Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، فینال لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۲۰ برگزار شد و تیم فوتبال پرسپولیس با نتیجه ۲ بر یک در برابر اولسان هیوندای کره جنوبی شکست خورد و بازهم دستش از رسیدن به جام کوتاه ماند. به نوعی تمام اتفاقاتی که پیش از این رخ داده بود بازهم تکرار شد و شاهد اتفاق غیر معمولی نبودیم.

این چهارمین حضور تیم های ایرانی در ورژن جدید مسابقات در فینا لیگ قهرمانان بودیم که به چهارمین شکست منجر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این تیم های سپاهان، ذوب آهن و پرسپولیس طعم تلخ باخت را مقابل اوراواردز، سئونگنام و کاشیما آتلرز را چشیده بودند و حالا بار دیگر پرسپولیس مقابل اولسان هیوندای باخت. این دومین جدال ایرانی-کره ای در فینال بود که بازهم به کام کره ای ها تمام شد.

اولسان بعد از هشت سال به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسید و مجددا موفق شد به برتری برسد. این تیم در سال ۲۰۱۲ توانسته بود از سد الاهلی عربستان بگذرد و این بار پرسپولیس را پیش رو برداشت. این هشتمین تقابل اولسان مقابل تیم های غرب آسیایی بود که به هشتمین برد منجر شد.

تیم کره ای به نهمین پیروزی متوالی خود در این فصل از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا رسید. آنها در هشت بازی قبلی حداقل ۲ گل زده بودند و بار دیگر این اتفاق تکرار شد. آنها در سال ۲۰۱۲ نیز توانسته بودند به ۹ برد متوالی دست پیدا کرده بودند و بار دیگر این آمار تکرار شد.

یحیی گل محمدی برای دومین بار در طول دوران مربیگری اش در پرسپولیس به فینال رسید و بار دیگر در بازی نهایی شکست خورد. او در فینال سال ۱۳۹۲ مقابل سپاهان در ضربات پنالتی باخته بود و این بارهم با ۲ پنالتی همه چیز خراب شد. پرسپولیسِ او در این فصل از لیگ قهرمانان و در بازی هایی که در قطر برگزار شد و حامد لک دروازه بان بود چهار گل دریافت کرد که همگی از روی نقطه پنالتی و یا برگشت پنالتی بود.

جونیور نگرائو با ۲ گلی که به ثمر رساند موفق شد در کنار عبدالرزاق حمدالله با هفت گل زده بهترین گلزن این فصل از لیگ قهرمانان آسیا شود. مهدی عبدی نیز برای دومین بار در این فصل توانست برای تیمش گلزنی کند. او به النصر عربستان هم گل زده بود.

این سومین تقابل پرسپولیس با تیم های شرق آسیایی بود که بازهم به برد منجر نشد. سرخپوشان تهرانی در سال ۲۰۱۸ در ۲ قابل با کاشیما آنتلرز ژاپن یک تساوی و یک باخت نصیبشان شده بود.

اولسان هیوندای برای پنجمین بار در این فصل از لیگ قهرمانان آسیا بازی را عقب افتاد و برای پنجمین بار موفق شد بازی را برگرداند. آنها چهار بار باخت را با برد عوض کردند و یک بار نتیجه تساوی را به دست آوردند.

در چهاردهمین فینال بین تیم های شرق و غرب آسیا، برای برای یازدهمین بار این تیم های شرقی بودند که به برتری رسیدند تا همچنان کفه ترازو به سمت تیم های این منطقه باشد.

اولسان هیوندای برای دومین بار در این فصل از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا تیم اولسان هیوندای در ورزشگاه الجنوب به میدان رفت و موفق شد برای دومین بار به برتری برسد تا این ورزشگاه مجهز حسابی برایش خوش یمن باشد. در سوی مقابل به جز برد استقلال مقابل الاهلی عربستان در پنج بازی دیگری که تیم های ایرانی در این استادیوم برگزار کرده بودند به چهار باخت و یک تساوی منجر شده بود و حالا شکستی دیگر به دست آمد.

برچسب‌ها کره‌ جنوبی باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا مهدی عبدی پرسپولیس اولسان حامد لک یحیی گل محمدی پروندهٔ خبری همراه با پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کره جنوبی باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا مهدی عبدی پرسپولیس اولسان حامد لک یحیی گل محمدی کره جنوبی باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا مهدی عبدی پرسپولیس اولسان حامد لک یحیی گل محمدی اخبار کنکور فینال لیگ قهرمانان لیگ قهرمانان آسیا اولسان هیوندای برای دومین بار بار دیگر موفق شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۹۲۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سانچو و ماتسن در فینال لیگ قهرمانان اروپا، منچستریونایتد و چلسی دور از اروپا

بازیکنانی که منچستریونایتد و چلسی را به شکل قرضی ترک کردند، در بزرگترین بازی فصل لیگ قهرمانان به میدان خواهند رفت. 

طرفداری | شاید زمانی که یان ماتسن تصمیم گرفت چلسی را به شکل قرضی ترک کند، فکرش را هم نمی کرد که یک فصل موفق تر از همه هم تیمی هایش در لندن داشته باشد. جیدون سانچو هم پس از افت شدید و دعوا با اریک تن هاخ، شبیه ستاره ای به نظر می رسید که برای همیشه خاموش شده اما به لطف دورتموند، به اوج برگشت. 

جیدون سانچو و یان ماتسن حالا فرصت بردن جامی را دارند که در ابتدای فصل حتی تصورش را نمی کردند که به بردن آن نزدیک باشند. سانچو و ماتسن به عنوان بازیکنان دورتموند به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسیده اند. در همین حال، تیم های اصلی آنها یعنی چلسی و منچستریونایتد فصل بدی را پشت سر می گذارند و شاید فصل آینده حتی در رقابت های اروپایی هم حاضر نباشند. 

یان ماتسن و جیدون سانچو، بازیکنان قرضی که به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسیدند

 

از دست ندهید ????????????????????????

مجری آرسنالی خطاب به سرمربی منچستریونایتد: حالا آرامبخش بخور! سوپرگل شهاب زاهدی در جی لیگ چطور به ثمر رسید؟ (فیلم) اریک تن باخت؛ رکورد بیشترین شکست منچستریونایتد شکسته شد خشم اسطوره منچستریونایتد: شب بخیر!

دیگر خبرها

  • دیدار قهرمانان فوتسال با رهبر انقلاب (عکس)
  • صعود حسین زنجانیان و طاها قابلی به فینال دانهیل آسیا
  • صعود ۲ نماینده ایران به فینال دوچرخه‌سواری کوهستان آسیا
  • سانچو و ماتسن در فینال لیگ قهرمانان اروپا، منچستریونایتد و چلسی دور از اروپا
  • گل پیروزی برابر پاری سن ژرمن و صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا
  • خاتون و 21 رقیب قدرتمند در رقابت‌های آسیایی!
  • شجاع گل سال آسیا را تکرار کرد
  • بوکس ایران با زدن ازبک در فینال، طلا گرفت!
  • تنها باشگاهی که به رئال تبریک نگفت
  • معصومه شکوری، ناظر داوری فینال لیگ قهرمانان زنان آسیا