Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه الخلیج آنلاین، داماد و مشاور ارشد رئیس جمهورآمریکا در معیت هیئت صهیونیستی عازم مغرب می‌شود.

جرد کوشنر قرار است فردا دوشنبه در راس هیئت آمریکا راهی اراضی اشغالی شود و سپس به همراه برخی مقامات صهیونیست به پایتخت مغرب سفر کند. بنا به گزارش‌های اعلام شد در این سفر که اولین پرواز تجاری از اراضی اشغالی به مغرب محسوب می‌شود، توافقنامه‌های همکاری در زمینه گردشگری، حمل و نقل و صنایع و سرمایه گذاری به امضا نمایندگان طرفین خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیوان پادشاهی مغرب که به تازگی به جرگه خائنین به آرمان فلسطین پیوسته، طی دستوری زمینه سازی از سرگیری پرواز‌ها و ارتباطات با صهیونیست‌ها را صادر کرد.

دولت‌های عربی امارات، بحرین و به تازگی سودان و مغرب در خیانتی آشکار به ملت فلسطین ماه گذشته میلادی روابط پیش از این پنهانی خود با رژیم صهیونیستی را علنی کردند. خیانتی که با واسطه گری رئیس جمهور آمریکا در کاخ سفید منعقد شد. شیوخ خلیج فارس با نادیده گرفتن آرمان فلسطین روابط پنهانی خود با رژیم صهیونیستی را آشکار کرده اند و دیگر عرب‌های خلیج فارس نیز در صف پیوستن به خائنان قدس شریف هستند.

این در حالی است که طرح صلح عربی کشور‌های عربی هرگونه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را منوط به بازگرداندن سرزمین‌های فلسطین بر اساس مرز‌های سال ۱۹۶۷ و پذیرش یک دولت مستقل فلسطینی به پایتختی بیت المقدس شرقی از سوی رژیم صهیونیستی می‌داند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی عادی سازی روابط رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۹۲۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودروی یک وزیر صهیونیست دیگر واژگون شد

روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت گزارش داد که خودروی حاییم بیتون وزیر آموزش و پرورش رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی واژگون شده و پدر او در این حادثه به شدت آسیب دیده است.

روز جمعه نیز خودروی ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در شهر رمله واژگون شد و او برای مداوا به بیمارستان هداسا عین کارم در قدس انتقال داده شد.

بر اساس گزارش رسانه‌های رژیم صهیونیستی استخوان دنده بن گویر در این سانحه شکسته شده و او باید یک شب دیگر در بیمارستان بستری بماند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • خودروی یک وزیر صهیونیست دیگر واژگون شد
  • حمله ترکیبی حزب‌الله لبنان به مقر فرماندهی ارتش صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی
  • بدون حمایت ایران اکنون نامی از فلسطین نبود
  • مردم یمن برای جنگ مستقیم با رژیم صهیونیستی اعلام آمادگی کردند
  • هلاکت یک صهیونیست در حملات حزب الله لبنان
  • دشمن صهیونیستی بیمارستان‌های نوار غزه را به گورهای دسته جمعی تبدیل کرده است
  • هراس صهیونیست‌ها از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین
  • بیانیه ۱۷ کشور به سرکردگی آمریکا علیه ملت فلسطین در غزه
  • نسل کشی صهیونیست ها همه جامعه فلسطین در غزه را هدف قرار داده است
  • حماس: عملیات «وعده صادق» یک پاسخ راهبردی به اشغالگران بود