Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایندیپندنت، بانوی اول آمریکا، آخرین کارت کریسمس ریاست‌جمهوری همسرش را روز جمعه در توییتر منتشر کرد. در این عکس او و شوهرش روی فرش قرمز مقابل پلکان بزرگ کاخ‌سفید که با دکوراسیون کریسمس احاطه شده است،‌ با خوشحالی لبخند می‌زنند.

ترامپ و ملانیا، تصویر کارت کریسمس پیشین خود را در «سالن کراس» کاخ‌سفید گرفته بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به‌رغم آنکه چندی پیش صدای ضبط‌شده خانم ترامپ که می‌گفت «چه کسی به کریسمس لعنتی اهمیت می‌دهد» منتشر شد، اما بانوی اول در این تصویر بسیار خوشحال به نظر می‌رسد.

تزیین (کریسمس) کاخ‌ سفید، آخرین وظیفه عمده بانوی اول پیش از ورود جو بایدن در ماه ژانویه بود.

در اوایل سال جاری، استفانی وینستون وولکاف، دوست سابق و مشاور آقای ترامپ، نواری صوتی از شکایت ملانیا ترامپ درمورد وظیفه تزئینات کریسمس کاخ‌سفید منتشر کرد. خانم وولکف کتابی تحت عنوان «ملانیا و من» در مورد دوستی‌ خود با بانوی اول نوشته است. مکالمه میان این دو  پس از دیدار ملانیا ترامپ از یک بازداشتگاه مهاجران در ایالت تگزاس در ژوئن ۲۰۱۸ به‌طور مخفیانه ضبط شده بود.

ملانیا ترامپ در این نوار صوتی می‌گوید: «می‌گویند من همدستی می‌کنم. من مثل او هستم. از او حمایت می‌کنم. به‌اندازه کافی نمی‌گویم و در این مقام به‌اندازه کافی فعالیت نمی‌کنم. من روی پروژه تزئین کریسمس سخت کار می‌کنم، این را می‌دانی؛ چه کسی به کریسمس لعنتی و تزئیناتش اهمیت می‌دهد؟ اما باید انجامش بدهم، نه؟»

کد خبر 574127 برچسب‌ها آمریکا - دونالد ترامپ لباس و پوشاک کریسمس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: آمریکا دونالد ترامپ لباس و پوشاک کریسمس بانوی اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۹۱۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای درب چوبی حرم امام رضا (ع) از طرف حرم بانوی کرامت

طراح این درب با بیان اینکه پیکره چوبی این درب از بهترین چوب‌های چنار سفید، قرمز و چوب گردو، گیلاس، سرخدار و استخوان شتر تهیه شده گفت: این درب، تلفیقی از هنر سنتی و مدرن است.

 فرهاد متین فر مدت زمان ساخت این درب چوبی را ۷ ماه دانست و افزود: در این مدت، ۵ ماه کار دست و ۱۲۰۰ ساعت کار دستگاهی انجام شده است.

متین فر گره چینی بدون چسب و میخ با رنگ‌های طبیعی چوب را از جمله ویژگی‌های این درب بیان کرد.

 متین فر با بیان اینکه خطاطی‌های روی کار را استاد موحد انجام داده گفت: آیه «هو الله الذی لا اله الا هو عالم الغیب والشهادة» در سر درب آن نقش بسته است.

این درب قرار است همزمان با دهه کرامت در ورودی رواق دارالولایه مقابل روضه منوره حرم مطهر رضوی نصب شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • روحانی: پاسخ من به شورای نگهبان به زودی منتشر می‌شود تا مردم از سطح درک اعضای این شورا از مسائل حیاتی کشور مطلع شوند!
  • اولین تصویر از درب طلای حرم امام رضا (ع)
  • اهدای درب چوبی حرم امام رضا (ع) از طرف حرم بانوی کرامت
  • ۱۱ حقیقت سریع در مورد پیامک/ نخستین متن پیامکی تبریک کریسمس بود
  • ۱۱ حقیقت سریع در مورد پیامک/ اولین متن پیامکی تبریک کریسمس بود
  • پشت‌پرده عکس‌ جعلی ترانه علیدوستی و پدرش
  • عکس/ ترور با لباس زنانه!
  • جرم انتشار عکس جعلی وایرال شده از ترانه علیدوستی و پدرش چیست؟
  • آزادی بانوی زندانی پس از ۶ سال حبس در البرز
  • انتقاد بایدن از ترامپ در مهمانی در کاخ سفید