Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-03@21:13:59 GMT

طرز تهیه آب کرفس و لیمو

تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۹۱۸۳۵

طرز تهیه آب کرفس و لیمو

سدیم پتاسیم موجود در آب کرفس و لیمو موجب تعادل مایعات در بدن می شود و سموم بدن را دفع می کند اما این نوشیدنی مقوی علاوه بر لاغری به دلیل داشتن ویتامین C نقش مهمی در بهبود عملکرد سیستم ایمنی بدن است که در موقع سرماخوردگی می توانید یکی از بهترین نوشیدنی ها باشد تا شما زودتر درمان شوید اگر شما سنگ کیسه صفرا دارید خوردن آب کرفس و لیمو در روز به دفع سنگ نیز بسیار کمک می کند و همچنین برای رفع جوش های بدن نیز بسیار مفید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر دوست دارید تاثیرات آب کرفس و لیمو را به صورت چمشگیر ببینید آن را هر روز صبح ناشتا میل کنید.

مواد لازم برای تهیه آب کرفس و لیمو ساقه کرفس ۱ دسته لیمو ترش ۱ عدد آب ۱/۲ فنجان یخ به مقدار لازم مرحله اول : آماده سازی کرفس

ابتدا ساقه های کرفس را خرد کنید سپس برگ های کرفس را نیز پاک کنید و همراه با ساقه های کرفس خوب بشورید اجازه دهید ساقه های کرفس نیم ساعت داخل آب سرد بماند تا تمام کثیفی آن خارج شود سپس بگذارید داخل آبکش تا خشک شود.

مرحله دوم : آماده سازی لیمو

لیمو ترش را از وسط به دو نیم کرده و هسته آن را جدا کنید تا باعث تلخی لیمو نشود.

مرحله سوم : میکس مردن مواد

ساقه های کرفس را به همراه با چند برگ کرفس و لیمو ترش به همراه آب داخل میکسر یا مخلوط کن ریخته تا خوب پوره شوند وقتی به این مرحله رسید یخ را اضافه کنید و چند تا پالس دیگر بزنید تا یخ ها نیز پوره شوند تا نوشیدنی خنکی داشته باشید آب کرفس لیمو ما حاضر است آن ها را در لیوان ریخته و با برگ کرفس و برش لیمو تزئین کنید. 

  نکات کلیدی در تهیه آب کرفس و لیمو اگر طعم کرفس را زیاد دوست ندارید می توانید با ۱ عدد سیب این نوشیدنی را تهیه کنید. افزودن چند برگ نعنا طعم فوق العاده ای به آب کرفس و لیمو می دهد. اگر دوست ندارید آب کرفس و لیمو را تگرگی درست کنید یخ را حذف کنید. می توانید ساقه های کرفس با آبمیوه گیری بزنید. اگر بعد از مخلوط شدن هنوز آب کرفس زلال نبود می توانید از صافی رد کنید. بیشتر بخوانید: طرز تهیه آب میوه و سبزیجات طرز تهیه آب طعم دار خانگی طرز تهیه نوشیدنی چغندر لینک کوتاه: asriran.com/003C5a

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: آب کرفس و لیمو آب کرفس و لیمو ساقه های کرفس طرز تهیه تهیه آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۹۱۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) شغل جدید لیونل مسی چیست؟

لیونل مسی، اسطوره فوتبال آژانتین با شکل و شمایلی بی‌سابقه از یک کارخانه تولید آب آشامیدنی بازدید کرد و خبر از شروع یک تجارت جدید داد. به نظر می‌رسد مسی در کارخانه تولید نوشیدنی‌های هیدراتاسیون که هدف آن پیش‌گیری از کم‌آبی و حفظ تعادل مایعات در بدن است، سرمایه‌گذاری کرده‌است. فوق‌ستاره آرژانتینی با انتشار ویدیویی در اینستاگرام نوشت:

ما تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا برای عرضه برند جدید نوشیدنی هیدراتاسیونمان آماده شویم، زیرا هیدراتاسیون برای همه افراد از اهمیت بالایی برخوردار است و ما می‌خواهیم اطمینان حاصل کنیم که همه چیز به بهترین نحو انجام می‌شود. به تازگی از کارخانه بازدید کردیم تا روند پیشرفتمان را بررسی کنیم و به طور دقیق از نحوه تولید نوشیدنی هیدراتاسیون نسل بعدی خودمان آگاه شویم.

 

منبع: خبر آنلاین

tags # لیونل مسی سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • ۷ نکته مهم برای تهیه بستنی ساده خانگی + طرز تهیه
  • فواید این گیاه خوراکی در کاهش وزن و حفاظت از قلب
  • کرفس کوهی، دارویی نهفته در دل طبیعت؛ گنجی که به تاراج می‌رود
  • چربی شکم با چه نوشیدنی آب می‌شود؟
  • مسی از محصول جدیدش رونمایی کرد
  • نفخ لوبیاها را چطور بگیریم ؟ ؛ طرز تهیه خوراک لوبیا | این غذا سرشار از آنتی اکسیدان است | فوت و فن خوشمزه‌تر شدن این غذای سالم و خانگی
  • روش‌های تکثیر گیاه برگ انجیری در خانه
  • مربای ریواس ؛ یک مربای بهاری، پرخاصیت و مقوی + طرز تهیه
  • (عکس) شغل جدید لیونل مسی چیست؟
  • مواد غذایی که آلرژی بهاری را کاهش می‌دهند