظامی هستند
  • ویژگی‌های منحصربه‌فرد مردم اصفهان در دفاع مقدس استثناء است
  • ۱۵ اردیبهشت، تشییع پیکر مطهر دو شهید دفاع مقدس در خوزستان