Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@19:22:22 GMT

تجلیل از پرستاران مجتمع آموزشی درمانی بعثت همدان

تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۹۲۰۶۹

تجلیل از پرستاران مجتمع آموزشی درمانی بعثت همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، ظهر امروز مراسم تجلیل از پرستاران مجتمع آموزشی درمانی بعثت با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان، مدیر حوزه علمیه همدان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا و جمعی از مسئولان دانشگاه برگزار شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان با ادای احترام به شهدای سلامت و شهدای دانشگاه با تبریک ولادت باسعادت حضرت زینب کبری‌(س) و روز پرستار اظهار کرد: در دانشگاه تست کرونای تعداد ۳ هزار نفر از پرستاران مثبت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رشید حیدری‌مقدم با بیان اینکه با وجود برخی محدودیت‌ها کوچکترین خللی در ماموریت‌های بیمارستان‌های استان اتفاق نیافتاده، خدمت‌رسانی و اقدامات کادر بهداشت و درمان را جهاد در راه خدا عنوان کرد و گفت: کارکنان حوزه بهداشت و درمان از سلامت خود و خانواده شان برای سلامتی مردم می‌گذرند.

وی افزود: ۳ هزار فرد مبتلا در ایام کرونا کسانی بودند که علائم بالینی پیدا کردند تعداد ۴ هزار کادر پرستاری ۲۵ درصد کرونا مثبت علامت‌دار شدند و تلاش کردیم هیچ بیماری به بیمارستان مراجعه نکرده که از خدمت بهره‌مند نشود.‌

رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه در این جهاد مقدس هیچ بحران و پیکی از بیماری کرونا که قابل کنترل نباشد را نداشتیم با قدردانی از حوزه علمیه و کمیته‌های مردمی مقابله با کرونا با راهبری نماینده ولی‌فقیه در استان، برای آنان از درگاه الهی توفیق روزافزون مسالت کرد.

وی با بیان اینکه بیماری کرونا با وجود مشکلاتی که ایجاد کرد اما خودباوری را باید از دستاوردهای آن دانست گفت: در ۱۰ ماه گذشته ضمن تأمین ماسک در داخل استان به ۱۲ استان دیگر کشور نیز ماسک ارسال شده است.

حیدری‌مقدم با بیان اینکه هشت کشور جهان جرات کردند  کار بر روی ساخت واکسن را مطرح کنند، گفت: این خودباوری علنی درسی ماندگار و تاریخی خواهد بود زیرا باید برای اقتدار ملی کشور روی پای خود ایستاد.

وی در ادامه سخنانش اظهار کرد: در شرایط کرونا تمام نیازهای زیرساخت علمی کشور تامین شد و امید می‌رود در آینده نه چندان دور واکسن ساخت کشور در سطح ملی عرضه شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان نیز ضمن گرامیداشت یاد دو شهیده سلامت استان همدان با تبریک میلاد باسعادت حضرت زینب کبری (س) از زحمات کادر درمان قدردانی کرد و سلامتی آنان را از درگاه ایزد منان خواستار شد. 

آیت الله شعبانی با اشاره به اینکه محبوبیت اجتماعی مضاعف پرستاران در جامعه ایجاد شده است، گفت: موفقیت‌های کشور در مدیریت کرونا مرهون زحمات  جامعه پرستاری است.

وی با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم (ص) مبنی بر پرستاری از بیمار گفت: نگاه به جامعه پرستاری فراتر از محبوبیت اجتماعی است که در صورت توام شدن با انگیزه‌های الهی و اسلامی و مجاهدت‌های خالصانه محبوبیت الهی را به همراه دارد و سمت و سوی رضایت الهی می‌یابد.

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان با یادآوری نقش کادر درمان در امیدآفرینی گفت: در روز پرستار باید از مطالبات پرستاران گفته شود و برای اجرایی شدن قانون خدمات پرستاری تلاش شود.

رئیس حوزه علمیه استان همدان نیز با بیان اینکه بهترین خدمات نجات جان مسلمان است، با ستایش تعهد به خدمت در کادر درمانی به ویژه پرستاران در شرایط حساس بروز کرونا از زحمات آنان قدردانی کرد.

آیت الله مصطفی موسوی اصفهانی افزود: با شیوع ویروس کرونا پرستاران شاغل در بیمارستان‌ها در خط مقدم در کنار دیگر اقشار جامعه ایثارگرانه تلاش کردند و در خدمت به مردم از هیچ فعالیتی دریغ نکردند تا آرامش را به جامعه بازگردانند.

 

 

انتهای پیام/ 89050/

منبع: فارس

کلیدواژه: پرستاران همدان سلامت درمان رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان نماینده ولی فقیه در استان استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۹۲۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرآمدان آموزشی ‌دانشگاه‌ شهید چمران اهواز تجلیل می‌شوند

ایسنا/خوزستان معاون آموزشی دانشگاه شهید چمران اهواز از تجلیل ۵۳ استاد، کارشناس و استادبازنشسته و سرآمد آموزشی به مناسبت هفته معلم خبر داد.

رحیم پیغان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: به مناسبت هفته معلم و بزرگداشت شهید مطهری، سرآمدان آموزشی دانشگاه شهید چمران اهواز در رده‌های استادان، کارشناسان و استادان بازنشسته تجلیل خواهند شد. همچنین از معاونان آموزشی نمونه و گروه‌های آموزشی نمونه تقدیر می‌شود. در مجموع  از ۵۳ نفر از استادان، پیشکسوتان و کارشناسان آموزشی نمونه، تقدیر خواهد شد.

وی با اشاره به شاخص‌های انتخاب اساتید نمونه آموزشی، ادامه داد: یکی از شاخص‌های انتخاب استادان برتر آموزشی، ارزیابی دانشجویان در پایان هر نیم‌سال تحصیلی است. این ارزیابی از نظرهای متفاوتی از جمله حضور در کلاس درس، کیفیت تدریس حضور در کلاس، نحوه برخورد و رفتار با دانشجویان و همکاران، کارایی و... انجام می‌شود.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: در نهایت استادی که بالاترین ارزیابی را کسب کند، توسط مدیر گروه رشته و معاون آموزشی دانشکده ارزیابی و سپس به عنوان استاد نمونه معرفی می‌شود. از هر دانشکده یک تا سه نفر به عنوان استادان نمونه آموزشی انتخاب می‌شوند. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • افزایش استعفای دسته جمعی پرستاران / سلامت مردم در خطر است
  • سرآمدان آموزشی ‌دانشگاه‌ شهید چمران اهواز تجلیل می‌شوند
  • افزایش استعفای پرستاران سلامت مردم را نشانه گرفته است
  • افتتاح دستگاه MRI بیمارستان رازی رشت، به زودی
  • تجلیل از استادان حوزه‌های علمیه استان همدان
  • رسالت معلمان، هدایت و ارشاد دانش آموزان است
  • تجلیل از استادان سرآمدان آموزشی
  • ۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود
  • راه اندازی دستگاه CT اسکن در بیمارستان ۱۷ شهریور رشت