Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست-ساخت و تولید فیلم «مرد خاکستری» محصول کمپانی نتفلیکس با نقش آفرینی رایان گاسلینگ و کریس ایوانز به تعویق افتاد.

نتفلیکس آغاز تولید فیلم مهیج «مرد خاکستری» که کریس ایوانز و رایان گاسلینگ نقش‌های اصلی آن هستند را به دلیل نگرانی‌های ناشی از افزایش میزان مبتلایان به کرونا در کالیفرنیا به تعویق انداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار بود ساخت فیلم از میانه ماه ژانویه 2021 آغاز شود.

این فیلم بر اساس یکسری از کتاب‌های پرفروش مارک گرینی ساخته می‌شود. گاسلینگ نقش یک مأمور سابق سازمان سیا را خواهد داشت که به یک قاتل قراردادی تبدیل می‌شود و در نهایت توسط همکار سابق خود با بازی ایوانز تحت تعقیب قرار می‌گیرد. مدتی پیش نیز اعلام شد آنا د آرماس در این فیلم نقش آفرینی خواهد کرد.

برادران روسو تهیه کننده این فیلم هستند و از طریق کمپانی ABGO این پروژه ۲۰۰ میلیون دلاری را تهیه می‌کنند. گفته می‌شود این فیلم از بزرگ‌ترین و پرهزینه‌ترین فیلم‌های نتفلیکس است. جو روسو نویسنده فیلمنامه است که توسط کریستوفر مارکوس و استیقن مک فیلی ویرایش شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۹۱۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخوار شهرستانی با کمترین نرخ بیکاری در استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ رییس اداره صنعت، معدن تجارت برخوار گفت: این شهرستان بیش از ۳ هزار واحد صنفی و صنعتی دارد که بخش گسترده‌ای از مصالح ساختمانی ازجمله آجر و سنگ، تریکو و صنایع پلیمری رادر استان تامین می‌کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


مردانشاه افزود: در راستای افزایش اشتغال در شهرستان هدف گذاری شده تا موانع تولید برطرف و رشد تولید در برخوار محقق شود.

دیگر خبرها

  • امکان تعویق بازنشستگی شهردار قم وجود ندارد
  • پلمب سه خط تولید سوسیس و کالباس در قم
  • تولید شمش در شرکت فولاد شادگان
  • قول وزیر صمت برای تولید یک میلیون و ۷۰۰ هزار خودرو
  • برخوار شهرستانی با کمترین نرخ بیکاری در استان
  • فصل جدید برنامه «جام‌جم» به زودی تولید می‌شود
  • صعود سراسری به ارتفاعات «بازی‌دراز» به تعویق افتاد
  • به تعویق افتادن زمان برگزاری ویژه برنامه صعود سراسری به ارتفاعات بازی دراز
  • رقابت‌های آزاد دوومیدانی به تعویق افتاد
  • شروع ساخت «نارنیا» گرتا گرویگ در آگوست/ فیلمبرداری ۷ ماهه!