Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@03:45:16 GMT

پرستاران در ایام کرونا سنگ تمام گذاشتند

تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۹۱۸۹۱

پرستاران در ایام کرونا سنگ تمام گذاشتند

رئیس دفتر رئیس جمهور نوشت: پرستاران در ماه‌های سخت شیوع بیماری کرونا، سنگ تمام گذاشتند.

به گزارش برنا، «محمود واعظی» در صفحه اینستاگرام خود به مناسبت روز پرستار نوشت: وقتی این شغل را انتخاب می‌کردند، می‌دانستند که دارند قدم در راه بانویی می‌گذارند که امینه‌الله و نائبه‌الزهرا است. توان و همت خود را برای رسیدگی و مراقبت نوع بشر قرار دادند و برای شرایط سخت آماده شدند تا دعای خیر بندگان خدا بدرقه راه‌شان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دفتر رئیس جمهور با تبریک ولادت حضرت زینب (س)، گفت: میلاد مبارک حضرت زینب کبری(س) فرصت مغتنمی برای قدردانی از آنهاست. کسانی که در ماه‌های سخت شیوع بیماری کرونا، سنگ تمام گذاشتند و با رشادت و ایثارگری، در حالی شبانه‌روز بر بالین بیماران مبتلا به کرونا حاضر بوده و هستند که ده‌ها نفر از همکاران‌شان فرشته‌وار پر کشیده و در صف شهدای مدافع سلامت قرار گرفتند.

واعظی ادامه داد: پرستاران ارجمند، خدا قوت؛ وجودتان عزیز و سرتان سلامت؛ روزتان مبارک و در سایه حضرت زینب سلام‌الله‌علیها برقرار و پایدار باشید.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۹۱۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش پرستاران گرگان به اضافه‌کار اجباری

شماری از پرستاران بیمارستانی در گرگان با بیان اینکه نسبت به اضافه‌کار اجباری اعتراض داریم، اظهار داشتند: «مدتی‌ست که به اضافه کار اجباری و شیفت‌های طولانی اعتراض داریم؛ برخی از همکاران‌مان تصمیم گرفته‌اند تن به اضافه‌کار اجباری ندهند، اما در مقابل واکنش مسئولان و مقامات مثبت نبوده است.»   به گزارش ایلنا، یکی از این پرستاران گفت: به یکی از همکاران مرد ما گفته شده اگر تن به اضافه‌کار اجباری ندهی، باید بخش‌ات را عوض کنی یا از کارت استعفا بدهی!   به گفته این پرستار، اجبار در اضافه‌کار یا ایستادن در شیفت‌های طولانی، خلاف قانون است، اما پرستاران برای اینکه شغل خود را از دست ندهند، به این اجبار تن می‌دهند.   پرستاران گرگان، خواستار اختیاری شدن اضافه‌کار و افزایش عادلانه‌ی حق الزحمه آن هستند؛ در حال حاضر برای هر ساعت اضافه کار پرستاران، رقم ناچیز ۱۲ تا ۲۰ هزار تومان بعد از تاخیر بسیار به آن‌ها پرداخت می‌شود. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • ادای احترام جانشین رئیس گروه مشاورین نظامی فرمانده معظم کل قوا به شهدای هویزه
  • اسامی ۵۳ نوجوان راه‌یافته به باشگاه قاف اعلام شد
  • ایران آقای فوتسال آسیا است/ جوان‌ها سنگ تمام گذاشتند
  • واکنش پرستاران گرگان به اضافه‌کار اجباری
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • ائمه معصومین(ع) سرآمدانِ گفت‌وگو بودند/ احساس مسئولیت مسلمانان، نسبت به تمام بشریت
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • واکنش به استعفای سیاوش: او استقلالی است