Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ استاندار بوشهر با اشاره به اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی و جهش تولید گفت: در این راستا ستاد اجرایی حضرت امام(ره) اجرای یک‌هزار و ۶۰۰ پروژه در سطح استان بوشهر را آغاز کرده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، عبدالکریم گراوند پیش‌از ظهر امروز در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان بوشهر با تبریک سالروز میلاد با سعادت حضرت زینب(س) و گرامیداشت روز پرستار به کاهشی شدن ابتلا به بیماری کرونا در استان بوشهر پرداخت و اظهار داشت: خدمات کادر درمانی و پرستاری در عرصه رسیدگی به بیماران کرونایی ستودنی است چراکه در این مسیر جان‌فشانی کردند و تعدادی از آنان به شهادت رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، با قدردانی از همکاری و تعامل مردم در رعایت پروتکل بهداشتی در عرصه مقابله با کرونا تصریح کرد: همراهی مردم و تلاش دست‌اندرکاران سبب شد وضعیت بیماران کرونایی شیب نزولی پیدا کند و اکنون از 10 شهرستان استان بوشهر 9 شهرستان دارای وضعیت زرد است.

استاندار بوشهر با تاکید بر ادامه رعایت پروتکل بهداشتی به ویژه در شب یلدا گفت: در صورت ادامه رعایت پروتکل بهداشتی این ایام با کمترین هزینه پشت سرگذاشته می‌شود.

گراوند با تاکید بر نقش پرستاران در عرصه مقابله با کرونا و رسیدگی به بیماران کرونایی خاطر نشان کرد: به مناسبت ولادت حضرت زینب(س)  کارت‌های هدیه یکی از دستگاه‌های اجرایی برای اهدا به پرستاران بیمارستان خلیج فارس بوشهر در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار می‌گیرد.

وی، با قدردانی از سازمان مدیریت  و برنامه‌ریزی استان بوشهر در اجرایی شدن طرح‌های اقتصاد مقاومتی افزود: طرح‌های مهمی در این راستا و جهش تولید در استان بوشهر اجرا شده که پیگیری تحقق آن از سوی فرمانداران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی ذیربط ضروری است.

استاندار بوشهر با اشاره به ظرفیت‌های مهم استان در عرصه اشتغال و سرمایه‌گذاری خاطر نشان کرد: استان بوشهر از ظرفیت‌های مختلفی برای سرمایه‌گذاری دارا است که معرفی این قابلیت‌ها و جذب سرمایه‌گذار مورد تاکید است.

گراوند با قدردانی از تلاش ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در اجرای طرح‌های مختلف تصریح کرد: این نهاد بر اساس ظرفیت‌های شهرستان‌های استان بوشهر بیش از یک‌هزار و 600 طرح اجرایی کرده که در این زمینه پیگیری رفع موانع و حل مشکلات پیش‌روی طرح‌ها از سوی فرمانداران مورد تاکید است.

59 هزار میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی استان بوشهر مصوب شد 8 هزار میلیارد تومان در اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی استان بوشهر سرمایه‌گذاری می‌شود 22 پروژه اقتصاد مقاومتی با 8000 میلیارد تومان در استان بوشهر عملیاتی شد

وی، تسریع در اجرای طرح‌های تولیدی، سرمایه‌گذاری و بهره‌برداری بر اساس برنامه زمان‌بندی را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: رفع موانع و حل مشکلات این طرح‌ها باید مورد توجه دستگاه‌های اجرایی قرار بگیرد تا براساس زمان تعیین شده مورد بهره‌برداری قرار بگیرد.

استاندار بوشهر با تاکید بر مشخص شدن سهم اعتبارات استانی، ملی در اجرای پروژه‌های اقتصاد مقاومتی گفت: استان بوشهر در سال گذشته جز 8 استان برتر در اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی بود که باید این مهم امسال هم مورد توجه قرار بگیرد.

انتهای پیام/190/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی استاندار بوشهر اجرای طرح سرمایه گذاری استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۹۲۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتقاد عملی به اقتصاد مقاومتی لازمه تحقق حماسه اقتصادی است

امام جمعه کیش با بیان اینکه باید فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی اجرا شود، گفت: امروز کشور نیاز به یک حماسه اقتصادی دارد که لازمه آن اعتقاد عملی به اقتصادی مقاومتی است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کیش، حجت‌الاسلام علیرضا بی‌نیاز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کیش با اشاره به شعار امسال و فرمایشات مقام معظم رهبری در جهت مشارکت مردم در توسعه اقتصادی ، افزود: هرجا مردم حضور داشتند، موفقیت به بهترین شکل میسر شده است.

وی با بیان اینکه امروز مقوله اقتصادی به خط مقدم جبهه جهاد تبدیل شده، افزود: مسوولان باید فرمایشات مقام معظم رهبری را در تمام حوزه‌ها از جمله اقتصاد در دستور کار قرار دهند و باید از توانمندی مردم و بخش خصوصی در انجام امور بهره گیرند.

امام جمعه کیش در بخش دیگری از صحبتهای خود با اشاره به روز کارگر و روز معلم و با بیان اینکه هر دو این قشر نقش بسیار مهمی در رشد و بالندگی این جامعه دارند، گفت: مسوولان باید سعی کنند تا مشکلات کارگران و معلمان به حداقل برسد .

حجت‌الاسلام بی‌نیاز روز دهم اردیبهشت ماه روز ملی خلیج فارس را نیز مورد اشاره قرار داد و گفت: خلیج فارس بخشی از هویت ملی ایرانیان می‌باشد که دشمنان همواره سعی در تغییر و تحریف آن داشتند که هیچگاه در دستبابی به اهداف شومشان موفق نبودند.

وی هفتم اردیبهشت روز حمل و نقل را نیز مورد اشاره قرار داد و بر بهبود وضعیت جاده‌های کشور و صنعت خودروسازی تاکید کرد.

انتهای پیام/7558

دیگر خبرها

  • اعتقاد عملی به اقتصاد مقاومتی لازمه تحقق حماسه اقتصادی است
  • اجرای بیش از ۲ هزار طرح اشتغالزایی بنیاد برکت در خراسان جنوبی
  • وزیر کشور: مناطق آزاد و ویژه از ارکان اقتصاد مقاومتی کشور هستند
  • مناطق آزاد و ویژه از ارکان اقتصاد مقاومتی کشور است
  • لرستان |توانمندسازی تسهیلگران اقتصاد مقاومتی در لرستان
  • ۱۵۸ واحد تولیدی در زنجان تعطیل یا راکد است
  • مردمی سازی اقتصاد در استان بوشهر عملیاتی شده است
  • توانمندسازی تسهیل‌گران اقتصاد مقاومتی در لرستان + فیلم
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • ۳۱۹ هزار هکتار از اراضی لرستان در قالب طرح جهش تولید زیر کشت رفته است